Senin, 16 April 2018

BaapPay- Memudahkan Perniagaan Dan Dipercayai



Halo buddy semuanya dan pelabur dan pencinta cryptocurrency di mana sahaja anda berada, semoga kalian sentiasa sihat. kali ini saya akan menerangkan platform "BaapPay" baru yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat.

'' Anda berada di tempat yang betul, untuk Baca artikel ini untuk diselesaikan. ''

Mengenai BaapPay
BaapPay platform pembayaran pelbagai lapisan yang akan menampilkan Gateway Pembayaran. dalam Permohonan POS (Point of Sale). dan Baap World App Store itu sendiri. Pengasas BaapPay percaya bahawa ketika Cryptocurrency diadopsi semakin menembusi sepanjang jalur Perniagaan dan pengguna, akan ada titik balik di mana kegiatan ekonomi seperti membeli, menjual dan Trading Cryptocurrency akan menjadi kebiasaan dalam kehidupan sehari-hari. Platform pembayaran pelbagai lapisan yang akan menampilkan gerbang Pembayaran. dalam Permohonan POS (Point of Sale). dan Baap World App Store itu sendiri.

Pengasas BaapPay percaya bahawa ketika Cryptocurrency diadopsi semakin menembusi sepanjang jalur Perniagaan dan pengguna, akan ada titik balik di mana kegiatan ekonomi seperti membeli, menjual dan Trading Cryptocurrency akan menjadi kebiasaan dalam kehidupan sehari-hari. Platform pembayaran yang dibina untuk bekerja dengan kredit infrastruktur kad sedia ada. bermaksud kad kredit / debit dan akan menggunakan pembayaran dan protokol pemprosesan semasa untuk Cryptocurrency yang serupa dengan sistem pembayaran elektronik konvensional yang sebelum ini wujud.

Kepercayaan BaapPay sendiri adalah untuk merancang kaedah pendekatan yang dipercayai membolehkan pengguna untuk menggunakan Cryptocurrency ke dalam kehidupan mereka dengan lebih mudah dan membuat BaapPay platform pembayaran utama. dan secara langsung akan memberikan para pedagang dengan tahap kemudahan yang lebih tinggi untuk menerima sebarang kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh pelanggan.

Apa itu BaapPay?
BaapPay adalah platform berbilang lapisan yang mempunyai gerbang pembayaran, perisian jualan dan "Baapworld App Store". Gerbang pembayaran mereka adalah antara muka yang membolehkan para pedagang mengumpul bayaran FIAT atau Cryptocurrency untuk barangan dan perkhidmatan mereka.

Menawarkan keupayaan untuk menukar dari cryptocurrency ke fiat atau sebaliknya. Ia juga menerima pembayaran debit tradisional atau pembayaran kad kredit dan menyediakan akses kepada dua dompet crypto, satu yang terintegrasi dengan gerbang pembayaran mereka dan yang kedua hanya dengan akses kepada kunci peribadi.

Tetapi mereka bukan sahaja menawarkan perkhidmatan pembayaran gerbang, pedagang boleh menggunakan sistem jualan titik bebas mereka yang datang dengan platform mereka. Ia mempunyai ciri seperti perakaunan bagi jualan, inventori, alat pengesan pekerja dan kesetiaan.

Visi
Merapatkan jurang antara; Peniaga, Pengguna dan Pembangun
BaapPay adalah platform berbilang lapisan yang memaparkan gerbang pembayaran kami sendiri, perisian jualan, dan kedai aplikasi BaapWorld. Kami percaya bahawa kerana penggunaan cryptocurrency menembusi perniagaan dan kehidupan pengguna, akan ada satu titik di mana; membeli, menjual, dan perdagangan cryptocurrency akan menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian.

Teknologi dan Platform
BaapPay akan merevolusikan pengalaman saudagar dengan menyediakan platform bersepadu 360 darjah, dengan visi untuk menyediakan ekosistem holistik.

Gerbang pembayaran:
Gerbang pembayaran kami adalah antara muka PayPal seperti yang membolehkan para pedagang mengumpul pembayaran fiat atau cryptocurrency untuk barangan dan perkhidmatan mereka. Dia juga menerima pembayaran debit tradisional atau kad kredit untuk Bata dan mortar dan ecom

POS Berasaskan Web:
Pedagang juga akan mempunyai akses ke sistem jualan berasaskan web percuma kami dengan gerbang pembayaran kami. POS akan membolehkan pedagang untuk mengintegrasikan kedua fiat dan crypto ke dalam perakaunan, inventori, alat kesetiaan jualan dan membolehkan mereka mengesan pekerja, menggunakan pelbagai lokasi dan banyak lagi.

Kedai Aplikasi BaapWorld:
Kedai app BaapWorld berasaskan Android kami. Pemaju akan dapat memuat turun SDK mudah kami untuk membuat aplikasi yang memanfaatkan fungsi peranti kami dan pengguna akan mendapat akses ke aplikasi Android kegemaran mereka.

Smart POS Mobile:
SPOS ialah Terminal Pembayaran; Walau bagaimanapun, tidak seperti Terminal Pembayaran tradisional, SPOS menggabungkan semua aspek jualan; daftar, pembayaran dan perakaunan, ke dalam satu Terminal. Ia dilengkapi dengan skrin sentuh kapasitif 5.5 inci berdasarkan android.

Kolam kecairan:
Dari idea kepada hasil yang luar biasa
Daripada menunggu setiap transaksi yang disahkan oleh blockchain, saluran negara kami membolehkan urus niaga pelanggan dibiayai melalui kumpulan kecairan. Ini menghilangkan keperluan untuk setiap pembayaran ditulis secara individu untuk blockchain, dan membuat jualan mata jualan segera

Baap Wallet:
Dompet unik kami menyediakan 2 dompet crypto di platform kami.
Dompet ini berjalan di awan dan boleh diakses dari mana-mana peranti pengkomputeran di mana-mana lokasi. Dompet ini akan membolehkan anda menukar ke fiat dan sebaliknya

Dompet utama pelanggan tersuai:
Dalam dompet ini, pelanggan hanya akan mempunyai akses kepada kunci peribadi. Dompet akan dimuat turun dan dimuat turun pada PC, komputer riba, tablet atau telefon bimbit anda. Mereka hanya boleh diakses dari peranti yang dimuat turun. Dompet ini boleh dipasangkan dengan peranti lain, menggunakan kunci persendirian yang sama.

Ciri
Baap Pay akan membawa kepada cryptocurrency muktamad, seperti ETH, BTC, LTC, XRP, BCH, dan BAAP Tokens.BaapPay kami akan sentiasa menilai yang kripto mata wang yang perlu ditambah ke platform kami, dan kami akan mendengar maklum balas dari kedua-dua pengguna dan pedagang mengenai cryptocurrency paling popular yang diminta yang mungkin tidak didaftarkan pada masa itu.
Transaksi Peer-to-Peer untuk mata wang fiat dan cryptocurrency.
Bayar pembelian dalam talian menggunakan kad kredit / debit atau cryptocurrency anda
Pedagang akan mempunyai pilihan untuk secara automatik menukar cryptocurrency ke fiat atau menyimpan cryptocurrency, yang boleh ditukar kemudian atau dibelanjakan sebagai cryptocurrency.
Baap Pay akan menyambung kredit, kad debit, akaun cryptocurrency dan akaun bank yang berbeza ke dalam satu antara muka akaun, yang membolehkan pemegang akaun memindahkan wang kepada pemegang akaun Baap Pay yang lain.
Penjual akan dapat menambah butang pembelian / pesanan BaapPay di laman web mereka, dan blog dalam beberapa minit.
Token BAAPPAY
Peniaga tidak dikenakan bayaran dengan BAAP. Beri kami lebih banyak insentif untuk menerima token kami.

Hadiah, dapatkan mata setiap kali anda menggunakan duit syiling kami
Anda boleh menggunakan token kami di kedai aplikasi BaapWorld kami.
Gunakan BAAP di mana sahaja di platform kami.

NAMA: BAAPPAY TOKEN
SYMBOL: BAAP
PLATFORM: ERC-20
Untuk terus mempromosikan dan mempromosikan platform, kami akan mempunyai pengedaran token, di mana kami akan menawarkan 94 juta token BAAP untuk dijual. Pendapatan daripada jualan token akan digunakan untuk; mempromosikan perisian P0S, integrasi terma pintar pintar, kemajuan selanjutnya gerbang crypto-curate termasuk kedua dompet, kedai aplikasi dan gerbang pembayaran fiat kami.


HARGA 1 ETH = 4200 BAPP
PRE-TOKEN SALES

PRE-TOKEN HARGA JUALAN 20% BOLEH KEPADA 20 MARCHES




Ralat jalan
2017 S1: Penyelidikan untuk pembangunan
2017 S2: Perisian POS Alpha Web App berasaskan web
2017 Q4: Pelepasan beta POS App Web
2018Q1: Kertas putih 1.0

Pra-jualan
Token Jualan
2018Q2: Pelancaran Web App App 1.1
Sistem POS Aplikasi Web Bersepadu
2018Q3: Pelancaran mudah alih SmartOS SPOS & MPOS Smart Terminal
Integrasi terminal pembayaran dengan Aplikasi Web POS
Apl Aplikasi Aplikasi App & iOS Aplikasi
Akan menghubungkan telefon / meja anda ke POS & Terminal Pintar
2018 Q4: Wallet Cryptocurrency
Dompet berdasarkan dompet BAAP dan dompet peribadi
2019 Q1: Versi Cryptocurrency Alpha Gateway Payments
Pembayaran Gateway yang boleh menerima Cryptocurrency
2019 S2: Gateway Pembayaran Fiat
Alpha Version
2019Q3: Gateway Pembayaran Gateway
Versi beta
2019Q4: BaapWorld Store Aplikasi Android
Beta: Pengguna boleh mula membangun aplikasi
2020Q1: Cryptocurrency & Fiat Payment Gateway
Siaran 1.0
2020Q2: BaapWorld Store Aplikasi Android
Pelepasan BaapWorld 1.1



Mudah-mudahan apa yang saya nyatakan di atas boleh menjadi rujukan anda dalam memilih untuk menyertai projek "BaapPay", untuk mendapatkan maklumat lanjut sila lawati pautan berikut.



0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG