Rabu, 11 April 2018

SELFLLERY - Platform Sosial Bagi Perkongsian Kandungan Visual



Selfllery Adalah satu platform untuk berkongsi kandungan visual mula mengalami pertumbuhan yang ketara, mencatatkan 1.2 trilion foto yang diambil pada tahun 2017, jumlah itu meningkat 600 bilion lebih tinggi daripada pada tahun 2013. Dengan jumlah foto yang meningkat dari tahun ke tahun mencipta platform untuk berkongsi aliran Visual kandungan mula diambil kira. Tetapi bilangan itu, hanya segelintir sahaja yang boleh mengewangkan kandungan visual mereka, dan yang lain hanya berkongsi kandungan tetapi tidak mendapat manfaat daripadanya. Kami melihat ini secara tidak adil dan mula membangun platform yang dipanggil "SELFLLERY", Platform yang membolehkan Pengguna mengewangkan Kandungan mereka, dan Platform yang akan memudahkan Public untuk berkongsi kandungan visual.

Matlamat kami adalah untuk menjadikan Komuniti semudah dan mungkin mungkin untuk berkongsi kandungan visual dan mendapatkan hasil daripadanya.




SELFLLERY adalah platform yang akan memberi ganjaran kepada anda berkenaan dengan penerbitan dan aktiviti sosial anda yang berkaitan dengan kandungan visual yang anda hasilkan dan diterbitkan di Platform kami.

Kami akan membenarkan Pengguna mengewangkan kandungan visual mereka, dan dibayar dalam bentuk token. Platform Kami menyediakan pelbagai jenis kandungan visual yang boleh dinikmati atau diikuti oleh Pengguna dari, foto, video atau streaming langsung.

Kami menyediakan beberapa ciri yang dapat memaksimumkan aktiviti anda dalam berkongsi kandungan untuk tujuan amal atau berkongsi berita dengan pengguna lain.

Kami mewujudkan ekosistem di mana sistem kami akan disepadukan secara langsung dengan teknologi blockchain yang akan menjadi platform pembangunan platform kami. Kami akan memudahkan Komuniti untuk berkongsi kandungan visual yang sedang berkembang di rantau ini, dan mendapat manfaat daripadanya. Pengguna tidak perlu mengganggu wang visual seperti pada Platform lain apabila kandungan anda disukai begitu langsung kandungan anda langsung dibayar dengan menggunakan token.

Pengguna juga akan memperoleh token dari sebarang kandungan visual yang mereka jual di pasaran yang kami sediakan, atau Pengguna boleh berpartisipasi dalam iklan kempen dan mendapatkan hasil daripada mereka.

SELFLLERY Sebab-sebab Memilih Blockchain
Kami merancang platform ini untuk dijalankan menggunakan teknologi blockchain sebagai platform pembangunan platform kami. Kerana sejak pertama kali muncul, blockchain datang dengan tawaran transaksi dalam talian yang cepat dan selamat dan menyokong semua jenis data dan cryptocurrency.

Teknologi blockchain menggunakan sistem, di mana setiap urus niaga direkodkan dan tidak boleh diubah selamanya, jadi urus niaga dapat dikekalkan dan mengurangkan kemungkinan penipuan data. Blockchain sememangnya tahan terhadap pengubahsuaian data yang terlibat. Blockchain adalah senarai nota yang semakin meningkat, dipanggil blok, disambungkan dan diamankan menggunakan kriptografi. Setiap blok biasanya mengandungi penunjuk hash sebagai pautan ke blok, cap waktu, dan data transaksi sebelumnya. Menggunakan blockchain untuk transaksi dan ketelusan, mewujudkan pasaran yang telus dan adil terbuka.

Apa-apa aktiviti sosial yang Pengguna melaksanakan pada Platform kami akan dihadiahkan dengan segera dengan token ANDA, yang seterusnya akan memberikan akses pengguna langsung untuk mengakses kandungan berbayar di Platform SELFLLERY. Kami menyediakan media di mana pengguna boleh membuat pembelian di pasar Selfllery dan galeri saham, mendermakan kepada badan amal, dan membuat pemindahan dalaman dan mengeluarkan token untuk dompet Ethereal.

jadi, Sebagai kesimpulan Kami percaya dengan sistem yang direka dengan baik dan mantap. Kami boleh menyediakan platform Content Sharing yang kaya dan inovatif yang akan menghargai setiap jenis kandungan yang dijana Pengguna. Kami percaya teknologi blockchain adalah bahagian yang paling penting, kami boleh membina platform yang lebih selamat dan lebih baik daripada platform serupa.

Dengan peluang ini, kami menjemput anda untuk membesarkan Platform ini, untuk mencapai Komuniti yang Lebih Besar, Kami akan melepaskan Token di bawah nama "YOU Token".

Mengenai Token
Nama: YOU token
1 YOU: 0.001 ETH
Softcap: 10 000 ETH
Hardcap: 55 000 ETH
Jumlah pembelian minimum: 0.1 ETH

 WEB: https://selfllery.com/
 WHITEPAPER: https://selfllery.com/wp/selfllery_whitepaper_en.pdf
 TELEGRAM: https://t.me/Selfllery
 TWITTER: https://twitter.com/selfllery
 FACEBOOK: https://www.facebook.com/Selfllery

Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG