Sabtu, 23 Juni 2018

KONIOS - APAKAH KONIOS



Assalamualaikum wr wb,
Pada masa ini, terdapat lebih 20 juta dompet cryptocurrency berdaftar di dunia dan urus niaga bitcoin meningkat kepada 56 juta pada 2017 daripada 24.7 juta pada tahun 2014. Ini, dengan pertumbuhan yang berterusan dan besar dalam permodalan pasaran cryptocurrency (100+ bilion USD sebahagian besarnya disebabkan untuk pertumbuhan pesat Bitcoin, Ethereum dan altcoin), telah melihat trend yang berkembang dalam menggunakan kriptografi dalam pelbagai sektor atau industri di dunia nyata. tetapi Sekatan, Peraturan dan keperluan data peribadi menahan sejumlah besar wang untuk mengakses komuniti crypto!
Konios akan membantu menjadikannya cepat dan mungkin kerana ia merupakan sumber tunggal dengan gabungan pelbagai platform yang dapat membantu meningkatkan e-dagang cryptocurrency. Platform di Konios boleh digunakan untuk pelbagai perkara termasuk membeli barangan, menyewa kereta dan pangsapuri, membantu pakar seperti peguam, doktor, dll.
Pada dasarnya, Konios akan membawa perpaduan kepada dunia. Platform Konios menawarkan platform pertukaran paling selamat untuk mata wang tunai & crypto di seluruh dunia. Penyelesaian kami untuk pertukaran mata wang FIAT dan CRYPTO di dalam negara dan secara digital antara mana-mana pihak yang berminat, adalah unik. Prinsip pertukaran global yang seragam diamanahkan dengan kuat oleh Konios Blockchain.
Di seluruh dunia, kira-kira $ 7.7 trilion wang tunai dalam edaran. Platform Konios bertujuan untuk membantu membawa beberapa kekayaan ini ke dalam pasaran crypto.
Gambaran Keseluruhan ICO

huydai

APAKAH KONIOS ???
Platform Konios telah sangat popular sejak kebelakangan ini kerana ramai orang seperti apa yang ditawarkan platform itu. Ia menawarkan platform dagangan yang selamat dan selamat untuk duit syiling dan duit syiling crypto konvensional di seluruh dunia.
Jika anda terpulang kepada FIAT atau Cryptocurrencies, anda boleh menggunakan platform ini untuk penyelesaian wang anda. Memandangkan ia mengekalkan kelonggaran dalam perdagangan mata wang, anda akan dapat melakukannya secara tempatan dan secara digital. Menggunakan platform Konstitusional yang diharamkan, anda boleh memastikan pertukaran lancar pada bila-bila masa, di mana sahaja anda mahukan.

Platform Konios mempunyai cita-cita untuk mengisi dunia kriptografi. Platform Konios juga mempunyai peserta yang lebih luas kerana ia sangat sesuai untuk pemula atau pendatang baru yang mempunyai pengetahuan terhad mengenai platform perdagangan. Pengguna akan mempunyai peluang yang sama untuk menyertai komuniti sokongan dan keuntungan dari aktiviti pertukaran yang ditempatkan oleh platform.

Konios dicipta oleh pasangan yang terdiri daripada Patrik Krasnic (CEO) dan Mikel Krasniqi (CTO). Pasangan ini menggabungkan keupayaan e-dagang Krasnic dan kemajuan perkembangan Krasniqi. Dengan satu pasukan kira-kira 10 profesional lain dan empat penasihat.

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, matlamat Konios adalah untuk mewujudkan penyelesaian mudah bagi orang-orang yang ingin melabur dalam duit syiling crypto. Platform anda akan menawarkan cara mudah untuk membeli dan menjual penyulitan dan mengekstrak apabila anda mahu. Syarikat percaya bahawa sekatan dan peraturan adalah buruk bagi pasaran blockchain kerana ia akan menghalang pertumbuhan industri, jadi penyelesaian itu adalah penyahkawalseliaan.

Konios akan menjadi pentas berdasarkan Ethereum. Ini menunjukkan bahawa ia akan dikuasai oleh sekatan Ethereum dan akan menggunakan kontrak cemerlang untuk pertukaran.

Internship Konios menawarkan latihan praktikal komersial yang paling selamat untuk bentuk wang dan bentuk kriptografi wang di seluruh dunia. Tanggapan kami terhadap rundingan tempatan dan bijak semua piawaian monetari FIAT dan CRYPTO dengan semua adalah unik. Peraturan komersial seragam yang universal dijamin dengan cara yang terpusat oleh Konios Blockchain. Di seluruh dunia, $ 7.7 trilion dalam perdagangan adalah daripada aliran. Dengan latihan Konios, mari kita selesaikan dunia kriptografi! Platform Konios menetapkan cara untuk pendatang baru masuk ke dalam dunia penyulitan tanpa perlu mendaftar atau belajar tentang Platform Perdagangan. Ia apa-apa tetapi sukar untuk digunakan dan semua orang boleh masuk ke dalam pelencongan yang cepat dan selamat! Dengan cara yang sama, adalah mudah bagi pemilik penyulitan untuk menjimatkan wang digital!

Mengenai projek Konios

Kami dapat mengucapkan terima kasih kerana meninggalkan peluang untuk melihat laporan Konios rasmi. Matlamat utama kami adalah untuk menyediakan akses paling mudah di dunia kepada kumpulan penyulitan. Pada masa ini terdapat kebarangkalian memperoleh duit syiling digital dalam rundingan dengan wang Fiat (wang biasa, contohnya Euro, Dolar AS atau Yen) dengan pemindahan bank atau kad debit melalui peringkat dalam talian yang berbeza. Dengan cara ini, ramai individu mengabaikan keseimbangan yang boleh dipercayai dalam kumpulan kriptografi. Pendedahan maklumat individu yang diperlukan, dan tambahannya pengendalian plat lesen yang membosankan dan eccentrics pengurus peringkat, memberi orang awam kesulitan yang lebih besar dan tidak menyenangkan. Meskipun keadaan ini menjengkelkan, terdapat perbelanjaan yang kerap dan penyertaan asas antara bank dan negara khususnya. Pembentangan secara kerap diterangkan lebih asasnya daripada pelaksanaannya yang tulen. Usaha Konios menyimpulkan setiap isu ini.
Sejak November 2017, kami telah mencipta dan memprogramkan satu peringkat untuk semua penggemar kriptografi di seluruh dunia untuk membolehkan mereka memasuki dunia kriptografi dengan wang. Akses mudah ke magang Konios memerlukan hanya telefon bimbit dan keahlian Internet. Pertukaran disimpulkan memandangkan arahan komersil yang dibuat di Switzerland, tanpa menggunakan bank atau perantara yang berbeza. Rundingan itu berlaku dengan teliti dan peribadi (F2F) dengan pelanggan lain di panggung. Prosedur pertukaran adalah benar-benar teratur dan tertakluk kepada kawalan keselamatan yang paling luar biasa. Ia dibangunkan oleh lima kunci keselamatan dan ahli berdagang dengan hanya empat kutu pada telefon bimbit mereka.

Untuk memastikan bursa selamat dan kos rendah, pernyataan blockchain, yang meluluskan dan merekodkan semua pertukaran dan latihan di peringkat tempatan, diterangkan. Ia dipenuhi sebagai alasan penggunaan semua syiling digital tanpa membayar perbelanjaan berasingan rantai. Kontrak Pintar memilih dan mengesahkan pertukaran dan semua prosedur di peringkat. Pelanggan tahap dinamik akan mendapat keuntungan dari struktur ganjaran kami. Ini juga mengukuhkan tahap keselamatan dan menyokong kaedah perundingan. Selepas setiap pertukaran, penilaian yang diberikan oleh rakan sejenayah komersial. Penarafan ini memberi kefahaman dengan perlakuan yang khusus sejenayah komersial. Pahala dan hukuman parameter diletakkan di dalam kontrak Smart mengklasifikasikan salah laku dan ganjaran pelanggan komitmen positivo.Como penggunaannya Konios? Pada masa ini, anda tidak boleh menggunakan Konios memandangkan peringkat belum beroperasi, tetapi pada tahun 2018 (dalam peringkat Alpha dan Beta). Organisasi token, token KON, adalah penting untuk anda untuk mendapatkan kepada pentadbiran. Anda boleh mendapatkan mereka dalam perniagaan atau airdrops.O Konios ICO akan bermula pada 1 Mei dan 60 hari terkini. 1 KON token akan berkadar dengan $ 0.01. Anda boleh menggunakan Bitcoin, yang Ethereum USD, CHF, GBP, EUR, RMB dan KRW untuk membayar melalui pulangan portfolio atau pertukaran bancária.4% daripada isi rumah tokens KON akan bagi penaja pertama boleh mendapatkan airdrop untuk mendapatkan dalam organização.Detalhe KONIOS Token SaleToken: KONPlataforma: EthereumTipo: ERC20Preço daripada PreICO: 1 KON = 0.005 USDPreço dalam ICO: 1 KON = 0.01 USDAceitando: ETH, BTC, FiatFichas untuk dijual: 3750 .000.000Ao dari masa ke masa, ia sering jelas menunjukkan bahawa KON pengagihan token, dengan sumbangan Komuniti separuh daripada 1 batu (dijual kepada orang awam 75, pra-jualan 2%, 4% airdrop, sistem ganjaran 7%), memberi tumpuan kepada pengedaran setempat tumpuan KON.O token adalah dalam pengedaran fokus untuk pembangunan dana yang diperoleh dan kempen promosi secara besar-besaran. Ini membolehkan pelancaran platform Konios yang cepat.

R O A D M A P

Pengasas Januari 2017 merumuskan idea mengenai platform Konios
2017 Mac Penyelesaian untuk prinsip pertukaran Face-2-Face adalah

dibangunkan

2017 Julai Ahli pasukan baru menyertai projek ini
2017 September Mula Putih
2017 Oktober Mula Pembangunan Laman Web
2017 November Sokongan Kuat oleh Penasihat
2017 Disember Mulai Pembangunan Platform hingga November 2018
2018 Januari

Penyelesaian whitepaper dan kemasukan pasukan terakhir
ahli
Presentasi 2018 Mac
2018 April Mula Airdrop dan Iklan Bounty
2018 Boleh Mula ICO
2018 Julai Konios Platform APP Test-Release
Pelancaran 2018 November Versi Beta Platform Konios

Mula sistem Ganjaran
Aktiviti pengiklanan

Pengumuman Konios Platform 2018 Disember
2019 Februari Selesai Versi Beta Konios Trading
2019 Mac Aktiviti pengiklanan
2019 April Pengumuman Konios Trading
2019 September Integrasi & perpindahan platform Konios ke dalam

Konios Blockchain

Pengumuman Data Konios 2019 Disember
2020 Januari KON bahagian pasukan dibebaskan

Page 12 daripada 32

Berikut adalah beberapa contoh masalah pengguna dan platform





Maklumat lanjut boleh didapati di pautan ini:

https://konios.com/
https://drive.google.com/file/d/1Nf6o1WJooXwv8KCe6vxxqoqmQFpIcMY1/view
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3128951
https://t.me/koniosofficial
https://twitter.com/KoniosOfficial
https://www.youtube.com/channel/UC59K4VVzTI86HWMdrXMZj9g
https://steemit.com/@konios
https://www.reddit.com/user/konios_inc/
https://medium.com/@konios
https://www.facebook.com/konios.social/

Author : Habieredkill

email : habieredkill@gmail.com

My wallet address : 0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG