Selasa, 24 April 2018

INVESTA - Platform Pelaburan Crypto Pelaburan Terbaik



Pada masa ini, pasaran mata wang kripto telah menjadi salah satu pasaran paling terkenal dengan turun naik dan keunggulan, jadi ia boleh menjadi tempat terbaik untuk melabur. Platform Investa dibangunkan dan disokong oleh satu pasukan pakar, teknikal, kewangan dan pakar yang berpengalaman. Investa lebih daripada sekadar projek blockchain, termasuk inovasi, keselamatan, skalabilitas dan kelenturan. Investa menawarkan platform perkhidmatan kriptografi percuma yang unik yang berfungsi bersama untuk membolehkan pengguna mengurus dan melabur Crypto mereka dalam portfolio terurus. InvestaCo terlibat dalam proses yang benar-benar telus, walaupun di luar kod sumber terbuka. Berikut adalah satu lagi cara yang kita mahu menyampaikan ketelusan dan kawalan komuniti. Melibatkan syarikat perakaunan dalam audit pihak ketiga yang akan dijadikan awam. Pemegang syiling akan dapat menghubungi pasukan pelaburan melalui beberapa saluran yang tidak perlu seperti jurang,

Apakah Pelaburan?

Investa (INV) adalah persatuan peringkat terbuka dan blok yang tidak dipajak yang memudahkan pertukaran rendah dari kebanyakan aset bateri berasaskan Ethereal oleh Platform Realm. Dengan ini, pemaju akan menggunakan INV sebagai platform untuk membuat permohonan pertukaran di atas. Bagi pengguna akhir, REALM adalah infrastruktur pelbagai aplikasi yang dihadapi oleh pengguna: Portal INV, sebuah aplikasinya yang disebarkan yang memudahkan dagangan token berasaskan Ethereum antara rakan terkenal.

Kaedah Asas

Syarikat-syarikat tandatangan dikemas kini secara terperinci, syarikat-syarikat yang berbeza dikira pada akhir. Minggu pertama bermula pada 21 Mac, untuk sebarang pertanyaan yang berkaitan dengan hadiah promosi, gunakan subjek ini. Pasukan berhak untuk membatalkan kelayakan anda jika anda menganggap bahawa anda tidak jujur ​​dalam kerja anda. Pasukan simpanan berhak untuk mengubah asas-asas hadiah kempen.

Struktur Pelaburan Syarikat

Investa didirikan secara sah di dalam kerajaan, sebagai syarikat bukan awam. Itu semua IP, pelbagai lesen, teknologi, dan penerbitan duit syiling Investa. di mana sahaja firma mengendalikan struktur pinggir bandar, dari lokasi geografi utama, dengan pekerja dan rakan kongsi di dalam kerajaan, Amerika Syarikat, Singapura, India dan Chile, memujuk masyarakat sokongan yang besar.

Mengapa Pertukaran Investa Berbeza?

Investa Exchange boleh menjadi platform perkhidmatan cryptocurrency yang mempunyai cryptocurrency ICO dan perdagangan pengunderaitan, yang akan menggambarkan masalah pertukaran cryptocurrency semasa. Ini adalah opsyen perdagangan sifar -5% untuk memaksimumkan keuntungan pasaran dan kecairan. ia adalah kekuatan untuk kaedah yang hanya memerintahkan thousan sesaat, memberikan barang masa sebenar kepakaran masa dagangan, dan mewujudkan pertukaran awal cryptocurrency bagi dunia perdagangan frekuensi tinggi. Di samping itu, ia bertujuan untuk mendedahkan isu kecairan tembakau ICO melalui perkhidmatan jaminan ICO di sepanjang garis pelancaran Investa.

Investa menyediakan token INV yang akan dibuka dengan segera untuk peruntukan pra-urus niaga.

Peringkat Investa dicipta dan dilakukan oleh arkitek yang lebih tua, lebih tua, lebih tua, inovasi, dana dan perniagaan. Investa bukan semata-mata usaha blockchain, ia menggabungkan pembangunan, keselamatan, kemahiran, dan fleksibiliti. Pemula dan orang pusat pengumpulan kami berkembang pesat dan boleh diisytiharkan lebih awal daripada kemudian. Kelompok ini telah bekerjasama dalam aktiviti masa lalu, kami mempunyai kecenderungan untuk dan kami mesti menjamin bahawa kami mengekalkan kadar kemajuan kami sementara tidak segera menggiatkan nama. banyak sekatan terhadap tindakan kumpulan dan klasifikasi tidak menghalang pendedahan terbuka pengumpulan sehingga masa tersebut.

Wakil-wakil Investa dan anak-anaknya bercakap dengan kakitangan berkualiti yang sangat luar biasa di bidang mereka dan yang memikat daya tarik berkenaan dengan usaha berwawasan ini.
InvestaCo disasarkan pada pelaksanaan kaedah yang sangat mudah walaupun melalui bekalan terbuka. Di sini terdapat cara lain yang kami cenderung untuk mengharapkan untuk menunjukkan pengurusan lurus dan kluster. mengambil bahagian dalam sebuah syarikat yang cemerlang untuk ulasan luar, akan bertanggungjawab untuk kelompok itu. Penulis akan terhad untuk membiayai INVs mereka pada kadar lebih daripada dua seratus campuran dalam tahun pertama. ini sering untuk terus menjual dan mengekalkan harga token stabil. Ia juga memegang kepentingan mereka menurut kumpulan orang INV untuk seketika.

InvestaCo terlibat dalam proses yang benar-benar telus, walaupun di luar kod sumber terbuka. Berikut adalah satu lagi cara yang kita mahu menyampaikan ketelusan dan kawalan komuniti.
Melibatkan syarikat perakaunan dalam audit pihak ketiga yang akan dijadikan awam.
Pemegang syiling akan dapat menghubungi pasukan pelaburan melalui beberapa saluran yang tidak diperlukan seperti jurang, telegram, twitter dan forum komuniti.
Pengasas akan menghadkan diri mereka untuk membubarkan INV mereka dengan tarif yang melebihi 20% daripada jumlah keseluruhan kolam pada tahun pertama. Ini adalah untuk mengelakkan lambakan dan untuk mengekalkan kestabilan harga token. Ia juga mengekalkan kepentingannya selaras dengan masyarakat INV dalam jangka panjang
Jumlah ambang minimum diperlukan untuk melengkapkan token crowdsale. ICO akan mempunyai serangkaian tahap topi. Sekiranya crowdsale tidak mencapai had 1 juta lembut, semua dana yang diterima semasa token crowdsale akan dikembalikan kepada dompet asli asalnya. Dengan menganggap bahawa penutup lembut akan melebihi, tetapi 50 juta cip tidak akan dipenuhi, cip tidak terjual akan disimpan untuk menyokong kecairan pasaran. Semua dana yang diterima selepas mencapai had maksimum sebanyak 50 juta token akan dikembalikan kepada dompet penghantar.



Ini bermakna bahawa pelbagai fungsi kawalan diwakilkan kepada pihak berkuasa baik secara dalaman dan luaran untuk memastikan ketelusan dan penyeliaan yang lebih tinggi terhadap aktiviti dalaman InvestaCoin.

Mekanisme pilihan raya berasaskan konsensus kami akan memastikan prinsip-prinsip demokratik mengarahkan pasukan utama kami penyimpangan kepada keputusan rantaian dan platform utama yang pasti akan datang bersama dengan pembangunan untuk memenuhi keperluan bukan sahaja pemegang bon masa depan kami, tetapi juga pelanggan baru. Disebabkan oleh faktor kawalan operasi dan keselamatan, kami tidak dapat mencipta kod sumber lengkap, tetapi kami akan cuba melibatkan dan meminta masyarakat untuk pendapat tentang keputusan yang paling penting, jika mungkin.

DISTRIBUSI TOKEN



Token INV adalah token kontrak pintar berdasarkan pematuhan etherium ERC-223.
Token pemilik akan dapat menggunakan INV pada platform Investa sebagai alat pembayaran untuk semua perkhidmatan dalam permohonan kami.
Sebagai contoh, pemilik INV akan dapat menggunakan token mereka untuk melanggan keranjang kriptografi Investa, yang akan mengambil alih peruntukan token dari prabayar ICO yang lain, yang dikendalikan oleh pengurus INV kami.
Pemegang INV juga boleh meletakkan token mereka dalam program kami, seperti Enterprise dan Launchpad, untuk pinjaman kepada perniagaan kecil dan peminjam yang diluluskan yang lain.
Token INV juga boleh digunakan sebagai bentuk pembayaran untuk acara akan datang dalam program Investa, seperti sidang kriptografi tahunan, roadshow sebagai sebahagian daripada invatif INV atau forum mindshare. Acara ini akan diterbitkan tepat pada masanya, dan pemegang INV akan dapat mengambil bahagian selepas membayar tiket dengan tanda INV.

Pra-ICO bermula pada 12 April, 1 April 2018 dan akan berterusan selama 60 hari atau sehingga semua token yang tersedia dijual. Token yang tidak terjual dibakar.
Investa (INV) menerima pembayaran BTC, ETH, LTC dan USD untuk INV. Kenali tapak berbayar kami untuk maklumat lanjut. Anda juga mengambil kira alamat portfolio, mis. Metamask, dsb.
Kebanyakan platform pertukaran hanya menyokong satu bahasa asing, hanya beberapa orang yang berbilang bahasa.

RoadMap




Pre-ICO bermula pada 12 April, 1 April 2018 dan akan berterusan selama 60 hari, atau sehingga semua token yang tersedia dijual.

Token terjual dibakar

Investa (INV) menerima pembayaran BTC, ETH, LTC, dan USD untuk INV. Sila lihat halaman berbayar kami untuk maklumat lanjut. Anda juga memasukkan alamat dompet, seperti Metamask, dll.

Platform pertukaran yang paling banyak menyokong hanya satu bahasa, sedikitnya berbilang bahasa.

Perkhidmatan Pelanggan Slow dan proses KYC

Pada masa ini, penyampaian perkhidmatan pelanggan adalah perlahan sementara sesetengah bursa tidak menanggapi soalan sama sekali. Selain itu, proses KYC (Know Your Customer) adalah perlahan dan rumit. Ambil contoh Kraken, apabila meminta pengesahan identiti tinggi, diperlukan masa 30 hari untuk menyelesaikan pengesahan Tieer 4.

Tim



Info Detail :
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG