Kamis, 03 Mei 2018

Kaching - Mengenai Kaching



Assalamualaikum wr wb,

Mengenai Kaching
Kebebasan kewangan adalah perkara yang tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana ia membuat pilihan terdesak dan emosi dengan penjimatan yang diperolehi mereka untuk bertahan hidup. Mereka juga sangat dilarang daripada kekaburan dan agenda tersembunyi institusi-institusi terpusat tertentu. Dalam institusi terpusat ini, bahagian maklumat tidak berkesan dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik. KachingCoin dibangunkan dengan satu matlamat, untuk mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi rakyat, untuk mempelbagaikan pelaburan mereka dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Terokai KachingCoin, Ekosistem Pelaburan Paling Lengkap Dikuasakan oleh Blockchain.

KaCHET Coins (KAC) akan menjadi satu-satunya mekanisme untuk memindahkan nilai-nilai dalam ekosistem hidup-pernafasan di semua subsistem dan ekosistem mikro dengan menawarkan ekosistem pelaburan dan perdagangan yang lengkap- Kami mencipta nilai untuk pelabur dan pengguna KAC. Kaching duit syiling adalah benar-benar token paling mudah untuk digunakan. Dengan produk siap sedia untuk diuji oleh pelabur Pra-ICO, Koin Kaching adalah ekosistem pelaburan paling lengkap di dunia, yang dikuasakan oleh Blockchain.

Kaching adalah salah satu daripada hasil pembangunan industri blockbuster yang telah mengalami prestasi yang baik dan idea yang baik berdasarkan sistem yang secara langsung membuka peluang bagi pelabur untuk lebih terbuka dengan pelaburan simbolik. Menjadi salah satu platform platform pertama yang akan dihasilkan, syarikat itu ingin menyedari dan membantu para pelabur untuk lebih bimbang tentang kelemahan ekonomi yang paling menderita di dunia dalam konsep bantuan bersama sebagai pelaburan yang boleh ditukar oleh pengguna berdaftar dalam rantaian blok ini. Beberapa Tahap Penting Platform Kaching Ini akan menjadi momen apabila kebanyakan pelabur berdaftar atau bakal pelabur yang memulakan perniagaan mereka di platform ini akan menjalankan perniagaan.

Penyelesaian Keperluan Pasaran
Ketelusan, Akauntabiliti, Keselamatan, Kelajuan, dan Amanah.
Jadi bagaimana Blockchain menjawab keperluan Trasparency, Akauntabiliti, Keselamatan, Keselamatan, Kelajuan, dan Amanah.

Kaedah Deposit dan Pemutihan Cepat dan Mudah.
Terutama di negara-negara membangun, terdapat keperluan untuk penyimpanan dan pengeluaran mudah. Menggunakan Token Kaching, Dikuasakan oleh Blockchain, dan kombinasi deposit tempatan dan sistem pembayaran pintar yang lain, deposit dan pengeluaran tidak pernah menjadi lebih mudah. Selamat, selamat, boleh dikesan dan telus sepenuhnya.

Pelanggan.
Kaching telah mengenal pasti tiga kunci Jenis Pelanggan Pelanggan; Broker, Pelabur dan Pengurus Pelaburan (Peniaga) Memahami keperluan Archetypes Pelanggan, kami telah menyesuaikan perkhidmatan kami dengan mahir untuk menangani isu-isu penting ini.

Broker.
Broker akan diterima untuk membuat profil syarikat mereka di Platform Dagangan Sosial Kaching. Di sini mereka akan dapat mencapai pasaran yang buruk dan berkomunikasi dengan mudah kepada para pedagang yang potensial walaupun IB.

Pelabur.
Mana-mana pengguna mana-mana Platform Media Sosial boleh menasihati anda bahawa Antara Muka Pengguna dan Penggunaan perisian adalah penting untuk Pengalaman Pengguna dan Fungsi Paltform. Keupayaan untuk mencari dengan mudah (Info dan Dana), Allocat (Info dan Modal), dan Saham (Info dan Pengalaman) adalah beberapa keutamaan yang paling penting apabila memikirkan "Pengalaman Pelabur".

Ekosistem Kaching
Ekosistem Kaching akan menjadi ekosistem pelaburan paling lengkap yang disokong oleh Blockchain, yang memberikan nilai yang luar biasa kepada setiap peserta yang lain. Kaching Coin (KAC) akan menjadi pusat, dan sumber kekuatan ekosistem. Setiap bahagian individu juga akan menyumbang kepada penghargaan nilai KAC.

Kebebasan kewangan adalah yang berterusan apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana membuat keputusan yang terdesak dan emosional dengan simpanan yang diperolehi untuk mendapatkan kehidupan yang lebih awal.

Mereka juga kalah besar kerana kekaburan dan agenda tersembunyi institusi-institusi terpusat tertentu. Di dalam institusi terpusat ini, bahagian maklumat tidak berkesan dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik.

KachingCoins telah dibangunkan dengan satu matlamat untuk mewujudkan jaringan global yang terdesentralisasi dan telus bagi rakyat, untuk mempelbagaikan pelaburan dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Terokai KachingCoins, Ecosystem Pelaburan Paling Lengkap Dikuasakan oleh Blockchain.


Sedia Digunakan: Jutaan dolar telah melabur dalam platform ekosistem
Komuniti Wide World: Lebih daripada 100,000,000 pelabur di seluruh dunia
Cap Pasar Besar: Saiz pasaran pelaburan sebanyak 20 trilion dolar
Sebab utama mengapa Kaching begitu berbeza secara intrinsik daripada kebanyakan ICO di luar terdapat fakta bahawa ekosistem kami dibina untuk membawa nilai kepada token tersebut. Kami sudah mempunyai produk dan kami mempunyai pangkalan pelanggan yang akan menggunakan token di seluruh Ekosistem. Ia sudah berkembang! Tidak dapat dielakkan! - Stephan Roos


Kenapa Kaching Berbeza dan Lebih Baik
Forbes.com, Mega.online, dan Quara.com hanyalah setetes air di laman web dalam talian dengan artikel yang mendakwa bahawa cryptocurrency adalah lebih cepat, lebih selamat, dan lebih meyakinkan daripada pesaing lain di luar sana. Disokong oleh blockchain, klaim tuntutan ini secara tidak langsung terbukti apabila kita berkembang menjadi ekosistem perdagangan dan pelaburan yang paling lengkap di dunia.
Kaching akan mempamerkan pelbagai produk dagangan. Dengan 160 instrumen dagangan dalam 7 kategori; Forex, Stok, Indeks, Logam, Tenaga, Cryptocurrency, dan Pertanian, Kaching akan menjadi salah satu platform perdagangan yang paling pelbagai di dunia. Gabungkan dengan perkhidmatan lain yang kami sediakan; Broker, Pertukaran, Sistem Pembayaran, Penyelesaian Perbankan dan Dompet, Dana Teroka dan Modal, Perdagangan Sosial dan R & D, Kaching akan menjadi Jalan Sutera Tragedi Kewangan pada abad ke-21.

Koin Kaching-Kebanyakan Ekosistem Pelaburan Lengkap Disokong oleh Blockchain

Mengapa KachingCoins?
Kebebasan kewangan adalah perkara yang tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana ia membuat pilihan terdesak dan emosi dengan penjimatan yang diperolehi mereka untuk bertahan hidup. Mereka juga sangat dilarang daripada kekaburan dan agenda tersembunyi institusi-institusi terpusat tertentu. Dalam institusi terpusat ini, bahagian maklumat tidak berkesan dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik. KachingCoins dibangunkan dengan satu matlamat, untuk mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi orang, untuk mempelbagaikan pelaburan mereka dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Terokai KachingCoins, Ekosistem Pelaburan Paling Lengkap Dikuasakan oleh Blockchain.

"Sebab utama mengapa Kaching secara intrinsik berbeza daripada kebanyakan ICOs di luar terdapat fakta bahawa ekosistem kita dibina untuk menghargai token. Kami sudah mempunyai produk dan kami mempunyai pangkalan pelanggan yang akan menggunakan token di seluruh Ekosistem. Ia berkembang! Tidak dapat dielakkan! "- Stephan Roos

Sedia untuk digunakan
Jutaan dolar telah dilaburkan dalam platform ekosistem.


Komuniti Dunia
Lebih daripada 100,000,000 pelabur di seluruh dunia.
Cap Pasar Besar
Saiz pasaran 20 trilion instrumen pelaburan.
Jadual Projek
2015 - 2017: Projek Yayasan
Penciptaan idea, bangunan pasukan, Kint Global Fintech Ltd. ditubuhkan di London, England. Nombor syarikat 11095157

Februari 2018: Token Jualan Swasta
Pusingan pengedaran token peribadi untuk pengguna awal dengan bonus sebanyak 66% dalam masa 2 minggu sahaja

Mar 2018: Token Jualan Persendirian
Pusingan pertama dan kedua terbuka untuk siaran token. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 33%.

Apr 2018: Pre ICO
4 butiran pelepas pusingan utama untuk orang ramai. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 25%

Mei 2018: ICO
Kaching Coin (KAC) mula disenaraikan di bursa dalaman dan global, memudahkan perdagangan.

Sep 2018: Grand Lauching
Platform Perdagangan Sosial, unsur utama pertama dalam ekosistem di mana pelabur, peniaga, IB berkongsi keuntungan antara satu sama lain

Q1, 2019: Dana dan Pengguna Besar
Membawa dana bertaraf dunia secara mendadak meningkatkan keuntungan pelabur dan jumlah nilai ekosistem


Membawa dana bertaraf dunia secara mendadak meningkatkan keuntungan pelabur dan jumlah nilai ekosistem

Kemudian: Ekosistem Paling Lengkap
Membangun Acedemy, Lab RnD, Semua ekosistem dan mula berkongsi dividen kepada pemegang token.

JUALAN TOKENS (KAC)
Syarikat ini mempunyai nilai komersial yang sangat istimewa dalam setiap pertukaran. Menawarkan kemudahan kepada pelabur yang berpotensi adalah salah satu perkara yang boleh diklasifikasikan oleh syarikat-syarikat cryptocurrency di dunia, tetapi ia memberikan butiran yang jelas dan terperinci dan, pada masa yang sama, mewakili pelan peta yang mengenal pasti jika syarikat itu benar-benar memberi perhatian kepada pelabur masa depan.

Potensi Jika anda mencari pasaran sebagai tempat untuk merundingkan mata wang, inilah solusi yang dapat anda ambil sebagai salah satu pilihan utama dari pasar perdagangan kriptografi berdasarkan platform blockchain. Ia datang dengan teknologi terbaru dari platform blockchain KACHING COINS adalah salah satu daripada pasaran mata wang komersil dan pertukaran crypto melalui sistem demokrasi pasaran, yang mempunyai manfaat besar untuk keuntungan para pemegang saham.

Bukan itu sahaja, KACHING COINS di sini mempunyai kelebihan yang dapat dijelaskan lebih baik daripada pasaran lain sebagai tempat untuk diperdagangkan dengan kriptografi.

Syarikat ini mempunyai nilai komersial, yang sangat istimewa dalam setiap pertukaran. Memberi kemudahan kepada bakal pelabur adalah salah satu perkara yang boleh diklasifikasikan oleh syarikat penyulitan di dunia, tetapi memberikan butir-butir yang jelas dan terperinci dan pada masa yang sama adalah pelan tindakan yang menentukan sama ada syarikat memberi perhatian kepada pelabur masa depan atau tidak. potensi. Jika anda mencari pasaran sebagai tempat untuk berunding mata wang, inilah penyelesaian yang boleh anda ambil sebagai salah satu pilihan utama untuk pasaran perdagangan kriptografi berdasarkan platform blockchain. Ia dilengkapi dengan teknologi terkini platform blockchain Kaching. Ia adalah salah satu daripada pasaran mata wang komersial dan bursa kriptografi menerusi sistem demokrasi pasaran yang mempunyai kelebihan yang besar untuk keuntungan pemegang saham. Bukan hanya ini.

Kaching adalah platform perdagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan platform analog untuk menyokong proses perundingan jenis aset tertentu yang luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan mata wang crypto sendiri, dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang menyokong operasi Token untuk membantu pemilik token. Tujuan platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam menukar banyak aset kewangan dengan teknologi blockchain. Setelah anda memutuskan untuk bergabung dengan laman rundingan ini, saya yakin bahawa berkat pengalaman dan idea kreatif pengasas, anda boleh terus melabur dan memulakan pertukaran atau pertukaran, yang tentu saja,

Masa depan platform Kaching sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian untuk masalah pelabur yang tidak dapat tepat waktu, dan setiap kali perubahan di pasaran penyulitan yang berubah atau ketinggian dan terendah yang biasa daripada harga kriptografi membuat platform ini calon pengguna Mereka bersedia untuk menerima pemberitahuan automatik di peranti mudah alih mereka. dunia, tanpa meninggalkan peranan. Matlamatnya ialah untuk mewujudkan ekosistem yang mengonsepkan manfaat bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat menyumbang secara kekal kepada kestabilan pendapatan. Untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi kebanyakan pelabur, Kaching mengambil keputusan, menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu produktiviti dan akses mudah ke akaun anda.

Peruntukan Dana
Kebanyakan Platform Perdagangan semasa tidak akan dapat menawarkan anda pilihan untuk mempelbagaikan peruntukan dana anda apabila ia melabur dalam pelbagai instrumen perdagangan. Dengan ekosistem kaching, anda akan dapat memperuntukkan modal anda ke aliran pelaburan yang berbeza untuk menguruskan risiko anda dengan lebih baik dan tidak mempunyai semua modal anda dalam bakul telur pepatah. Kepelbagaian dan penyelarasan pelaburan adalah sebahagian daripada apa yang ditawarkan Kaching ke pasaran.

Token Jualan (KAC)
Setiap perubahan dalam syarikat ini mempunyai nilai komersial yang sangat istimewa. Memudahkan calon pelabur adalah salah satu hal yang harus diklasifikasikan oleh syarikat-syarikat CryptoCurrency di dunia, tetapi memberikan butiran yang jelas dan terperinci dan pada masa yang sama merupakan peta jalan yang menentukan sama ada syarikat benar-benar menghargai pelabur masa depan. potensi. Jika anda mencari tempat untuk berunding pasaran di pasaran mata wang, ini adalah penyelesaian yang boleh anda ambil sebagai salah satu pilihan utama pasaran perdagangan kriptografi berdasarkan platform blok rantaian. Muncul dengan teknologi platform blockchain terbaru KACHING COINS Market adalah salah satu manfaat besar bagi keuntungan pemegang saham dan merupakan salah satu pertukaran kripto melalui sistem demokrasi pasaran. Bukan sekadar COCIN KACHING Di sini, sebagai tempat untuk berdagang dengan kriptografi, terdapat kelebihan penjelasan yang lebih baik daripada pasaran lain.

KACHING COINS adalah platform dagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya memperlihatkan pasaran dan mengubah operasi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan rakan kongsi di platform untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset yang luar biasa. Di samping itu, platform menggunakan mata wang crypto sendiri, juga dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang mendorong transaksi Token untuk menguntungkan pemegang duit syiling. Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam mengubah pelbagai aset kewangan menjadi teknologi blockchain. Setelah anda memutuskan untuk bergabung dengan laman rundingan ini, dengan pengalaman pembangun dan idea-idea kreatif, anda pasti boleh mula membuat dan melabur dalam saham atau bursa yang secara peribadi akan memberi anda pendapatan dan manfaat besar.

PLATFORM KACHING

KACHING COINS platform perdagangan baru berdasarkan kaedah blockchain berjaya yang menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan rakan platformnya untuk menjadi cara untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset yang luar biasa.



Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang mengekalkan operasi Token untuk memberi manfaat kepada pemegang tanda. Objektif platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam transformasi pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain.



Sebaik sahaja anda memutuskan untuk menyertai laman rundingan ini, saya yakin dengan pengalaman dan idea kreatif pengasas, anda boleh terus melabur dan mula membuat pertukaran atau pertukaran yang pasti akan memberi anda pendapatan dan faedah yang besar untuk anda secara peribadi.



Masa depan platform KACHING MONEDAS sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian kepada masalah pelabur yang tidak dapat tepat pada masanya dan bila perubahan dalam perubahan pasaran enkripsi atau tinggi dan terendah dalam harga kriptografi membuat platform ini dicari oleh pengguna berpotensi yang bersedia untuk menerima pemberitahuan automatik pada peranti mudah alih mereka.



Dunia tanpa meninggalkan sekurang-kurangnya kegiatannya. Objektifnya ialah membina ekosistem yang mengonsepkan kebaikan bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat terus membantu kestabilan pendapatan. Untuk menyelesaikan masalah yang paling sering dicari oleh pelabur, KACHING COINS datang untuk menyelesaikannya sambil menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu prestasi dan memudahkan akses ke akaun mereka.



KEMPEN KERTAS KACHING COUNS

KACHING menempel 2,470,000 KAC untuk program karunia dan kami akan mengedarkannya ke semua kategori ini:


Reddit
Twitter dan Facebook kempen
Kempen video
Telegram

Harga sekarang setiap KachingCoins adalah $ .2 tetapi Selepas ICO harga akan menjadi $ .55 jadi mengharapkan lebih banyak lagi pada kempen ini. Laporan mestilah disiarkan di sini dalam benang karunia untuk diperiksa dengan mudah

Spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qu6NXHxLSAtGaW5yAm85262E-Ipk4UEH_jyReganoEk/edit#gid=1478788097


Kempen Reddit
Akaun anda harus mempunyai sekurang-kurangnya 50 jawatan dan 200 karma komen.
Pos dan komen dengan karma negatif tidak layak.
Pos dan komen mengenai r / Kachingcoins akan diberi ganjaran sehingga 3 komen atau catatan pada akaun pengguna yang sama.
Untuk jawatan yang dikira, ia perlu disiarkan dalam subreddit yang berkaitan untuk ICO, seperti r / bitcoin, r / cryptocurrency, r / ethereum, r / ettrader, dll.



Ganjaran untuk Post Upvotes
1000 - 1500 KAC
500 - 750 KAC
250 - 600 KAC
100 - 225 KAC
50 - 125 KAC
35 - 50 KAC
20 - 30 KAC
10 - 20 KAC
5 - 10 KAC



Ganjaran untuk Komen Upvotes
1000 - 600 KAC
500 - 300 KAC
100 - 125 KAC
50 - 40 KAC
30 - 30 KAC
20 - 20 KAC
10 - 10 KAC


Kempen Twitter
Tweet atau tweet semula pada twitter yang mengandungi SEMUA hash berikut: #Kaching #ICO #ethereum #Socialtradingplatform #kachingcoins #KAC

1. Ikut @Kachingcoins di Twitter
2. Tweet atau tweet semula kandungan dari atau mengenai @Kaching rasmi

Keperluan:

+ Anda mesti menjadi pengikut @Kachingcoins.
+ Akaun anda mestilah berumur sekurang-kurangnya 3 bulan.
+ Hanya Tweet yang mengandungi semua hashtags yang disenaraikan layak.
+ Anda layak untuk karunia ini dengan maksimum 5 tweet dan 5 tweet lagi setiap minggu. Retweets mesti + Re-tweet dari saluran @Kachingcoins rasmi.
+ Sila jangan spam siaran anda. Catatan mestilah disebarkan dalam sekurang-kurangnya 5 hari.
+ Anda hanya akan dikira untuk 1 jawatan jika anda menyiarkan semua 5 tweet dalam satu hari.

Ganjaran untuk Tweet
+ 100k + Pengikut - 1200 KAC
+ 50k + Pengikut - 600 KAC
+ 10k + Pengikut - 225 KAC
+ 5k + Pengikut - 120 KAC
+ 1000+ Pengikut - 60 KAC
+ 500+ Pengikut - 25 KAC
+ 250+ Pengikut - 10 KAC

Ganjaran untuk Re-Tweets
+ 100k Pengikut - 600 KAC
+ 50k Pengikut - 300 KAC
+ 10k Pengikut - 120 KAC
+ 5k Pengikut - 60 KAC
+ 1000 Pengikut - 25 KAC
+ 500 Pengikut - 10 KAC
Kempen Facebook

+ Ikuti halaman Facebook Kachingcoins dan dapatkan: 10 KAC
+ Kongsi salah satu siaran Facebook kami pada garis masa anda dan dapatkan:
+ 10 KAC setiap Saham jika anda mempunyai kurang daripada 500 orang kawan;
+ 15 KAC setiap Saham jika anda mempunyai pengikut 501-1500;
+ 20 KAC setiap Saham jika anda mempunyai pengikut 1500+.

+ Sila ambil perhatian, saham hanya akan mendapat token KAC jika jawatan yang dikongsi kurang dari seminggu
+ Ambil foto dengan spanduk Pengasas Kaching atau Kaching ', kongsi pada garis masa anda dan terima 20 KAC
Kempen Video
+ Keperluan untuk menyemak semula video YouTube:
+ Maksimum 3 video seminggu.
+ Saluran mestilah sekurang-kurangnya berumur 1 bulan
+ Video mestilah lebih dari 2 minit
+ Keterangan video mesti mengandungi pautan ke kaching.global
+ Video yang tidak mempunyai suara manusia akan menerima separuh daripada hadiah yang disenaraikan.

Ganjaran untuk Perkongsian Video
+ 10k + subs - 6000 KAC
+ 5k + subs - 3000 KAC
+ 1000+ subs - 1500 KAC
+ 500+ subs - 750 KAC
+ 250+ subs - 450 KAC
+ 100+ subs - 300 KAC
+ 50+ subs - 225 KAC
+ 10+ subs - 120 KAC

Perkara / Blog / Kempen Sedang

+ Siarkan artikel atau ulasan mengenai Koin Kaching dalam kata-kata anda.
+ Laman web mesti mempunyai khalayak yang tulen.
+ Penonton untuk artikel itu mestilah berkaitan dengan cryptocurrency, ICO, atau item yang serupa.
+ Artikel mesti mempunyai sekurang-kurangnya 500 perkataan.
+ Artikel ini mesti menyertakan pautan ke laman web rasmi kami, telegram, dan twitter.

Ganjaran:
+ Satu artikel dengan 500-999 perkataan: 200 KAC
+ Satu artikel dengan 1000-1999 perkataan: 600 KAC
+ Satu artikel dengan 2000 perkataan: 1200 KAC
Kempen Terjemahan

+ Pautan Thread ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=3104582.0
+ Jangan gunakan alatan menerjemahkan seperti terjemahan google dan banyak lagi.
+ Kerja mesti dilakukan secara profesional
Ganjaran: ANN Thread: 400 KAC
Tarikh akhir: ANN Thread: maksimum 3 hari
Kempen Telegram

+ Menyertai kumpulan Telegram: https://t.me/kachingcoins
+ Anda mesti menyertai Kumpulan Telegram dan tinggal di sana sehingga berakhirnya Crowdsale.

Ganjaran: 10 KAC

+ Menyertai Saluran Telegram: https://t.me/kachingcoins
+ Menyertai Kumpulan Telegram: https://t.me/joinchat/GwOrvBHsCKRPZ_xB4iZKLg
+ Anda mesti menyertai Kumpulan Telegram dan tinggal di sana sehingga berakhirnya Crowdsale.
+ Kongsi pautan https://t.me/kachingcoins di dinding facebook anda (pilih tetapan awam).


Maklumat lanjut
TELEGRAM: https://t.me/kachingcoins



Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG