Jumat, 13 April 2018

Shivom - mewujudkan ekosistem genomik dalam blokchain

Capture.PNG

Shivom menawarkan penyelesaian terintegrasi pertama untuk pesakit dan penderma data genom di mana semua orang akan dapat dijadikan genom mereka dan disimpan dengan selamat. Kami membayangkan masa depan di mana maklumat genomik berubah secara sejagat, dengan sedikit pengetahuan untuk menaik taraf perkhidmatan manusia yang selamat dan boleh didapati untuk semua orang. Shivom mengetuai komuniti biologi omics untuk menjadikan visi ini menjadi realiti dengan mengiklankan cadangan usaha pertama dalam sektor perniagaan yang berkembang pesat untuk mendapatkan preskripsi yang disesuaikan, dikawal oleh inovasi blockchain yang terbaik. Kami juga akan membina pendedahan ubat yang didorong oleh hasil yang canggih dan tidak juga, persatuan ubat tepat. Para saintis Shivom akan menggunakan peralatan dan prosedur yang didorong oleh maklumat, terutamanya teknik pembelajaran mesin yang menyokong otak buatan manusia, yang akan menawarkan jaminan dalam meningkatkan rangka kerja insurans sosial juga, memberi manfaat kepada dunia.

Platform Shivom

Capture.PNG

Genomik dan kecerdasan buatan menunjukkan peluang baru untuk reformasi program R & D, terutamanya pemeriksaan untuk sasaran ubat dan membandingkan harapan ubat. Kos kritikal yang berkaitan dengan kemajuan pesat disambungkan ke keupayaan untuk mendapatkan data yang berkaliber dan diluluskan dari pesakit. Kami kini menawan dengan rakan sejenayah dalam memandu organisasi farmaseutikal / bioteknologi dan persatuan penyelidikan klinikal (CRO) untuk membolehkan akses kepada pentadbiran kami, dan selain itu menawarkan peluang untuk menyokong ujian genomik pada tahap massa. Maklumat itu tidak akan dituntut oleh mana-mana organisasi, dan peringkat Shivom akan menggalakkan penggunaan organisasi farmaseutikal dengan memberi ganjaran yang memikat dan pasaran dapat memperlihatkan secara langsung dengan pemilik maklumat. Model ini akan membolehkan akses untuk mengkaji dan mengawal pesakit melalui pusat komersil aplikasi untuk penyaringan fenotip dan itu hanya hujung puncak ais.

Kadar pertumbuhan pengumpulan data genomik sepanjang dekad yang lalu telah benar-benar menghairankan, dengan jumlah data turutan yang dihasilkan berganda kira-kira setiap tujuh bulan.

Capture.PNG

Hala Tuju Shivom

Capture.PNG

Token OmiX
Token OmiX merupakan komponen penting yang membolehkan pembelian, perdagangan, insentif dan perkhidmatan lain. Token ini adalah bahan bakar ekosistem Shivom, serta sebahagian daripada tadbir urus sistem.

Jualan Token
Tokoh 990M OmiX akan dijual semasa proses ICO.

Komuniti
90M OmiX Token akan diedarkan kepada komuniti untuk mengembangkan dan memelihara ekosistem Shivom, untuk program lancar untuk memanfaatkan kesan rangkaian, dan untuk inisiatif komuniti untuk memberi ganjaran kepada pemaju, usahawan dan ahli strategi.

Pengasas
420M OmiX akan diperuntukkan bagi pengasas untuk menyokong pembangunan ekosistem Shivom dan penjajaran jangka panjang mereka yang berterusan dengan projek itu.

Penasihat
300M OmiX akan diperuntukkan untuk pendokong awal dan rangkaian penasihat global.

Mempertingkatkan Pertumbuhan Kolam
600M OmiX akan dijamin dalam kontrak pintar, diperuntukkan kepada pangkalan data, dan diperkenalkan ke dalam edaran sebagai ganjaran untuk penjanaan data.

Rizab Syarikat
600M OmiX akan disimpan oleh Yayasan sebagai dana rizab untuk sumbangan data masa depan, menjalankan Yayasan dan usaha R & D bukan keuntungan yang berkaitan. Yayasan mengekalkan semua kewenangan untuk menggunakan sebagian atau sebagian besar token cadangan untuk para pelabur luar masa depan.

Untuk maklumat lanjut:


0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG