Selasa, 17 April 2018

Deal Coin - Cara Sangat Mudah Untuk Infest



Assalamualaikum 'wr 'wb',
Kali ini saya ingin menyebut satu projek media yang tidak penting untuk anda. Saya sangat menggalakkan anda untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bank digital ini "Deal Coin". Anda akan mendapat faedah yang luar biasa dengan sistem yang sangat canggih yang sangat berbeza dari bank crypto secara umum. Mari berbincang.

The Coin Deal adalah Platform Pemberian Pinjaman yang Desentralisasi. Deal Coin berjalan pada teknologi blockchain dan disediakan dengan pengalaman kewangan. Deal Coin menghubungkan pelabur profesional sebagai peminjam dan pelanggan sebagai peminjam dengan mewujudkan rangkaian global.

Dengan The Deal Coin, anda boleh mendapatkan pinjaman sebagai peminjam, tanpa membayar bayaran untuk pihak ke-3. Anda hanya perlu membayar jumlah dan kadarnya. Jadi, ia mengurangkan kos peminjam. Ini pasti menguntungkan bagi peminjam, mereka boleh mendapatkan pinjaman tanpa apa-apa perbelanjaan tambahan.

Jika anda seorang pelabur, anda boleh menjadi pemberi pinjaman dengan melabur dalam The Deal Coin. Dengan melabur dalam The Deal Coin, pelabur dapat memperoleh hasil sebagai balasan pinjaman. Sekali lagi, tanpa bayaran pihak ke-3, para pelabur dapat memaksimumkan keuntungan dari pelaburan mereka dalam The Deal Coin.

Masalah
Ramai orang sering berfikir untuk memulakan perniagaan mereka sendiri. Kelebihan memiliki perniagaan anda sendiri adalah jelas: tidak ada bos dan anda bekerja sendiri dalam jadual kerja yang fleksibel yang membolehkan anda mengedarkan waktu anda pada siang hari. Tapi mari kita bersikap jujur, ada sisi yang positif, tetapi ada yang negatif juga.

Walaupun semua kelebihannya, memiliki perniagaan adalah matlamat yang sangat ambisius, dan mengikut statistik, kebanyakan syarikat permulaan dan perusahaan perniagaan sedang ditutup pada tahap awal kewujudan. Terdapat banyak nuansa dalam bidang ini: idea anda, pembentangan perniagaan anda, keunikannya, kemerdekaan anda, tetapi masalah utama adalah modal permulaan, iaitu "kusyen" anda.

Dalam keadaan sedemikian, kerajaan cuba membantu inisiatif orang yang memutuskan untuk menakluki perniagaan "Olympus".

Penyelesaian
Teknologi blockchain dan projek The Coin Deal akan membantu untuk menghapuskan isu-isu yang disebutkan di atas. Projek The Coin Deal adalah cara yang benar-benar baru untuk menaja dan menyokong perniagaan kecil dan sederhana, hanya berkata, ini adalah platform perniagaan untuk memulakan usahawan perniagaan. Prinsip projek ini dan pasukannya adalah untuk menerapkan platform terdesentralisasi yang memberikan nilai penuh untuk bekerja dengan calon pelabur secara langsung, yang bersedia untuk menyokong anda dan idea perniagaan anda.



Pakar-pakar terbaik dalam bidang mereka akan menganggarkan dan menilai perspektif dan keberkesanan idea perniagaan, dan berdasarkan ini akan menentukan kemungkinan kerjasama selanjutnya. Deal Coin menyediakan peluang untuk membantu mengumpulkan dana, kepada mereka yang tidak mempunyai akses kepada jenis pembiayaan tradisional dalam masa yang sesingkat mungkin.

Anda tidak memerlukan perkhidmatan perbankan atau perakaunan, memandangkan ia memerlukan banyak masa dan menanggung kerugian kewangan untuk membayar komisen dan yuran. Sebagai pengguna platform The Deal Coin, anda senang menggunakan hanya telefon pintar yang disambungkan ke internet. Pada zaman ketika perkembangan teknologi berkembang pesat, platform The Deal Coin memberi pelanggan biasa kesempatan untuk menaikkan keadaan moneternya dengan cepat.

Pertumbuhan permodalan dalam segmen ini akan membawa kepada pertumbuhan langsung mata wang crypto ini. Blockchain akan memberi jaminan keselamatan, kerahsiaan dan ketelusan urus niaga.

Mula-mula Kami Dana Mana-mana Tawaran telah membangunkan platform The Deal Coin, dilaksanakan dengan bantuan teknologi smart-contracts dan blockchain:

algoritma heuristik untuk bank dan syarikat pelaburan, membuat keputusan mengenai penerbitan pinjaman berdasarkan data yang disediakan;
penilaian luar talian hartanah dan ikrar;
interaksi unik dengan pendaftaran dan pangkalan data pangkalan data kerajaan dan pemprosesan permintaan.
Platform Deal Coin adalah pertukaran kredit p2p yang terdesentralisasi, di mana peminjam dan pelabur secara bebas memutuskan kadar dan syarat. Keistimewaan dan kawalan setiap urus niaga yang telah diselesaikan dijamin oleh kontrak pintar pada blockchain.

Sekiranya pelabur memutuskan untuk berjanji, pasukan pengesahan dihubungkan dengan urus niaga, yang bertindak di bawah lesen pengawal selia FCA UK, yang memberikan hak untuk beroperasi di seluruh Kesatuan Eropah. Kami Dana Any Deal berunding dengan bidang kuasa lain untuk hak untuk beroperasi di sana.

The Coin Deal adalah revolusi dalam pasaran kredit, yang dimonopoli oleh bank-bank besar yang menentukan kadar faedah yang tinggi dan keadaan sukar untuk mendapatkan dana.
Kami Dana Permulaan Urus niaga datang untuk membantu negara-negara membangun di mana pinjaman kewangan dikritik, berbilion-bilion orang dan beratus-ratus syarikat tidak mempunyai akses untuk keadaan pelaburan yang adil.
Dengan membeli token DLSD, yang berfungsi sebagai mata wang domestik platform p2p The Deal Coin, pelabur menjadi sebahagian daripada pasaran dengan potensi $ 14 bilion.

Projek Kami Dana Any Deal membuka ekonomi pinjaman baru, idea platform, lesen FSA dan perjanjian penyenaraian token DLSD, menjamin pertumbuhan eksponen pelaburan yang dibuat di crowdsale ICO.

Dua cryptotermines akan diedarkan dalam ekosistem.
Pertama, The Token Deal adalah mata wang negara platform yang pelabur akan membeli untuk menyediakan pinjaman dan di mana mereka akan menerima faedah atas pinjaman. Dalam kes ini, token tersebut akan dipatuhi dengan ketat kepada pound British (GBP) pada kadar 1: 1, yang akan memastikan volatiliti rendah token.
Kedua Deal Coin adalah mata wang "luar" platform, yang akan didagangkan secara bebas di bursa. Pada masa yang sama, pembelian The Deal Token untuk The Deal Coin akan lebih menguntungkan daripada menggunakan sebarang fiat atau mata wang digital lain.
Kedua-dua syiling ini akan dikeluarkan pada platform Ethereum dan akan mematuhi standard ERC827.

Bank dan pembangunan perniagaan
Malah, dalam kebanyakan kes, perniagaan kecil tidak memerlukan pelaburan kewangan yang signifikan, sambil memberikan perolehan pesat sumber pelaburan dan dinamik pembangunan perniagaan yang baik. Perniagaan kecil dan sederhana memberi peluang untuk membangun dan melaksanakan inovasi, serta membantu menyelesaikan masalah pengangguran. Pinjaman bank dan bantuan kewangan dari kerajaan adalah sumber utama untuk membiayai entiti perniagaan ini.

Setelah menjalankan analisis penuh tentang keadaan semasa pembiayaan perniagaan kecil dan sederhana, dapat dikatakan bahwa masalah utama pembangunan mereka adalah kurangnya dukungan bank. Semua ini dijelaskan oleh hakikat bahawa pulangan dana yang dipinjam dan kredit tidak dijamin. Sejujurnya, tidak semua orang boleh menggunakan bantuan ini dan mendapatkan sokongan negara, kerana banyak sebab.

Syarat-syarat ICO.
ICO akan bermula pada bulan Mac, ia akan bermula dengan latihan pra-jualan. Jika anda ingin menyertai ICO dan dapatkan bonus maksimum (20%), anda mesti mendaftar sekarang, kerana bonus akan berkurangan. Pemaju menjanjikan untuk membelanjakan 30% daripada dana yang diperoleh untuk pemasaran.

Nama token: Deal
Blockchain: Ethereum
Standard: ERC827
Jumlah syiling: 1 000 000 000
Harga satu duit syiling: 0, 1 $
Softcap: $ 5,000,000
Hardcap: $ 50,000,000

Mudah-mudahan apa yang saya nyatakan di atas dapat berguna sebagai rujukan anda dalam memilih untuk menyertai projek "Deal Coin", untuk mendapatkan lebih banyak informasi silakan kunjungi link berikut.



0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG