Senin, 16 April 2018

Traxion - Membawa Keperluan Manusia Dalam Perniagaan



Selamat membaca ... !!!
Kali ini saya ingin menyebutkan projek "Traxion" yang tidak penting kepada anda, Mungkin anda pernah mendengar perkataan "Traxion".
'' Anda berada di tempat yang betul, untuk Baca artikel ini untuk diselesaikan. ''

Apa itu Traxion?
Ini adalah projek yang bertujuan untuk membuat sebelum acara Platform ICO untuk pembayaran, dompet, kewangan peribadi dan penggalangan dana, mengisi jurang antara sistem kewangan yang sedia ada dan teknologi yang tidak berbahaya bagi pengguna dan mengusahakan Fabric Hyperledger IBM Blockchain dari Yayasan Linux.

Ini membolehkan untuk menyediakan cara yang selamat dan mudah menggunakan sistem pembayaran dan seni bina perbankan, yang bertujuan untuk mengurangkan halangan kepada kemasukan sumber kewangan dan penyediaan perkhidmatan kewangan kepada bank dan bank.

Fungsi baru
Semasa perkembangan masa depan TRAXION akan menambahkan lebih banyak fungsi ke platform anda, contohnya, penggunaan kontrak pintar untuk platform pengumpulan dana, cryptocurrency multi-bag, pemindahan wang Portal dengan label putih dan platform untuk rakan sebaya pinjaman, yang setiap pengguna akan menggunakan untuk mikro pembiayaan atau pinjaman mudah berdasarkan TraXion KYC dan CreditScore.

TraXion, platform berskala, tidak berubah dan tidak dapat diselesaikan di mana anda boleh membuat kontrak intelek, menghubungkan perniagaan dan memberikan pandangan data percuma.

Visi Of Traxion
Visi Traxion adalah berbeza; kami memberi tumpuan kepada membina ekosistem di mana perniagaan akan sangat mesra untuk kebaikan bersama. Bayangkan dunia di mana perniagaan keuntungan menemui pertubuhan bukan untung ke dalam ekonomi crypto secara keseluruhan yang bermanfaat tanpa mengehadkan dan mengurus transaksi kewangan.

TraxionWallet

Menggabungkan aplikasi fintech dan insurtech sedia ada dalam ekosistem tunggal. Kami menyediakan dompet berlabel putih untuk organisasi perniagaan yang ingin memindahkan aset kewangan mereka tanpa sebarang kos melalui tokenisasi mata wang tempatan mereka.

TraxionChain


Buat penyelesaian menyekat antara perniagaan untuk rangkaian tertutup. Kami menyediakan penyelesaian perniagaan yang disesuaikan untuk konglomerat yang memerlukan interoperabilitas, integriti data, dan pengesanan aset dalam rantaian bekalan.

TraxionContract



Melaksanakan Kontrak Pintar mengenai aliran kerja untuk tadbir urus yang baik. Kami dapat meningkatkan integriti maklumat, memperbaiki pengurusan prestasi, dan mengurangkan sisa dan rasuah.

TEKNOLOGI
Mudah. Tiada Geseran Patuh. Syarikat.

Screenshot_22

Screenshot_23
Kenapa menyokong ICO Traxion?



Mempunyai pasukan yang kompeten dengan kemahiran yang berkaitan
Pasukan Traxion mempunyai pengalaman gabungan rata-rata 20+ tahun dalam pelbagai industri mulai dari pembangunan perniagaan dan keusahawanan, kepada keselamatan siber, teknologi kewangan dan penghalang.

Mempunyai bukti konsep dan produk yang berkaitan
Produk kewangan tradisional dan saluran sumbangan diupdate dan tersedia melalui infrastruktur kewangan yang diagihkan oleh Traxion untuk bantuan keterbukaan, penyingkiran rasuah dan kemasukan kewangan.

Mempunyai kontrak dan rakan kongsi semasa
Traxion akan menjadi salah satu platform teragih pertama pada teknologi IBM Hyperledger Fabric, dan telah menjalin hubungan kerja dengan beberapa perkhidmatan teknologi kewangan untuk penyelesaian kewangan semua-dalam-satu.

Mempunyai rangkaian pengguna dan organisasi
Individu, konglomerat, peniaga, dan pertubuhan bukan untung - semuanya dalam satu infrastruktur yang membolehkan ekonomi cryptto bebas dari halangan, penipuan, birokrasi.

Teknologi maju
Pasukan ini ingin menggunakan teknologi terkini dari IBM Hyperledger Fabric untuk menyediakan integrasi rangkaian, interaksi perniagaan dan orang-orang. Dengan kata lain, bekerja pada platform TraXion, sebagai contoh, pembayaran akan terjamin, kerana ia menyatukan klien KYC dan tuan rumah; Di samping itu, bayaran sistematik akan lebih murah dengan bantuan kontrak pintar.

TraXion ingin sentiasa menghubungi semua bukan bank dan membolehkan mereka menggunakan teknologi ini sambil menyimpan wang mereka dengan selamat di dompet TraXion, kerana ia berfungsi sebagai sistem perbankan yang sensual dan ceria dan menghilangkan apa-apa produk antara apa-apa.

DISKRIPSI TOKEN

IMAGES: 40%
TEAM: 20%
BACKUP: 20%
PRE-JUAL: 8%
KOMUNITI: 5%
GANTUNGAN & GANTI: 3%
CSR: 2%
SEED: 2%

STRUKTUR TOKEN

JUMLAH TRAXION TOKEN: 500.000.000
UNTUK TOKEN JUALAN: 250,000,000
EXCHANGE 1 TXN: 0.0005 ETH
HARD CAP: 60,000,000 USD

ALLOCATION TOKEN




PEMBANGUNAN PLATFORM: 35%
PERKEMBANGAN PERNIAGAAN: 30%
UNDANG-UNDANG & PEMATUHAN: 20%
OPERASI: 15%

Hadiah dan Bounty
3% daripada semua peruntukan token Token dan Bounty, berjumlah 15,000,000 TXN. Daripada jumlah ini, 7,000,000 TXN diperuntukkan kepada Suruhanjaya, 3,000,000 TXN untuk Pautan Gabungan, dan 5,000,000 TXN untuk Butiran Bounty di bawah.



ROADMAP
Pembentukan Hab Blockchain Dev (selesai)
TraXionHub.com adalah pusat di Manila untuk membangunkan penyelesaian blockchain menggunakan teknologi kain hyperledger yang juga akan menyediakan aliran pendapatan tambahan untuk berkhidmat kepada institusi kewangan lain yang bergerak ke blokchain

Pelancaran Platform Pembayaran (Selesai)
TraXionPay.com menyokong integrasi pembayaran untuk kegunaan saudagar. Mulai perkongsian dengan pelbagai gerbang pembayaran dan rangkaian pasaran.

Pelancaran Pelan Dana (Selesai)
Gavagives.com adalah platform pengumpulan dana akhir-ke-akhir yang memperkasakan pertubuhan bukan untung untuk memperbaiki dan mengurus penderma dan sumbangan mereka dengan lancar. Menawarkan lebih daripada 20 pilihan pembayaran dan papan pemuka yang mudah digunakan dengan analisis.

Tawaran Duit Syiling Permulaan - Mei 2018
Kemampuan Dompet TraXion - Q2 2018
Menyokong pemindahan dana menggunakan gerbang pembayaran dan pemindahan rakan ke rakan untuk menyediakan penyelesaian pembayaran penuh. Ia akan mempunyai 3 fungsi: pembayaran, pemindahan wang dan derma.

Pengumpulan dana SMARTER - Q3 2018
Menaiktaraf platform pengumpulan dana sedia ada untuk melaksanakan kontrak pintar yang akan mengukur prestasi organisasi bukan keuntungan melalui markah markah dan markah analisis.

Crypto Trading on Wallet - Akhir tahun 2018
Sebagai tambahan kepada pembayaran, kiriman wang dan kemampuan derma, dompet TraXion akan melancarkan kemudahan cryptotrading yang menyokong kriptokrt utama seperti ER20, Ripple, NEM, dll.

Portal Penyerahan Whitelabel - Awal 2019
Untuk perniagaan skala, solusi whitelabel untuk pengiriman perniagaan akan ditawarkan kepada agen dan pialang yang ada. Menggunakan teknologi Hyperledger, transaksi akan lebih cepat, lebih murah, dan lebih aman.

Pinjaman Peer-to-peer - Akhir tahun 2019
Pengguna Wallet akan dapat memberi pinjaman kepada pengguna lain menggunakan TraXion KYC, Skor Kredit, dan Penyelesaian Kewangan Mikro.

Pasukan

Screenshot_25
Screenshot_26

Screenshot_27

Screenshot_28

Penasihat

Screenshot_29
Screenshot_30
Screenshot_31
Mudah-mudahan apa yang saya nyatakan di atas boleh menjadi rujukan anda dalam memilih untuk menyertai projek "Traxion", untuk mendapatkan maklumat lanjut sila lawati pautan berikut.


Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG