Minggu, 24 Juni 2018

PAYERA - ERA BARU DARIPADA CRYPTO DUNIA





Mengenai PAYERA
Pasaran untuk mata wang kripto adalah yang paling dinamik dari masa kita. Mata wang digital menggunakan sistem perakaunan awam untuk transaksi fail.
Kami yakin masa depan sistem kewangan semasa bergantung kepada pembangunan teknologi Blockchain dan reaksi komuniti. Blockchain boleh dan akan, pada pandangan kami, digunakan untuk mencapai pembangunan sistem kewangan yang benar dan kukuh.
Buat masa ini, pasukan kami telah bekerja keras dalam teknologi blockchain dan Cryptocurrency. Kami mendapati, disebabkan oleh ketidaktentuan yang tinggi dan tidak dikenali, orang lebih berspekulasi dengan Cryptocurrency daripada menggunakan syiling sebagai mata wang.
Inilah sebabnya mengapa idea PAYERA kelihatan menggunakan Cryptocurrency tanpa bimbang. Kami akan mewujudkan platform multifungsi yang selamat yang mudah dioperasikan.
Selepas kami membuat konsep awal, kami mendapat jaminan - selepas persembahan ringkas - rakan dan perunding yang berminat dan dengan itu kami secara sistematik membina pasukan kami.
Dalam proses mengoptimumkan produk utama kami ke butiran terkecil, sesuatu yang luar biasa telah muncul: All-in-One-conept yang membolehkan kami beroperasi dengan lebih banyak kelenturan di pasaran.

Walaupun banyak kelebihan teknologi blockchain dan crypto transaksi termasuk kelajuan yang melampau, kos rendah, dan fleksibiliti yang tinggi, cryptocurrency itu sendiri jarang digunakan sebagai pembayaran. Pembeli dan penjual tidak selamat kerana masalah
tarif dan aplikasi yang kompleks. Atas sebab ini, syarikat masih menggunakan sistem pembayaran Fiat tradisional yang dikaitkan dengan bank dan institusi kewangan. Pembeli mahu keselamatan bahawa urus niaga dengan cryptocurrency menyediakan perdagangan yang dilindungi dan dalam kes masalah, bayaran balik yang dijamin. Penjual ingin meningkatkan perolehan mereka dan membina diri dalam adegan crypt. Inilah sebabnya mengapa PAYERA telah menetapkan matlamat untuk membina kepercayaan antara pembeli dan penjual.

Struktur PAYERA sangat mirip dengan syarikat e-dagang yang paling berjaya di Asia tetapi lebih mudah dikendalikan. Digabungkan dengan SHOP & CARDERA kami menawarkan penyelesaian pelbagai fungsi yang belum ada dalam pasaran crypto.

Kami akan membina atribut yang terbaik, cryptocurrency harus menawarkan urus niaga yang sangat cepat dan rendah untuk membolehkan penjual memasarkan kepada pengguna kripto yang berkembang di seluruh dunia. Projek ini, dengan semua ciri-cirinya dan namun mengagumkan dalam kesederhanaannya, akan menjadi produk yang luar biasa dan unik untuk dunia crypto yang boleh dibiayai melalui pelaburan modal teroka.

PAYERA mempunyai visi untuk menjadi bilangan pengguna terbesar di seluruh dunia, di mana pemilik kripto boleh berbelanja secara dalam talian tanpa bimbang. Kami juga berusaha untuk menjadi platform crypto global dan global yang terkemuka. Walaupun misi PAYERA adalah, menjadi pilihan pertama pelanggan kami. Tempat, di mana anda perlu beli dengan crypto. Kami komited untuk melakukan semua tindakan kami dari segi ekonomi dan mesra alam.

PAYERA menawarkan penyelesaian multifungsi yang mudah untuk pengguna dan penjual crypto. Kami akan mewujudkan era baharu dalam gerbang pembayaran crypto dengan PAY- / SHOP- dan CARDERA.

MANFAAT PAYERA

Pembeli dilindungi daripada penjenayah, kerana kami menawarkan perlindungan pengguna sepenuhnya untuk semua transaksi yang dibuat melalui PAYERA. Perlindungan ini meliputi semua barangan konvensional serta perkhidmatan. Anda juga mempunyai kemungkinan melakukan transaksi dompet dalaman secara percuma.
PENJUAL mendapatkan penyelesaian yang sempurna untuk ditubuhkan dalam crypto dan meningkatkan jumlah jualan yang tepat. Kami menawarkan perlindungan penuh terhadap ketidakstabilan dalam pasaran crypto dengan menawarkan bayaran pilihan dalam Fiat atau syiling yang diminta. PAYERA juga mempunyai kos yang lebih rendah dan tempoh penahanan yang lebih singkat berbanding dengan sistem lain. Penjual juga mempunyai peluang untuk melakukan transaksi dompet dalaman secara percuma.

Dapatkan kad pembayaran crypto untuk kegunaan seharian untuk mendapatkan kelonggaran anda walaupun semasa anda berada di luar talian.



Payera muncul sebagai alat untuk menghindari perantara dengan menciptakan mata uang kripto baru yang tidak terhubung dengan lembaga keuangan, dan menghindari biaya pertukaran yang tidak perlu. Platform Payera dapat mengganggu banyak perantara ini dan bertindak sebagai lapisan yang mirip dengan bank sentral yang mengatasi sakit kepala berat karena tidak adanya kewajiban apa pun.



Payera adalah platform pelaburan yang besar, terbuka kepada pelabur di seluruh dunia, platform ini direka untuk peminat mata wang crypto global dan memberi mereka peluang untuk menyertai pembangunan projek (ICO).
PAYERA Pertama
\


Kad ini disambungkan ke dompet PAYERA anda dan anda mempunyai keupayaan untuk membuat pembelian atau mengeluarkan wang Fiat di ATM seperti biasa, kecuali anda menggunakan syiling dalam dompet PAYERA anda.

Keselamatan adalah keutamaan kami. Mana-mana ancaman akan dielakkan dan diterbitkan oleh pakar kami.
Kami akan memasukkan kod pembetulan diri dalam kemas kini kami. Kami bukan hanya mengamankan data pelanggan kami, kami juga menyandikan dan mengedarkannya kepada pelayan berlebihan di benua yang berbeza untuk memastikan keselamatan data dan konsistensi.
Kami tidak menyampaikan apa-apa data kepada pihak ketiga atau untuk tujuan analisis pasaran. Pengesahan hanya perlu untuk mengelakkan seseorang daripada melakukan jenayah.

Garis panduan untuk pembeli PAYERA dan penjual adalah telus dan mudah. Pembekal yang ditubuhkan biasanya memerlukan masa pemprosesan yang panjang dan berdasarkan program perlindungan yang melindungi hanya barangan fizikal. Perkhidmatan berasaskan Crypto hanya berfungsi sebagai sistem pembayaran dan tidak menawarkan keselamatan kepada penjenayah berpotensi. PAYERA menawarkan perlindungan pengguna lanjutan untuk pembelian dan perkhidmatan fizikal dan maya.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, anda boleh melawat:

WEBSITE : https://payera.io/
WITHEPAPER : https://payera.io/WHITEPAPER.pdf
TELEGRAM: https://t.me/payera
FACEBOOK: https://www.facebook.com/payera.io
TWITTER: https://twitter.com/payeraio
STEEMIT: https://steemit.com/@payera


my profile : Habieredkill

my wallet  address : 0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG