Jumat, 13 April 2018

KRYLL - Penyelesaian Dalam Dagangan Crypto



Kryll adalah pintu masuk berasaskan Blockchain yang menyediakan teknik pertukaran yang sangat jelas kepada peniaga. Peringkat ini telah menangani masalah peniaga dengan menyediakan medium pertukaran.

Kenapa Mesti Kryll?
Pertukaran crypto berada di pendakian dan terdapat lebih daripada 50 juta peniaga dinamik dalam sepuluh perdagangan teratas. Pasaran ini melihat perkembangan dua digit setiap tahun. Ia juga membuat tempat dalam ciri berita dan mendapat banyak liputan media di seluruh dunia. Tidak ada seorang pun kecuali pakar yang boleh menyelesaikan suatu genius yang saling bertukar, walaupun alat-alat crypto yang berkembang rumit sampai pada titik dimana para peniaga peringkat pusat tidak boleh menggunakannya sementara kerangka pertukaran kripto yang berkomputer terlalu mahal untuk boleh dimanfaatkan oleh para peniaga peringkat pusat . Anda boleh menarik tetapan anda seperti pakar.

Rangka kerja ini menyediakan rangka kerja bukti bodoh untuk teknik perancangan seperti pakar. Setiap peniaga boleh memindahkan kotak praktikal untuk merancang teknik dan selepas itu menguji sistem dengan pasaran asli backtesting sebelum melakukan pertukaran pada pertukaran langsung. Apabila anda menyokong metodologi, anda boleh mengomputer setiap minit setiap hari.

Setiap peniaga boleh mengagihkan prosedur, merancang, mendapatkan nasihat, dan menawarkan bantuan untuk mempengaruhi pertukaran pemikiran dengan baik. Dengan menawarkan teknik anda kepada peniaga yang berbeza, anda boleh mencipta hasil yang mudah. Dengan acara sosial, pengetahuan agregat kumpulan crypto anda berakhir dengan tenang sambil menetapkan pilihan untuk pertukaran percuma.

Ciri-ciri Kryll
Anda juga boleh menyifatkan sistem pertukaran khusus anda sendiri dengan mengambil bantuan daripada elemen tahap ini yang disebut WYSIWYT (apa yang anda lihat adalah hal yang anda tukarkan) · Peringkat ini menawarkan pentadbir yang sah, penilaian media, harapan pembelajaran yang mendalam, pencetus harga, dan arah pasaran. untuk membantu broker dalam kepimpinan asas mereka. Ia juga menyediakan peranti di mana peniaga boleh menguji teknik terlebih dahulu sebelum menggunakannya di peringkat pertukaran langsung.

Jualan KRYLL Token dan manfaat spekulatifnya
Kesepakatan Token telah didorong untuk mengeluarkan token Kryll dengan memanfaatkan kontrak tajam pada Ethereum blockchain. 65% token diadakan untuk tawaran syiling awal (ICO). Akan ada tawaran agregat 220 juta token KRL di mana 144 juta token akan tersedia untuk dibeli. 76 juta token akan diadakan untuk persaingan masa depan, menjamin pelanggan dan caj yang sah. Ada banyak rangka kerja dan token yang ditaja oleh inovasi blockchain namun menjangkakan bahawa Kryll tetap di hadapan mereka masing-masing memandangkan komponen yang diberikan kepada peniaga crypto baru dan berpengalaman sama. Ini dilihat sebagai salah satu daripada peluang perniagaan yang paling besar yang akan memberi keuntungan besar kepada pakar kewangan yang mendasari.

Butiran Token
Token KRL
Nilai 1 KRL = 0.20 USD
Hadiah Terdapat
Peringkat Etereum
Toleransi BTC, BCH, ETH, LTC, ZEC, DASH
Spekulasi sekurang-kurangnya 100 USD
Keras $ 29 juta USD
Bangsa Perancis
Senarai putih / KYC
Wilayah terhad Amerika Syarikat, Kanada, Korea Selatan, Singapura, China.
Ya itulah sedikit penjelasan dari saya tentang apa itu "Kryll.io" semoga bermanfaat bagi anda semua, Dan untuk maklumat lebih lanjut sila layari pautan di bawah ini:

Website : https://kryll.io/
Telegram : https://t.me/kryll_io
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG