Senin, 16 April 2018

Nauticus - Mengapa Nauticus?



Mengapa Nauticus?
Nauticus menggalakkan semua orang
mengambil bahagian dalam revolusi FinTech
dalam era blockchain semasa.

menyediakan penyelesaian pengguna blokchain dalam kehidupan harian mereka, dari segi perniagaan kecil dan besar. Membantu pengetahuan dan teknik untuk pelakon Fintech sendiri. Nauticus mahu memainkan peranan utama dalam globalisasi Fintech. Nauticus menegakkan etika dan piawaian undang-undang tertinggi untuk melindungi aset semua penggunanya, dan ini sangat penting.


Nauticus adalah penyelesaian sebenar yang menggunakan sistem blockbuster dalam sistem perbankan dan eCommerce yang membuat kos urus niaga baik dan rendah.

Dengan ciri-ciri perbankan crypto, pembayaran dan eCommerce dijangka membantu menyelesaikan masalah yang ada di dunia crypto hari ini
Nauticus (NTS) dibina atas teknologi blokade ethereum tetapi Nauticus akan meneliti, membangun dan melaksanakan sistem lejar baru yang menyokong volum transaksi yang lebih besar menggunakan teknologi blockchain yang paling efisien dan boleh skala yang menjadikan Nauticus lebih baik daripada apa-apa pertukaran.


Nauticus (NTS) dibina atas teknologi blokade ethereum tetapi Nauticus akan meneliti, membangun dan melaksanakan sistem lejar baru yang menyokong volum transaksi yang lebih besar menggunakan teknologi blockchain yang paling efisien dan boleh skala yang menjadikan Nauticus lebih baik daripada apa-apa pertukaran.







Platform pertukaran dan pembayaran sedang dalam pembangunan dan disebabkan pelancaran pertengahan 2018. Ia pada mulanya akan menawarkan 100 crypto dan enam mata wang fiat (USD, EUR, JPY, HKD, AUD dan ZAR) tetapi dalam tempoh 12 bulan pertukaran akan menawarkan 300 mata wang kriptoksa, meletakkannya bersama sepuluh pertukaran tertinggi di peringkat antarabangsa. Nauticus juga akan berkembang untuk menawarkan perdagangan dengan 16 mata wang fiat.

Sekitar $ 30 bilion dolar cryptocurrency bernilai diniagakan setiap hari. Angka ini hanya akan berkembang ke masa depan dan namun hanya terdapat 170 platform pertukaran cryptocurrency aktif yang memanfaatkan pertumbuhan meletup di seluruh dunia.

sumber: bitnewsbot.com

Nauticus juga akan menubuhkan pusat perlombongan blok berskala besar yang berskala besar pada tahun 2019 yang akan memberi hasil, dan jumlah kapasiti pelayan yang besar, untuk memastikan pemprosesan ultra cepat untuk semua pengguna perkhidmatan Nauticus. Pusat ini akan menggunakan tenaga boleh diperbaharui.

Keuntungan akan dilaburkan semula dalam perniagaan untuk menyokong pembangunan pasaran eCommerce kos rendah, bersama dengan bayaran saudagar dan peer-to-peer. Platform baru ini akan disokong oleh Nauticus Coin, Exchange, App Bergerak dan Wallet.

Syarikat itu juga akan menawarkan pengesahan Know and Customer (KYC) 'satu dan selesai' dan mewujudkan komuniti ICO, yang akan menyediakan sumber dan perkhidmatan untuk ICO baru serta sistem pengesahan kualiti. Untuk butiran lanjut sila rujuk kertas putih di laman web.

Nauticus baru sahaja melancarkan pra-pendaftaran untuk Tawaran Syiling Permulaannya.

Presale bermula pada 18 Mac dan ICO itu sendiri berjalan dari 31 Mac hingga 18 Mei 2018.

Penyokong ICO yang mendaftar di laman web sekarang akan diberi ganjaran 100 COIN PERCUMA. Terdapat lebih banyak duit syiling percuma yang ditawarkan melalui program rujukan kami.

Koin Nauticus akan menyokong enam penyelesaian perbankan global dan eCommerce dan boleh didagangkan di Nauticus Exchange pada akhir tempoh ICO.

Penyokong awal Nauticus ICO akan diberikan BONUS UP TO 30 COC PERCENTIAN PERCEN.

Links
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG