Sabtu, 23 Juni 2018

KachingCoin - Pengenalan tentang Proyek-proyek dari KachingCoin



Assalamualaikum wr wb,

Kali ini saya ingin menyebutkan projek "KACHING" yang tidak penting kepada anda, Mungkin anda pernah mendengar perkataan "KACHING".
'' Anda berada di tempat yang betul, untuk itu Baca artikel ini untuk diselesaikan. ''

Kebebasan kewangan adalah perkara yang tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana ia membuat pilihan terdesak dan emosi dengan penjimatan yang diperolehi mereka untuk bertahan hidup. Mereka juga sangat dilarang daripada kekaburan dan agenda tersembunyi institusi-institusi terpusat tertentu.

Dalam institusi terpusat ini, bahagian maklumat tidak berkesan dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik. KachingCoins dibangunkan dengan satu matlamat, untuk mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi orang, untuk mempelbagaikan pelaburan mereka dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Terokai KachingCoins, Ekosistem Pelaburan Paling Lengkap Dikuasakan oleh Blockchain.

Sedia Digunakan: Jutaan dolar telah dilaburkan dalam platform ekosistem
Komuniti Dunia: Lebih daripada 100,000,000 pelabur di seluruh dunia
Cap Pasar Besar: Saiz pasaran instrumen pelaburan sebanyak 20 trilion dolar

Kachingcoin dibangunkan dengan satu matlamat dalam pemikiran, untuk mewujudkan komuniti yang terdesentralisasi dan jelas di seluruh dunia untuk orang-orang, untuk penyelam pembiayaan dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Sasaran Kachingcoin adalah untuk menyediakan keseluruhan ekosistem di mana orang boleh memasukkan wang ke dalam variasi terbesar dan kebanyakan alat pendanaan. Bagi pendatang baru kami akan membentangkan peluang untuk memerhatikan, meletakkan wang, dan menyalin pelbagai pedagang yang mahir dan mahir. Untuk pedagang dan dana yang mahir, kami akan menghantar alternatif yang berbeza dan tidak pernah berlaku sebelum mengiklankan koleksi pembeli terbesar di komuniti blockchain setakat ini.

Mereka akan menghantar perkhidmatan pengguna yang mesra dan mesra dengan cepat kilat dan tiada transaksi pembayaran. Data boleh dikongsi dengan bebas di seluruh ekosistem melalui mesej P2P, papan dan bilik sembang. Data juga boleh dikongsi melalui pelbagai Media Sosial. Campuran dengan latihan dan instrumen pengajaran yang berbeza, analisis dan penambahbaikan makmal dan juga penjualan kejohanan, Mereka menyediakan suasana membeli dan menjual terbaik dan pembiayaan. Dengan lebih daripada satu abad kepakaran bercampur dalam belanja moneter dan perdagangan jual, dan dianiaya oleh manipulasi perayaan yang salah,

Kachingcoin (KAC) akan menjadi satu-satunya mekanisme untuk memindahkan nilai di seluruh ekosistem, kehidupan respirasi di semua subsistem dan Satu faktor yang kelihatannya tidak dapat difikirkan ketika mencipta teknik pembelian dan penjualan sosial baru yang progresif, adalah kekurangan akses kepada pasaran matawang asing dan peranti membeli dan menjual yang berbeza, kepada orang-orang dari negara-negara membangun. Beratus ribu pembeli kehilangan alternatif pembiayaan premium dan peniaga kehilangan alternatif untuk mengiklankan diri secara profesional dan cekap. mikro-ekosistem. Dengan menyediakan semua dana dan membeli dan menjual ekosistem, kami mencipta nilai untuk setiap pelabur dan orang KAC. Kachingcoin pada dasarnya adalah token paling mudah untuk digunakan. Dengan produk siap dibina oleh pembeli pra-ICO,

Ekosistem Kaching
Mereka Memberikan kemudahan kepada pelabur yang berpotensi adalah salah satu hal yang boleh diklasifikasikan oleh penyulitan syarikat di dunia, tetapi memberi saya butir-butir yang jelas dan terperinci dan pada masa yang sama adalah peta jalan yang menentukan apa yang syarikat perhatikan pelabur di masa depan. atau tidak berpotensi.
Ia datang dengan platform teknologi blocking terbaru Kaching. Dan menjadi salah satu pasar pasaran komersil dan kriptografi melalui sistem pasaran demokratik mempunyai kelebihan yang besar untuk keuntungan pemegang saham.

Sistem mereka menggunakan platform analog untuk menyokong proses perundingan jenis aset yang diletakkan di luar rak. Di samping itu, platform ini juga menggunakan mata wang crypto itu sendiri, yang dikenali sebagai Token perdagangan. Kaching adalah platform perdagangan berdasarkan kaedah baru prestasi pasaran blok berjaya dan mengubah fungsi kewangan ekosistem. Pemaju menjangkakan untuk mewujudkan sasaran kecairan yang besar untuk menyokong operasi Token untuk membantu pemilik token.

Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam menukar banyak aset yang berkaitan dengan teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda memutuskan untuk menyertai laman web ini melalui rundingan ini, saya yakin bahawa terima kasih kepada pengalaman dan idea kreatif pengasas, anda boleh terus melabur dan memulakan pertukaran atau bursa, semestinya, menawarkan penyelesaian kepada masalah pelabur tidak boleh menjadi masa yang tepat, dan setiap kali perubahan dalam pasaran atau pemboleh ubah penyulitan tinggi dan biasa bagi harga kriptografi umum menjadikan pengguna berpotensi platform ini.

Mereka bersedia menerima pemberitahuan secara automatik dalam perisian mudah alih mereka. dunia, tanpa meninggalkan peranan. Tujuannya adalah untuk mewujudkan ekosistem yang merupakan konsep saling menguntungkan antara peniaga dan pelanggan, serta platform yang dapat secara kekal menyumbang kepada kestabilan pendapatan. Untuk menangani masalah yang dihadapi oleh kebanyakan pelabur, Kaching mengambil keputusan, menawarkan penyelesaian platform pintar yang membantu produktiviti dan akses mudah ke akaun anda.

Memandangkan perubahan dalam pertukaran aset digital pada permulaan tahun meningkat dengan ketara, terdapat satu projek terdesentralisasi yang mempunyai nilai untuk pelabur berkembang pesat di dunia. Satu definisi rangkaian ini ialah menggunakan tema yang sangat unik berbanding dengan platform lain yang terdapat di dunia. kerana mereka mempunyai imbangan dan proses pelaburan dan mempunyai pulangan yang lebih besar dari modal dengan mudah sebelum penjualan aset mereka.



Kaching adalah platform sekatan, yang untuk pertama kalinya memperkenalkan idea kreatif yang unik di pasaran ekonomi ekonomi simbolik, yang boleh memulakan perdagangan langsung dan di platform untuk pertukaran aset digital.

Kaching adalah salah satu hasil daripada pengembangan industri blockbuster yang telah mengalami prestasi yang baik dan idea-idea hebat berdasarkan sistem yang secara langsung membuka peluang bagi pelabur untuk lebih terbuka dengan pelaburan simbolik.

Menjadi salah satu platform platform pertama yang akan dihasilkan, syarikat ingin mencipta dan membantu pelabur untuk lebih bimbang tentang kerugian ekonomi yang paling menderita di dunia dalam konsep bantuan timbal balik sebagai pelaburan yang boleh diubah oleh pengguna berdaftar dalam rantai ini blok. Beberapa Tahap Penting Platform Kaching Ini akan menjadi momen apabila kebanyakan pelabur berdaftar atau bakal pelabur yang memulakan perniagaan mereka di platform ini akan menjalankan perniagaan. Untuk menjawab terma dan syarat di platform Kaching adalah sumber pendapatan yang akan menjamin nilai ekosistem ekosistem yang saling menguntungkan antara pembeli dan penjual.

Dalam hal ini, jika pelabur adalah konsep ekonomi yang mempunyai kebarangkalian rata-rata lebih besar daripada keuntungan atas pelaburan modal, jualan simbolik akan lebih umum di kalangan pelabur yang ingin untung di platform ini.

Projek hubungan yang boleh dilakukan selepas ini adalah usaha utama dalam projek-projek yang sah dan selamat untuk berdagang tembakau dan produk token dalam industri pulpa dan kertas,
mula bekerja dan lakukan analisis sistem yang seimbang dalam salah satu taktik dan idea anda sendiri yang diarahkan oleh banyak pelabur.

JUALAN TOKENS (KAC)
Syarikat ini mempunyai nilai komersial yang sangat istimewa dalam setiap pertukaran. Menawarkan calon pelabur adalah salah satu hal yang boleh diklasifikasikan oleh syarikat cryptocurrency di dunia, tetapi memberikan butiran yang jelas dan terperinci dan, pada masa yang sama, merupakan peta jalan yang mengenal pasti jika syarikat benar-benar memberi perhatian kepada pelabur di masa depan. potensi Jika anda mencari pasaran sebagai tempat berunding mata wang, ini adalah penyelesaian yang boleh anda ambil sebagai salah satu pilihan utama pasaran perdagangan kriptografi berdasarkan platform blockchain.

Muncul dengan teknologi terkini dari platform blockchain KACHING COINS adalah salah satu pasaran mata wang komersial dan pertukaran crypto melalui sistem demokrasi pasaran, yang mempunyai manfaat besar bagi keuntungan pemegang saham. Bukan itu sahaja, KACHING COINS di sini mempunyai kelebihan yang dapat dijelaskan lebih baik daripada pasaran lain sebagai tempat untuk diperdagangkan dengan kriptografi.

KACHING COINS platform dagangan baru berdasarkan kaedah blockchain berjaya yang menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan platformnya sebagai cara untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset yang luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token.

Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang mengekalkan operasi Token untuk memberi manfaat kepada pemegang token. Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam transformasi pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain. Setelah anda memutuskan untuk bergabung dengan laman rundingan ini, saya yakin bahawa dengan pengalaman dan idea-idea kreatif daripada para pengasas, anda boleh terus melabur dan mula membuat pertukaran atau pertukaran yang tidak diragukan lagi akan memberi anda pendapatan dan manfaat besar bagi anda secara peribadi.

Masa depan platform KACHING MONEDAS sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian untuk masalah pelabur yang tidak dapat tepat waktu dan pada bila-bila saja perubahan dalam perubahan pasaran penyulitan atau tahap tertinggi dan rendah dari harga kriptografi membuat platform ini dicari oleh pengguna berpotensi yang bersedia menerima pemberitahuan automatik pada peranti telefon bimbit mereka. dunia tanpa meninggalkan kegiatannya. Matlamatnya ialah membina ekosistem yang mengonsepkan manfaat bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat terus membantu kestabilan pendapatan. Untuk menyelesaikan masalah yang paling sering dijumpai oleh pelabur, KACHING COINS berada di sini untuk menyelesaikan sementara menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu prestasi dan memudahkan akses ke akaun mereka.
Nama Token: KAC
Kuantiti: 247 juta KAC
Platform: Universal ERC-20
Kadar Pertukaran: Bermula dari 0.2 USD
Jualan Pra-ICO kami akan bermula pada 31 Mac. Tinggal di sini
Pengedaran Token dan Tabung Tabung



KOIN KACHING Pada awal tahun ini, terdapat banyak pasaran komersial dan komersil yang dikuasai oleh pasaran dan syarikat kriptografi komersial dengan ciri-ciri tertentu. SYARIKAT KACHING Syarikat Menjadi salah sebuah syarikat terbesar dengan kejayaan yang besar pada masa akan datang. Dalam dunia Cryptocurrency, perdagangan tidak pernah keluar dari turun naik nilai wang dan turun naik pertukaran wang, adalah wajar bagi syarikat-syarikat crypto komersial untuk menjaga sistem daripada melabur, di samping itu syarikat itu tidak mempunyai idea kreatif.

Sudah tentu, ini adalah satu bencana besar. Dana bersama yang terdesentralkan dalam platform blok-untuk-blok untuk pelabur di seluruh dunia adalah falsafah yang berkesan yang ditawarkan oleh platform ini. Dengan visi dan misi konsep manfaat bersama antara pemilik projek dan pemilik simbol. Pada tahun ini, ini boleh menjadi salah satu titik kejayaan bahawa komuniti crypto komersial ini dapat menjangkau banyak pesaing dari banyak syarikat yang berdagang atau dikomersialkan harus mempunyai lebih banyak ciri asal dan kreativiti di banyak pasar di dunia kriptologi.

PENGATURAN PLATFORM
KachingCoin adalah platform dagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan platformnya sebagai cara untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset yang luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang mengekalkan operasi Token untuk memberi manfaat kepada pemegang token.

Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam transformasi pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain. Setelah anda memutuskan untuk bergabung dengan laman rundingan ini, saya yakin bahawa dengan pengalaman dan idea-idea kreatif daripada para pengasas, anda boleh terus melabur dan mula membuat pertukaran atau pertukaran yang tidak diragukan lagi akan memberi anda pendapatan dan manfaat besar bagi anda secara peribadi.

Masa depan platform KACHING MONEDAS sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian untuk masalah pelabur yang tidak dapat tepat waktu dan pada bila-bila saja perubahan dalam perubahan pasaran penyulitan atau tahap tertinggi dan rendah dari harga kriptografi membuat platform ini dicari oleh pengguna berpotensi yang bersedia menerima pemberitahuan automatik pada peranti telefon bimbit mereka. dunia tanpa meninggalkan kegiatannya. Matlamatnya ialah membina ekosistem yang mengonsepkan manfaat bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat terus membantu kestabilan pendapatan. Untuk menyelesaikan masalah yang paling sering dijumpai oleh pelabur, KACHING COINS berada di sini untuk menyelesaikan sementara menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu prestasi dan memudahkan akses ke akaun mereka.

Bagaimanakah KachingCoin menyediakan penyelesaian untuk pasaran crypto?
Menggunakan kuasa Blockchain, Kaching bertujuan untuk menangani semua keperluan pasaran dalam Industri Perdagangan Kewangan. Ketelusan, Akauntabiliti, Keselamatan, Keselamatan, Kelajuan dan Amanah adalah keperluan utama pasaran, Kaching telah memenuhi keperluan ini dengan menjadi Blok Rangkaian Sosial dan Platform Pelaburan yang pertama.

Jadi, bagaimana Blockchain bertindak balas terhadap keperluan Ketelusan, Akauntabiliti, Keselamatan, Kelajuan, dan Amanah? Untuk menjawab soalan ini, mari lihat gambar rajah berikut dahulu.



Menurut Forbes.com, 'Blockchain mengatasi kelemahan dasar keselamatan dengan mengambil faktor manusia dari persamaan, yang biasanya merupakan pautan paling lemah. Dengan menggunakan pengedar yang diedarkan dan mengambil risiko satu titik kegagalan, teknologi blockchain memberikan privasi dan penyulitan akhir untuk memastikan kemudahan pengguna. "- (Omri Barzilay, 2017)

Bergerak dari institusi terpusat di mana manipulasi pihak ketiga dan kesilapan manusia lebih kerap daripada yang akan disenangi, pengedaran lejar terdesentralisasi oleh algoritma blockchain yang kuat adalah matlamat akhir yang menyeronokkan.

Jadi, tidak hairanlah bahawa sesetengah syarikat teknologi dan perbankan terbesar di dunia kini melabur dalam blockchain. Menurut Nasdaq.com, Microsoft, IBM, JP Morgan, dan bahkan Toyota adalah sebahagian daripada gergasi global yang dinamakan dari senarai yang sangat panjang.

Kenapa pilih KachingCoin?
Terdapat keperluan yang wujud terutama di negara-negara membangun, dengan perkhidmatan penyimpanan dan pengeluaran yang mudah. Menggunakan token Kaching, dikuasakan oleh blok rantai, dan kombinasi pembayaran tempatan dan sistem pembayaran pintar yang lain, deposit dan pengeluaran tidak pernah menjadi lebih mudah. Selamat, selamat, boleh dikesan, dan telus sepenuhnya.

Pelanggan
Kaching telah mengenalpasti tiga archetype Client utama; Broker, Pelabur, dan Pengurus Pelaburan (Peniaga). Memahami keperluan setiap Archetypes Pelanggan, kami telah menyesuaikan perkhidmatan kami untuk menjawab soalan-soalan penting ini.

Broker barang
Broker akan diterima untuk membuat profil syarikat mereka sendiri di Platform Anak Perdagangan Sosial. Di sini mereka akan dapat mencapai pasaran yang lebih besar dan berkomunikasi dengan mudah kepada bakal pedagang, bahkan IB
Lancarkan platform pelaburan sosial anda sendiri
Pengambilan pelanggan lebih mudah dengan mensasarkan pelabur
Meningkatkan aset di bawah pengurusan
Peningkatan eksponen dalam jumlah dagangan
Platform perkongsian hasil yang menjajarkan semua pengguna ke matlamat yang sama
Memperluas perniagaan dengan pengurus dana dan peniaga profesional
Pertukaran Mata Wang Kaching Crypto
Kadar pertumbuhan yang luar biasa dari Pasar Mata Wang Crypto telah mewujudkan permintaan yang besar untuk para pedagang dan pelabur untuk meneroka 'Crypto Trade Wave'. Apabila pelabur bersedia untuk melabur dalam Mata Wang Crypto, masalah timbul dalam banyak aspek. Seseorang harus akrab dengan pertukaran kripto yang berbeza

kerana Crypto Currency didagangkan di beberapa bursa. Setiap pertukaran mempunyai antara muka yang berbeza, serta peraturan ketat dan proses pengesahan yang menyebabkan kekecewaan bagi kebanyakan pelabur pada peringkat awal. Di samping itu, banyak Crypto-Exchange yang berprestij dan berprestij berhenti menerima pelanggan baru, kerana platform mereka terlalu banyak dan dengan itu menyebabkan para pelabur dapat berakhir dengan pertukaran berkualiti rendah yang lain. Satu lagi masalah ialah kekurangan kecairan; pelabur mungkin berada dalam kedudukan yang menggalakkan tetapi akan mendapati sukar untuk melikuidasi aset digital mereka disebabkan oleh kekurangan peserta pasaran yang lain. Semua perkara yang dipertimbangkan, kekangan yang dikenakan mungkin memberi kesan negatif terhadap pulangan perdagangan keseluruhan pelabur swasta yang tidak berpengalaman.

Tidak syak lagi, pertukaran ini merupakan bahagian penting dari Ekosistem Pertumbuhan Crypto Currency dan perkhidmatan yang direka dengan baik dan mesra pengguna seperti Kaching akan bertanggungjawab untuk lebih banyak orang yang membeli dan menggunakan Crypto Currencies. Sementara pertukaran crypto yang lain terlalu banyak dan tidak dapat menawarkan pelanggan dengan perkhidmatan yang terbaik, pertukaran Kaching crypto akan penuh
operasi dengan ciri yang menakjubkan ini:
Yuran penebusan adalah rendah
Sokongan pelanggan adalah unggul dan mesra pengguna
Kerjasama yang kuat dengan bank-bank teratas di dunia, pelanggan dapat menjamin kecairan apabila memerlukan pertukaran mata wang fiat
Dompet crypto yang sangat selamat. Kesan crypto anda akan disimpan dalam dompet sejuk untuk mencegah penggodaman. Dengan menggunakan kontrak pintar dan teknologi, kami akan mengautomasikan proses perdagangan aset digital, melalui agensi pusat pihak ketiga, semasa membuat
pelaburan adalah telus, mudah dan selamat sebagaimana mestinya
Perbankan dan Sistem Pembayaran
Sistem pembayaran adalah sistem yang digunakan untuk menyelesaikan transaksi kewangan melalui pemindahan nilai moneter, dan termasuk institusi, instrumen, orang, peraturan, prosedur, piawaian, dan teknologi yang membolehkan pertukaran tersebut (Federal Reserve Bank of New York, 2000).

Sistem pembayaran kami berdasarkan inovasi Kontrak Pintar memainkan peranan penting dalam peredaran KAC
dalam ekosistem. Sistem perbankan dan pembayaran termasuk:
Gateway untuk menyimpan dan menarik KAC dalam sekelip mata
E-wallet untuk menerima, menyimpan dan membelanjakan KAC
Pemindahan dalaman
Pertukaran dalaman
Tawaran percuma
Sangat selamat
Pindah
wang yang tidak terhadTurnings and contestsApakah kata pepatah "Latihan membuat sempurna", tidak ada cara yang lebih baik untuk mengasah kemahiran perdagangan anda daripada bersaing dengan rakan-rakan dan membawa reputasi dan ganjaran rumah. Mempertandingkan pertandingan perdagangan bermusim bukan sahaja peluang untuk membuat wang untuk peserta tetapi juga untuk para penonton. Semasa pertandingan, para peserta dapat lebih baik dalam banyak cara: Meningkatkan kemahiran perdagangan anda ke tahap yang lebih tinggi Belajar dari gaya perdagangan pedagang lain Terima hadiah perdagangan mereka. Terima peluang untuk bekerja dengan dana berprestij di seluruh dunia.

MAKLUMAT TOKEN



RALAT JALAN





2015 - 2017: Penciptaan idea-idea Asas Projek, bangunan pasukan, Global Fintech Ltd. Kaching diasaskan di London, England. Nombor syarikat 11095157
Februari 2018: Jualan Token Peribadi Membatalkan pengedaran token peribadi untuk pengguna awal dengan bonus 66% dalam masa 2 minggu sahaja
Mar 2018: Token Jualan Peribadi Pusingan pertama dan kedua terbuka untuk pelancaran token. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 33%.
Apr 2018: Tokoh pelepasan utama ICO 4 untuk orang ramai. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 25%
Mei 2018: ICO Kaching Coin (KAC) mula disenaraikan di bursa dalaman dan global, memudahkan perdagangan
Sep 2018: Platform Perdagangan Sosial Grand Lauching, elemen penting pertama dalam ekosistem di mana pelabur, peniaga, IB berkongsi keuntungan antara satu sama lain
Q1, 2019: Dana Besar Dan Pengguna Membawa dana bertaraf dunia secara dramatik meningkatkan keuntungan pelabur dan nilai ekosistem
Kemudian: Ekosistem Paling Lengkap Membangun Acedemy, RnD Lab, Semua ekosistem dan mula membayar dividen kepada pemegang token



Untuk mengetahui tentang projek dari KacaCoin, anda boleh membaca papan putih dan melawat laman web mereka di bawah :

Author : Habieredkill

email : habieredkill@gmail.com

My wallet address : 0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG