Minggu, 08 April 2018

Airpod - Pod Tidur Untuk Industri Perjalanan & Tidur


AirPod



Apakah AirPod?

AirPod, yang ditemui secara dalam talian di Air-Pod.io, bertujuan untuk mengubah industri perjalanan dan mengambil tidur menggunakan teknologi blockchain.

AirPod akan melancarkan satu siri unit "AirPod" di lapangan terbang, hotel, ruang awam, stesen bas, stesen kereta api dan lokasi lain di seluruh dunia. Anda boleh menempah AirPod untuk menikmati rehat yang cepat, mengenakan bayaran elektronik anda, atau bekerja semasa di bilik awam.

AirPod akan menggunakan teknologi blockchain untuk menyelesaikan proses pajakan pod. Pasukan AirPod percaya blockchain akan membolehkan pemprosesan transaksi yang lebih cepat, lebih murah dan lebih transparan.

Bagaimana AirPod berfungsi?

Setiap AirPod adalah unit kapsul peribadi yang direka untuk dipasang di ruang awam.

Beberapa ruang awam di mana AirPod boleh dipasang termasuk lapangan terbang, hotel, stesen keretapi dan bas, pusat membeli-belah, pejabat dan banyak lagi. Secara keseluruhan, AirPod telah mengenal pasti 10,000+ lokasi yang mungkin untuk produknya di seluruh dunia. Pod ini juga direka untuk kelihatan anggun dan futuristik, yang bermaksud mereka akan menarik perhatian - tetapi tidak keluar dari tempatnya - di lokasi-lokasi di seluruh dunia.

Pasukan itu menyifatkan AirPod mereka sebagai "penyelesaian ideal untuk orang mencari kawasan untuk berehat, tidur, bekerja, atau bersenang-senang dalam privasi, sementara masih di khalayak ramai."

AirPod akan menggunakan teknologi blockchain untuk memudahkan proses sewa pod. Anda boleh menyewa AirPod menggunakan token AirPod (APOD). AirPod juga akan menggunakan blokchain untuk memudahkan pembangunan aplikasi terdesentralisasi. Objektif utama platform aplikasi yang terdesentralisasi ialah pengurusan am, gambaran ekonomi, dan kawalan unit AirPod individu. Aplikasi terdesentralisasi akan membolehkan ketelusan lengkap sambil membenarkan AirPod mengawal dan mengembangkan perniagaannya.

Peringkat Pembangunan AirPod

Pembangunan AirPod akan dipisahkan kepada tiga fasa, termasuk:

FASA 1: PENGELUARAN PERTUMBUHAN DAN MENDAPATKAN HARGA PELANGGAN:

Objektif pertama AirPod ialah memasang unit di lapangan terbang antarabangsa, kemudian unit-unit pasaran untuk sewa. Semasa fasa pertama, AirPod juga akan melaksanakan token utility APOD yang akan digunakan untuk membina dan meningkatkan ekosistem dalam platform.

FASA 2: PLATFORM APLIKASI DECENTRALISASI (DAPP) MENGGUNAKAN TEKNOLOGI BLOCKCHAIN:

Tahap kedua akan membolehkan para penyumbang ICO untuk menukar token APOD dalam pertukaran untuk hak untuk mengambil bahagian dalam keuntungan yang dijana oleh unit AirPod untuk tempoh yang tidak pasti, sehingga membina hubungan perkongsian keuntungan. Pengguna akan mempunyai peluang untuk menguruskan unit dan kemudian mengutip yuran dari setiap unit di token APOD.

PELAJARI 3: MENDAPATKAN EKONOMI REAL DALAMAN SOKONGAN DENGAN INFRASTRUKTUR CRYPTO:

Matlamat ketiga AirPod ialah untuk mencapai seberapa banyak lokasi pemasangan yang mungkin, membolehkan orang ramai menjadi sebahagian daripada perniagaan "mengekalkan diri". Pengguna baru akan digalakkan untuk mengambil bahagian dalam platform dan mendapatkan token APOD sebagai pertukaran untuk menguruskan lokasi AirPod di seluruh dunia.

Cara Menyewa Kapsul AirPod

Sesiapa pun boleh menyewa kapsul AirPod. Tahap setiap kapsul akan dinyatakan dalam mata wang tempatan di negara tempat pod ditempatkan.

Harga untuk hub AirPod akan berubah di antara lokasi yang berbeza disebabkan oleh komisen lapangan terbang, pengurusan dan pembersihan perkhidmatan, bayaran sambungan internet, dan perbelanjaan lain. Harga setiap pod boleh diubah sekali sebulan. Ini akan dinyatakan sebagai kadar sewa setiap jam.

Tempoh pajakan minimum adalah sejam, dan kenaikan masa terkecil adalah satu setengah jam (30 minit).

Pelanggan boleh memilih untuk menyewa AirPod menggunakan token APOD atau mata wang fiat tempatan mereka (dikenakan menggunakan kad kredit).

Anda boleh menyemak ketersediaan mana-mana hab AirPod di tempatnya. Anda juga boleh menyewa hab AirPod jarak jauh dari mana sahaja menggunakan aplikasinya.

AirPod Tidur Pods Untuk Ciri-ciri Industri Travel & Napping

AirPod bukanlah sel penjara yang tidak selesa: ini adalah persekitaran mewah yang dipasarkan seperti itu. Syarikat itu menerangkannya sebagai "unit pemulihan manusia" di mana semua orang dapat melarikan diri dari persekitaran mereka untuk masa yang singkat. Anda boleh tidur, bekerja, atau hanya menggantungkannya pada pod. Pods dilengkapi dengan teknologi anti-tekanan dan ciri-ciri lain, termasuk:

TEKNOLOGI ANTI-STRESS:

AirPod akan mempunyai teknologi anti tekanan yang akan "terapeutik dan memulihkan pemulihan mental dan fizikal manusia, yang direka khas untuk orang yang letih," jelas WhitPaper AirPod. Teknologi anti tekanan akan menyertakan ciri-ciri yang mensasarkan rasa bau, penglihatan, dan pendengaran anda.

MUDAH PENGELUARAN:

AirPod telah bekerjasama dengan syarikat-syarikat yang mampu mengeluarkan pelbagai cetakan setiap bulan. Apabila acuan dihasilkan, syarikat boleh membuat sehingga 2 bingkai AirPod setiap hari dari setiap acuan. Dengan 4 cetakan, mereka boleh menghasilkan 1,000 bingkai AirPod dalam 125 hari bekerja (kurang daripada 6 bulan).

GLASS ON THE KIRI, KANAN, DAN YANG:

Setiap pod akan mempunyai kaca di sebelah kiri, kanan, dan atas. Gelas itu akan mengurangkan bunyi dan akan berwarna sepenuhnya di luar. Orang-orang di dalam pod akan dapat melihat, walaupun orang-orang di luar pod tidak akan dapat melihatnya. AirPod telah bekerjasama dengan sebuah syarikat Croatia yang dipanggil Lipik Glass untuk menghasilkan kaca untuk buah.

AIRPOD INTERIOR PADDING DAN INSULASI BUNGA:

AirPod telah bekerjasama dengan Boxmark untuk menyediakan pelapis kulit bermutu tinggi pada setiap pod.

MENINGKAT TEMPAT:

AirPod bermatlamat untuk memisahkan diri dari setiap pod tidur lain di pasaran dengan melabur masa yang penting ke dalam reka bentuk tempat duduk.

MELAKUKAN PELANGGAN:

AirPod akan mempunyai plat bergetar yang akan "merevolusikan cara kita mendengar muzik dan menonton filem," jelas whitepaper rasmi.

AC:

Setiap AirPod akan mempunyai unit AC dan penapis HEPA.

Wi-Fi Berkelajuan Tinggi: Pod akan dilengkapi dengan Wi-Fi berkelajuan tinggi dan akses percuma ke Amazon Fire TV.

SYARIKAT LED DISINFECTED DIRI:

Pod akan membasmi kuman antara pengguna menggunakan sistem LED disinfeksi sendiri.

Siapa di belakang AirPod?

AirPod dicipta oleh Gregor Mrgole (CEO dan Pengasas bersama) dan Miha Meolic (COO dan Pengasas bersama). Kedua-duanya berasal dari Slovenia, walaupun AirPod Technologies Ltd berpusat di Brighton, England (bersama dengan syarikat induknya, Mineka Pharma & Engineering Ltd.).

AirPod ditubuhkan pada tahun 2015.



AirPod APOD ICO Butiran

ICO AirPod dijadualkan berlangsung dalam dua peringkat, termasuk pra-jualan dan ICO utama. Terdapat topi $ 2.7 juta lembut untuk ICO dan topi keras $ 20 juta.

Sebanyak 250 juta token APOD akan dihasilkan di blok pertama kemudian diedarkan sesuai dengan rencana pengedaran token, dengan 200 juta token APOD (80% daripada jumlah bekalan) diedarkan sepanjang crowdsale dengan harga asas $ 0.10 = 1 APOD.

Jualan Token bermula pada bulan Mac 2018 dan akan berlangsung selama 30 hari.

Token APOD adalah token ERC20 pada blok Ethereum.


Sisa 20% token akan diedarkan kepada dana pengasas (12%), dana penyokong dan kontraktor (3.6%), hadiah (2%), penasihat dan duta besar (1.2%), dana rizab syarikat (0.8% ), dan dana deposit udara (0.4%).

Kesimpulan AirPod

AirPod adalah projek unik yang berusaha menghadirkan "pod kelonggaran" ke lapangan terbang dan ruang awam di seluruh dunia. Syarikat ini adalah salah satu daripada beberapa pesaing di pasaran pod awam. AirPod bermatlamat untuk membezakan diri dari persaingan dengan pengalaman pod mewahnya. Syarikat itu juga akan mempunyai ciri terapeutik yang mensasarkan deria anda. AirPod juga unik kerana menggunakan teknologi blockchain dan cryptocurrency yang disebut APOD untuk menguruskan tempahan.

Untuk inomasi yang lebih terperinci sila lawati pautan di bawah:

Website: https://air-pod.io/
Whitepaper: https://air-pod.io/wp-content/uploads/2018/02/AirPod_Whitepaper_A4.pdf%20
Announcment: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2988399.0 
Facebook: https://web.facebook.com/airpodsleepingpod/?_rdc=1&_rdr 
Twitter: https://twitter.com/airpod_project  
Telegram: https://t.me/airpodsleepingpodproject  
Instagram: https://www.instagram.com/airpod_sleeping_pod/

kunjungi juga https://bountyhive.io/browse/AirPod

Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG