Rabu, 11 April 2018

MobileBridge Momentum - Pengurusan Pasaran Antara Hubungan Syarikat Dengan Pelanggan




Ini adalah platform yang menawarkan kedua-dua syarikat baru dan ynags untuk bergerak di pasaran global dengan menghubungkan antara syarikat dan pelanggan.

adalah penting bahawa ini akan memudahkan pelanggan dan pelabur menyertai dan menyumbang kepada kejayaan syarikat.

platform ini adalah MOMENTUM, di mana platform ini adalah yang pertama di dunia melucurkan sistem blokchan dan platform pemasaran berasaskan crypto token dengan syarikat boleh menggunakan momentum token dan syarikat boleh membuat token mereka sendiri yang kemudiannya juga boleh digunakan sebagai alat urus niaga dan boleh digunakan di pasaran global saham boleh ditebus atau didagangkan dengan mata wang kripto lain seperti bitcoin dan lain-lain.

ini adalah kemajuan yang luar biasa di mana pengurusan yang ditawarkan akan memberi kesan kepada syarikat-syarikat yang mengambil bahagian dalam platform MOMENTUM. pengguna juga akan menerima keputusan keuntungan dalam usaha pelaburan yang dibuat kepada syarikat dalam bentuk hadiah dan keuntungan dari nilai harga token di pasaran global.

hubungan antara pelanggan dan syarikat itu lebih dikawal dengan mengubah sistem pasaran tradisional membawa kepada pasaran yang lebih moden dan cekap tanpa sebarang penipuan atau spam dalam edaran. syarikat akan lebih telus dalam pengolahaanya.

dengan pelayan platform momentum yang kemudian dalam prestasinya memberikan pelayan akan menggalakkan pelanggan dalam penukaran yang luar biasa. jadi syarikat akan merasa lebih banyak keuntungan daripada jumlah pelanggan. rangkaian sosial tidak terhindar dari platform MOMENTUM, sebagai salah satu cara bagi syarikat untuk dapat mempromosikan dan menyediakan jualan dan harga jualan berkaitan yang ditawarkan. jadi ia akan menjadi lebih cekap dalam merangkak pelanggan.

MENGELOLA MASALAH TANAH
Pemasaran tradisional sering tidak disukai oleh pengguna. Mereka sering kekurangan masa, kurang peribadi dan mengakibatkan spam.
Program kesetiaan berulang kali gagal kerana pengguna kurang memahami nilai dan pemilikan. Mata tidak menawarkan nilai sebenar, selalunya tamat tempoh dan terbuang.
Di Amerika Utara sahaja, jumlah nilai mata yang tidak digunakan adalah lebih kurang. $ 100Bn. Potensi terbuang ini boleh digunakan untuk mengubah pelanggan menjadi duta jenama gembira dan aktif.
Platform Momentum mengubah cara pemasaran syarikat.

Automasi Pemasaran Mudah Alih

Sasarkan pengguna secara realtime berdasarkan penggunaan data pintar dan komprehensif, termasuk: lokasi, atribut pengguna dan tingkah laku.

Hormati pengguna untuk masa dan aktiviti mereka

Dayakan pengguna dengan insentif yang betul pada masa yang tepat dalam perjalanan mereka untuk memaksimumkan penukaran.

Data yang dikendalikan oleh pengguna menggalakkan pengalaman pengguna yang lebih baik

Optimalkan perjalanan pengguna dan tawaran, berdasarkan data yang dikumpulkan dan disediakan oleh pengguna sendiri.

Hadiah Kesetiaan Portable

Benarkan pengguna untuk menebus aras tanda runcit tanda jenama kepada program lain atau Token Momentum.

Memahami dan mengoptimumkan ROI

Analisis terperinci memberikan wawasan tentang kelakuan pengguna dan keberkesanan perbelanjaan pemasaran.

Ketelusan dan keselamatan data

Beri pengguna akses dan kawalan penuh ke atas data mereka.

Momentum adalah token utiliti dan akan digunakan dalam empat cara yang berbeza:

Tanda penghargaan dan kesetiaan. Ia digunakan untuk memberi ganjaran kepada pengguna untuk perhatian, perniagaan, advokasi dan pemahaman jenama ke dalam data mereka.
Tanda 'Gate'. Token Momentum membolehkan pengguna menukar penghargaan kesetiaan korporat jenama kepada Tokens Momentum, yang seterusnya boleh ditukarkan untuk hadiah lain atau token crypto-currency.
Mata wang pembayaran platform Syarikat menggunakan Platform Momentum MobileBridge akan membayarnya di Token Momentum.
Mata wang Crypto. Mata wang digital disulitkan dan didesentralisasi, memegang nilai dan dipindahkan antara rakan sekerja.
Ya, itu penjelasan sedikit tentang saya tentang apa yang "MobileBridge Momentum" berguna untuk anda semua, Dan untuk maklumat lanjut sila lawati pautan di bawah:


0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG