Jumat, 13 April 2018

INVOX - merevolusikan industri kewangan tradisional



hello guys ,, bertemu lagi dengan saya di sini saya akan membincangkan tentang projek yang sangat bagus dan menarik apa itu, itu adalah INVOX. Invox Finance Pty Ltd merupakan sebuah syarikat pembiayaan invois yang beribu pejabat di Indonesia, Australia.

Banyak perniagaan, terutamanya perniagaan kecil, terlibat dalam pembekalan barangan dan perkhidmatan yang berjuang untuk terus bertahan kerana masalah aliran tunai. Mereka tidak dapat memenuhi perbelanjaan dan komitmen harian mereka tanpa ketiadaan tunai yang kerap dijana.

Platform Invox Finance adalah platform untuk pinjaman penyiaran, yang menggunakan 2.8 trilion invois di AS. Pasukan di ABR Finance Pty Ltd berada di belakang Invox Finance. ABR Finance adalah sebuah syarikat yang berjaya membiayai akaun, dan membantu membiayai perniagaan di seluruh Australia untuk $ 30 juta.

ciri-ciri
Platform terdesentralisasi:
Platform Invox Finance akan membolehkan penjual, pembeli, pelabur dan penyedia perkhidmatan lain untuk menyambung, berinteraksi, berkongsi dan mengedarkan maklumat secara langsung.

Harga Rendah untuk Penjual:
Penjual akan dapat memperoleh pembiayaan pada kadar faedah yang rendah daripada yang biasa diterima daripada pelabur tradisional yang beroperasi di luar blokchain.

Invois Dinamik dalam Lejar Teragih:
Invois dinamik memberikan semua pihak dengan keupayaan untuk mengemaskini maklumat invois secara realtime, memastikan pemuliharaan dan mengurus akses kepada maklumat sensitif.

Membawa Semua Pihak bersama:
Platform Invox Finance mengekalkan kepercayaan dan ketelusan antara semua pihak melalui akses yang dibenarkan, pengesahan, dan sistem ganjaran yang dibina ke dalamnya

Akses Pelabur Langsung:
Platform Invox Finance akan memberi penjual akses langsung kepada pelabur individu. Persekitaran pinjaman langsung baru ini akan memberi manfaat kepada kedua-dua penjual dan pelabur.

Cara Baru bagi Pelabur untuk Pelbagai:
Platform Invox Finance akan mendedahkan pelabur kepada produk pinjaman yang terdiri daripada serpihan pinjaman dari perniagaan dalam pelbagai sektor industri.

Mengurangkan Risiko:
Pinjaman invois akan dibahagikan kepada bahagian kecil yang membolehkan pelabur membeli serpihan pinjaman untuk mengurangkan profil risiko mereka dan meningkatkan kepelbagaian mereka.

Model Kewangan Invox
Kami merancang untuk memusnahkan dan merevolusikan akaun industri kewangan tradisional dengan melaksanakan platform peer-to-peer yang diedarkan secara global, yang dikenali sebagai platform Invox Finance.
Platform ini benar-benar menghilangkan keperluan untuk peniaga untuk menyertai dalam menghubungkan syarikat-syarikat yang ingin mempercepat aliran tunai mereka dengan menjual invois mereka secara langsung kepada pelabur yang ingin membiayai invois ini.

anda juga boleh melihat video mengenai kewangan INVOX
Bagaimana Invox Finance berbeza dari penduduknya
Pada masa ini, Invox Finance hanya mempunyai satu pesaing lain di ruang blockchain. Kami menawarkan model invois dinamik yang unik dan sistem pinjaman berpecah, memastikan pengalaman terbaik untuk penjual, pelabur dan pembeli. Walaupun kedua-dua projek baru ditubuhkan, pasukan kami telah bekerja dalam sektor pembiayaan invois sejak 2012 dan telah berjaya membiayai perniagaan kecil dengan lebih daripada 30 juta dolar.
Perbandingan yang lebih terperinci mengenai kedua-dua projek ini boleh didapati di muka surat 16 kertas putih kami.

Penyelesaian ditawarkan
KEWANGAN INVOX sedang membina platform terdesentralisasi yang menghubungkan pemegang kepentingan ekosistem utama; Pembeli, penjual, dan pembiaya. Mereka akan menjadi sebahagian daripada rangkaian rakan sebaya kepada rakan sebaya, yang sangat selamat dan telus berbanding dengan pembiayaan invois tradisional. Dengan mencipta Invois Dinamik, platform ini membolehkan setiap entiti di platform untuk memanfaatkan perkhidmatan yang ditawarkan oleh teknologi Blockchain. Terdapat beberapa ciri platform dan sebahagian daripadanya dipaparkan di bawah.

-Sambungkan penjual dengan Pelabur
- Pinjaman pecahan
- Kadar yang lebih rendah untuk penjual

Maklumat ICO dan Team
KEWANGAN INVOX Pra pesanan dijual bermula dari 15 Mac 2018 dan berterusan sehingga 24 Mac 2018. 55% daripada jumlah token sedia untuk dijual. ICO utama bermula dari 15 April 2018 dan berterusan sehingga 12 Mei 2018. 45% dana yang dibangkitkan akan digunakan dalam platform pemasaran manakala 20% akan digunakan dalam dana pelaburan. Satu pasukan adalah sekumpulan orang dengan pengalaman bertahun-tahun dalam bidang kewangan dan teknologi.

Token INVOX
Mengapa anda memerlukan token?

Token Invox adalah apa yang anda akan gunakan untuk mengakses sistem Invox Finance dan mengambil tindakan. Token Invox juga digunakan untuk memberi ganjaran kepada pengguna platform dalam dua cara; mereka menghargai pembeli apabila memeriksa dan membayar pembeli dan penjual selepas membayar bil.

Keperluan Invox Token dan ICO:


Projek Invox Finance akan mengeluarkan tokennya sendiri di bahagian bawah rangkaian Ethereum (menggunakan standard ERC-20) yang akan menyediakan penggunaan dalaman yang menyediakan utiliti untuk mengakses platform melalui Program Ahli Dipercayai. Penggunaan utama token Invox adalah untuk memberi ganjaran kepada pembeli dan penjual untuk invois dan pengesahan pembayaran. Iaitu, Token Invox akan berfungsi sebagai kunci untuk mengakses platform Invox.




Semasa ICO, 1 INVOX = 0.0001ETH, dan keperluan minimum pembelian adalah 0.1ETH untuk jualan pra dan jualan utama. Pra-jualan sedang berjalan. Klik https://ico.invoxfinance.io/ untuk mendaftar

Spesifikasi Token:


Jenis Token: Utiliti token
Token Ticker: Invox
Jumlah inventori token maksimum Invox: 464,000,000
Rangkaian Token: Ethereum (ERC20)
Nilai Token: 1 ETH = 10,000 INVOX + sebarang bonus
Pengagihan Token: 14 hari selepas jualan token tamat
Pembelian pra-jualan minimum: 1 Ethereum
Pembelian minimum Perdana Jualan: 0.1 Ethereum

Spesifikasi Token:


  • Jenis Token: Token utilitas
  • Token Ticker: Invox
  • Jumlah persediaan token invox maksimum: 464.000.000
  • Jaringan Token: Ethereum (ERC20)
  • Nilai Token: 1 ETH = 10.000 INVOX + bonus apa saja
  • Distribusi Token: 14 hari setelah penjualan token berakhir
  • Pembelian minimum pra-penjualan: 1 Ethereum
  • Penjualan Utama minimum beli: 0,1 Ethereum


Rincian ICO:

Pada saat ini kampanye penggalangan dana sedang berlangsung untuk mengembangkan layanan revolusioner Invox dan membangun komunitas. Token Invox akan ditawarkan kepada investor institusional dan ritel melalui Penjualan Token yang berlangsung dalam empat tahap dengan sistem bonus yang memberikan penghargaan kepada peserta di pra-ICO dan ICO. Jadwal diberikan di bawah ini:


Harus dicatat bahwa tidak akan ada persyaratan bagi pembeli dan investor untuk menahan Token Invox. Sejauh menyangkut penjual, dia perlu membeli Token Invox selama tahap ICO atau dari Invox Finance Platform (setelah ICO) sehingga dapat memperoleh akses ke Invox Finance.

Tim proyek Invox Finance:

Tim Platform Invox Finance terdiri dari dua co-founder, sepuluh penasehat dan enam pengembang penuh waktu yang memiliki pengalaman baik di bidang terkait (perlindungan data pribadi, operasi internasional, pengembangan bisnis, teknologi blockchain, rekayasa perangkat lunak dan arsitektur, transmisi data, dan Pemasaran ICO). Staf utama disajikan oleh para ahli berikut:


Jelas bahwa para pendiri proyek (Alex Mezhvinsky dan Adam Mezhvinsky) telah melakukan upaya yang baik dalam memilih staf utama dan penasehat. Pendekatan semacam itu akan menghasilkan perkembangan yang stabil dari Invox Finance Platform.

Kesimpulan:

Kami menangani proyek yang sangat menjanjikan terkait dengan revolusi pembiayaan faktur tradisional melalui sistem imbalan transparan yang dibangun di dalamnya. Tim proyek Invox Finance memberikan kemungkinan kepada usaha kecil dan menengah untuk mengambil manfaat dari penerapan prosedur arus kas baru di mana eksekusi transaksi dan arus informasi tidak akan tergantung pada penyedia layanan tunggal dan terpusat. Pendekatan baru dari platform pinjaman peer-to-peer Invox Finance akan memungkinkan interaksi dan hubungan yang cepat antara semua pihak yang terlibat (penjual, pembeli, pemodal) sehingga membangun lingkungan yang penuh kepercayaan dan aturan yang lebih jelas. ROI tinggi diharapkan untuk investor!


Untuk informasi lebih lanjut tentang ICO, silakan kunjungi https://www.invoxfinance.io/
Bergabunglah dengan komunitas Invox Telegram untuk pembaruan. itu sja sekian dari saya 

UNTUK INFORMSI SELENGKAPNYA SILAKAN ANDA KUNJUNGI LINK DI BAWAH INI 


Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG