Sabtu, 23 Juni 2018

Kaching - salah satu daripada hasil pembangunan industri blockbuster yang telah mengalami prestasi yang baik



Salam hangat kepada kawan-kawan blog
Untuk kesekian kalinya saya akan menulis tentang projek kegemaran saya. Dan inilah projek yang inovatif dan sangat mencadangkan untuk semua sahabat, tetapi semuanya harus berdasarkan pengetahuan tentang sesuatu projek. Sekiranya anda mahukan dan mahu meneruskan projek yang lebih baik ini, lebih baik jika kita meneroka projek ini bersama-sama, sememangnya saya harap anda berada di paksi kanan memulakan dan menyusun projek-projek yang baik dan bukannya (scam) dan ini adalah di mana bilik yang betul.
Baiklah, tidak perlu berlama-lari mari kita bincangkan projek Kaching ini


Kebebasan monetari adalah tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Di dunia seperti yang kita katakan, kerja-kerja tempat kerja adalah automatik dan pupus hampir setiap hari, keinginan ini tidak sama sekali terbukti. 90% daripada peniaga dan pembeli kehilangan wang tunai kerana mereka membuat pilihan dan pilihan emosi dengan simpanan kewangan yang diperolehi untuk tujuan hidup. Di samping itu, mereka kehilangan banyak kerana anomali dan agenda tersembunyi syarikat-syarikat terpusat yang pasti. Dalam perusahaan berpusat ini, bahagian data tidak berkesan dan manipulasi perayaan ketiga adalah endemik.

Apa itu Coin Kaching?
KaCHET Coins (KAC) akan menjadi satu-satunya mekanisme untuk memindahkan nilai-nilai dalam ekosistem hidup-pernafasan di semua subsistem dan ekosistem mikro dengan menawarkan ekosistem pelaburan dan perdagangan yang lengkap- Kami mencipta nilai untuk pelabur dan pengguna KAC. Kaching duit syiling adalah benar-benar token paling mudah untuk digunakan. Dengan produk siap sedia untuk diuji oleh pelabur Pra-ICO, Koin Kaching adalah ekosistem pelaburan paling lengkap di dunia, yang dikuasakan oleh Blockchain.

Kaching adalah salah satu daripada hasil pembangunan industri blockbuster yang telah mengalami prestasi yang baik dan idea yang baik berdasarkan sistem yang secara langsung membuka peluang bagi pelabur untuk lebih terbuka dengan pelaburan simbolik. Menjadi salah satu platform platform pertama yang akan dihasilkan, syarikat itu mahu merealisasikan dan membantu pelabur untuk lebih bimbang tentang kelemahan ekonomi yang paling menderita di dunia dalam konsep bantuan bersama sebagai pelaburan yang boleh ditukar oleh pengguna berdaftar dalam rantaian blok ini . Beberapa Tahap Penting Platform Kaching Ini akan menjadi momen apabila kebanyakan pelabur berdaftar atau bakal pelabur yang memulakan perniagaan mereka di platform ini akan menjalankan perniagaan.

Menjawab terma dan syarat di platform Kaching adalah sumber pendapatan yang akan menjamin nilai seimbang ekosistem yang saling menguntungkan antara pembeli dan penjual. Dalam kes ini, jika pelabur adalah konsep ekonomi yang mempunyai kemungkinan kebarangkalian lebih besar daripada pulangan modal pelaburan, jualan simbolik akan menjadi lebih biasa di kalangan pelabur yang ingin mendapat keuntungan di platform ini. Mampu menghubungi projek-projek berikut adalah usaha utama dalam projek-projek yang sah dan selamat untuk berdagang tembakau dan produk token dalam industri pulpa dan kertas, mulakan kerja dan melakukan sistem analisis seimbang dalam salah satu taktik dan idea anda sendiri yang diarahkan oleh ramai orang. pelabur. Platform desentralisasi Kachinga untuk menyekat, yang bertujuan untuk membuat pelaburan yang memberi kesan positif kepada pengurusan dana untuk dilaburkan dalam platform ini; dengan kata lain, platform ini adalah tempat untuk pelabur di seluruh dunia.

31 Mac menandakan kemunculan penjualan pra-ICO KachingCoins. Mempunyai pengalaman bertahun-tahun dalam Perdagangan dan Pelaburan Saham dan Pelaburan, serta Pembangunan Perniagaan, pengasas Kaching telah menjalankan penyelidikan yang luas mengenai bagaimana untuk membangunkan Ekosistem Perdagangan dan Pelaburan yang Mampan dan Lengkap untuk Kachingcoins agar dapat dieksploitasi dan berkembang. Kami telah menganalisis beratus-ratus projek ICO, yang baik, yang buruk, dan yang benar-benar hodoh. Mengetahui apa yang berfungsi dan menggunakan kemahiran dan kepakaran kami di pasaran kami yang terkenal, kami yakin kami telah membina ekosistem terbaik di luar sana.

Dalam wawancara baru-baru ini dengan Vitalik Buterin yang dijalankan di hackathon ETHWaterloo yang diadakan di Kanada, beliau menyatakan bahawa lebih daripada 80% token ICO atau ERC20 yang dilancarkan di Platform Ethereum mungkin gagal. Salah satu sebab utama kegagalan ini adalah kekurangan model perniagaan yang mampan (Ekosistem dan tidak ada cara untuk menggunakan syiling dalam ekosistem) Memiliki pemahaman yang kuat tentang apa yang dikatakan Buterin, Kaching telah berjaya merangka dan mewujudkan ekosistem yang sempurna untuk Kachingcoins.

Pertimbangkan mata wang fiat, masa standard emas telah lama hilang, dan satu-satunya sebab mata wang fiat mendapat nilai adalah mempercayai mempunyai nilai, permintaan bekalan, dan sudah tentu, pasaran di mana ia boleh digunakan. Untuk mendapatkan token atau ICO yang berterusan, beberapa kegunaan asas yang diperlukan adalah bernilai. Ia memerlukan Ekosistem yang kuat, sebuah pasaran di mana syiling dapat digunakan, bukan hanya kuat, tetapi juga hebat. Kaching Ecosystem telah membina asas kukuh dalam Forex, Stok, Perdagangan, dan Industri Pelaburan, saiz pasaran melebihi USD $ 5 Trilion. Kedua, perlu ada kekurangan duit syiling untuk mewujudkan permintaan yang lebih mendalam dan lebih kuat untuk duit syiling, Kachingcoins akan menjadi tidak boleh didapatkan dengan hanya 247,000 000 KAC yang dikeluarkan.

Akhirnya, mesti ada potensi yang pasti untuk pengembangan ruang pasaran. Eksposisi Kaching sudah terdiri daripada KachingGlobal (Platform Perdagangan Sosial), KachingBroker, KachingExchange (Crypto Exchange), KachingAcademy (Institut Latihan Perdagangan dan Kewangan), R & D Lab Kaching (Future Fintech Products dan EA dan AI semasa) dan tentu saja Kachingcoins ) pusat dan sumber Kaching Ekosistem.

Pada masa akan datang, kami akan mengembangkan lebih banyak pelaburan dan tempat pertumbuhan modal, untuk benar-benar menjadi Ekosistem Perdagangan dan Pelaburan yang Mampan dan Lengkap yang Disokong oleh Blockchain, ini memberikan nilai yang sangat besar kepada setiap peserta ICO Kaching.

Ekosistem Kaching


Mereka Memberi kemudahan kepada pelabur berpotensi adalah salah satu perkara yang boleh diklasifikasikan oleh penyulitan korporat di dunia, tetapi ia memberikan saya butiran yang jelas dan terperinci dan pada masa yang sama adalah peta jalan yang menentukan apa yang syarikat-syarikat memberi perhatian kepada pelabur masa depan. atau tidak berpotensi.
Ia datang dengan platform teknologi blocking terbaru Kaching. Dan menjadi salah satu pasaran pasaran pertukaran kriptografi dan kriptografi melalui sistem pasaran demokratik mempunyai kelebihan besar untuk keuntungan pemegang saham.

Sistem mereka menggunakan platform analog untuk menyokong proses perundingan jenis aset di luar yang biasa-biasa saja. Di samping itu, platform ini juga menggunakan mata wang crypto itu sendiri, yang dikenali sebagai Token perdagangan. Kaching adalah platform dagangan berdasarkan kaedah baru untuk mempamerkan blok pasaran yang berjaya dan mengubah fungsi kewangan ekosistem. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar untuk menyokong operasi Token untuk membantu pemilik token.

Tujuan platform ini adalah menjadi pemimpin dalam menukar banyak aset yang berkaitan dengan teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda telah memutuskan untuk menyertai laman web ini melalui rundingan ini, saya yakin bahawa terima kasih kepada pengalaman dan idea kreatif pengasas, anda boleh terus melabur dan memulakan pertukaran atau pertukaran, tentu saja, menawarkan penyelesaian kepada masalah pelabur tidak boleh tepat pada waktunya, dan setiap kali perubahan dalam pasaran atau pembolehubah penyulitan tinggi dan biasa harga kriptografi umum menjadikan pengguna yang berpotensi untuk platform ini.

Mereka bersedia menerima pemberitahuan secara automatik pada perisian mudah alih mereka. dunia, tanpa meninggalkan peranan. Matlamatnya adalah untuk mewujudkan ekosistem yang merupakan konsep manfaat bersama antara pedagang dan pengguna, serta platform yang dapat menyumbang secara kekal kepada kestabilan pendapatan. Untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh kebanyakan pelabur, Kaching mengambil keputusan, menawarkan penyelesaian platform pintar yang membantu produktiviti dan akses mudah ke akaun anda.

Kerana pertukaran pertukaran aset digital pada awal tahun ini naik sedikit tajam, terdapat satu projek terdesentralisasi yang mempunyai nilai bagi para pelabur untuk berkembang pesat di dunia. Satu definisi rangkaian ini ialah menggunakan tema yang sangat unik berbanding dengan platform lain yang terdapat di dunia. kerana mereka mempunyai keseimbangan dan proses pelaburan dan mempunyai beberapa keuntungan yang lebih besar daripada modal dengan mudah sebelum penjualan aset mereka.
Kaching adalah platform sekat, yang pertama kali memperkenalkan idea kreatif yang unik di pasaran ekonomi ekonomi simbolik, yang boleh memulakan perdagangan langsung dan platform untuk pertukaran aset digital.

Kaching adalah salah satu hasil daripada pengembangan industri blockbuster yang telah mengalami prestasi yang baik dan idea-idea hebat berdasarkan sistem yang secara langsung membuka peluang bagi pelabur untuk lebih terbuka dengan pelaburan simbolik.

Menjadi salah satu platform platform pertama yang akan dihasilkan, syarikat itu mahu mencipta dan membantu para pelabur untuk lebih bimbang tentang kerugian ekonomi yang paling menderita di dunia dalam konsep bantuan bersama sebagai pelaburan yang boleh diubah oleh pengguna berdaftar dalam rangkaian ini. blok. Beberapa Tahap Penting Platform Kaching Ini akan menjadi momen apabila kebanyakan pelabur berdaftar atau pelabur berpotensi yang memulakan perniagaan mereka di platform ini akan berada dalam perniagaan. Untuk menjawab terma dan syarat di platform Kaching adalah sumber pendapatan yang akan menjamin nilai ekosistem ekosistem yang saling menguntungkan antara pembeli dan penjual.



Dalam kes ini, jika pelabur adalah konsep ekonomi yang mempunyai kemungkinan kebarangkalian lebih tinggi daripada pulangan pelaburan modal, jualan simbolik akan menjadi lebih biasa di kalangan pelabur yang ingin mendapat keuntungan di platform ini.

Projek hubungan yang boleh dilakukan selepas ini merupakan usaha utama dalam projek yang sah dan selamat untuk berdagang tembakau dan produk token dalam industri pulpa dan kertas,
mula bekerja dan lakukan analisis sistem yang seimbang dalam salah satu taktik dan idea anda sendiri yang diarahkan oleh banyak pelabur.

JUALAN TOKENS (KAC)
Syarikat ini mempunyai nilai komersial yang sangat istimewa dalam setiap pertukaran. Menawarkan prospek pelabur adalah salah satu perkara yang boleh diklasifikasikan oleh syarikat-syarikat cryptocurrency di dunia, tetapi ia menyediakan butir-butir yang jelas dan terperinci dan, pada masa yang sama, mewakili pelan tindakan yang mengenalpasti jika syarikat itu benar-benar memberi perhatian kepada pelabur pada masa akan datang. Potensi Jika anda mencari pasaran sebagai tempat untuk merundingkan mata wang, ini adalah solusi yang dapat anda ambil sebagai salah satu pilihan utama pasar perdagangan kriptografi berdasarkan platform blockchain.

Ia datang dengan teknologi terkini platform blockchain KACHING COINS adalah salah satu daripada pasaran mata wang komersil dan pertukaran kripto melalui sistem demokrasi pasaran, yang mempunyai manfaat besar untuk keuntungan para pemegang saham. Bukan itu sahaja, KACHING COINS di sini mempunyai kelebihan yang dapat dijelaskan lebih baik daripada pasaran lain sebagai tempat untuk diperdagangkan dengan kriptografi.

KACHING COINS platform dagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan platformnya sebagai cara untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token.

Pemaju berharap untuk mewujudkan sasaran kecairan yang besar yang mengekalkan operasi Token untuk memberi manfaat kepada pemegang token. Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam transformasi pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda membuat keputusan untuk menyertai laman rundingan ini, saya yakin dengan pengalaman dan idea kreatif para pengasas, anda boleh terus melabur dan mula membuat pertukaran atau pertukaran yang pasti akan memberi anda pendapatan dan faedah yang besar untuk anda secara peribadi.

Masa depan platform KACHING MONEDAS sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian kepada masalah pelabur yang tidak tepat pada masanya dan bila perubahan perubahan dalam enkripsi atau harga kriptografi yang tertinggi dan rendah membuat platform ini dicari oleh pengguna yang berpotensi yang bersedia menerima pemberitahuan automatik pada peranti mudah alih mereka. dunia tanpa meninggalkan apa-apa aktiviti. Matlamatnya ialah membina ekosistem yang mengonsepkan manfaat bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat terus membantu kestabilan pendapatan. Untuk menangani isu-isu yang paling sering dijumpai oleh pelabur, KACHING COINS berada di sini untuk menyelesaikan sementara menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu prestasi dan memudahkan akses ke akaun mereka.

Nama Token: KAC
Kuantiti: 247 juta KAC
Platform: Universal ERC-20
Kadar Pertukaran: Mulai Pada 0.2 USD
Jualan Pra-ICO kami akan bermula pada 31 Mac. Tinggal disini!
Pengedaran Token Dan Tabung Tabung




KOIN KACHING Pada awal tahun ini, terdapat banyak pasaran komersial dan komersil yang dikuasai oleh pasaran dan syarikat kriptografi komersial dengan ciri-ciri tertentu. SYARIKAT KACHING Syarikat Menjadi salah sebuah syarikat terbesar dengan kejayaan yang besar pada masa akan datang. Dalam dunia Cryptocurrency, perdagangan tidak pernah keluar dari kenaikan dan kejatuhan turun naik nilai wang dan turun naik pertukaran wang, adalah wajar bagi syarikat-syarikat crypto komersial untuk menjaga sistem dari melabur, di samping itu perusahaan tidak mempunyai ide kreatif .

Sudah tentu, ini adalah satu bencana besar. Dana bersama yang terdesentralisasi dalam platform blok-untuk-blok untuk pelabur di seluruh dunia adalah falsafah yang berkesan yang ditawarkan oleh platform ini. Dengan visi dan misi konsep manfaat bersama antara pemilik projek dan pemilik simbol. Tahun ini, ini boleh menjadi salah satu titik kejayaan bahawa komuniti crypto komersial ini dapat menjangkau banyak pesaing dari banyak syarikat yang berdagang atau dikomersialkan harus mempunyai lebih banyak ciri asal dan kreativiti di banyak pasar di dunia kriptologi.

PLATFORM KACHING


KACHING COINS platform dagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan platformnya sebagai cara untuk menyokong proses perundingan beberapa jenis aset luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan cryptocurrency sendiri yang dikenali sebagai perdagangan Token. Pemaju berharap untuk mewujudkan sasaran kecairan yang besar yang mengekalkan operasi Token untuk memberi manfaat kepada pemegang token.

Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam transformasi pelbagai aset kewangan dengan teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda membuat keputusan untuk menyertai laman rundingan ini, saya yakin dengan pengalaman dan idea kreatif para pengasas, anda boleh terus melabur dan mula membuat pertukaran atau pertukaran yang pasti akan memberi anda pendapatan dan faedah yang besar untuk anda secara peribadi.

Masa depan platform KACHING MONEDAS sebagai platform generasi pertama yang menawarkan penyelesaian kepada masalah pelabur yang tidak tepat pada masanya dan bila perubahan perubahan dalam enkripsi atau harga kriptografi yang tertinggi dan rendah membuat platform ini dicari oleh pengguna yang berpotensi yang bersedia menerima pemberitahuan automatik pada peranti mudah alih mereka. dunia tanpa meninggalkan apa-apa aktiviti. Matlamatnya ialah membina ekosistem yang mengonsepkan manfaat bersama antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat terus membantu kestabilan pendapatan. Untuk menangani isu-isu yang paling sering dijumpai oleh pelabur, KACHING COINS berada di sini untuk menyelesaikan sementara menawarkan penyelesaian pintar dengan platform yang membantu prestasi dan memudahkan akses ke akaun mereka.

Ralat jalan
2015 - 2017: Penciptaan Idea Projek Yayasan, bangunan pasukan, Global Fintech Ltd. Kaching ditubuhkan di London, England. Nombor syarikat 11095157
Februari 2018: Jualan Token Swasta Membundarkan pengedaran token peribadi untuk pengguna awal dengan bonus 66% dalam masa 2 minggu sahaja
Mar 2018: Token Jualan Peribadi Pusingan pertama dan kedua dibuka untuk siaran token. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 33%.
Apr 2018: Pre ICO 4 token pelepasan pusingan utama untuk orang ramai. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 25%
Mei 2018: ICO Kaching Coin (KAC) mula disenaraikan di bursa dalaman dan global, memudahkan perdagangan.
Sep 2018: Platform Perdagangan Sosial Grand Lauching, unsur utama pertama dalam ekosistem di mana pelabur, peniaga, IB berkongsi keuntungan antara satu sama lain
Q1, 2019: Dana Besar Dan Pengguna Membawa dana bertaraf dunia secara mendadak meningkatkan keuntungan pelabur dan jumlah nilai ekosistem.
Kemudian: Ekosistem Paling Lengkap Membangunkan Acedemy, Lab RnD, Semua ekosistem dan mula berkongsi dividen kepada pemegang token.

Pasukan



roadmap



peta jalan




Menurut Forbes.com, 'Blockchain mengatasi kelemahan dasar keselamatan dengan mengambil faktor manusia dari persamaan, yang biasanya merupakan pautan paling lemah. Dengan menggunakan pengedar yang diedarkan dan mengambil risiko satu titik kegagalan, teknologi blockchain memberikan privasi dan penyulitan akhir untuk memastikan kemudahan pengguna. "- (Omri Barzilay, 2017)

Bergerak dari institusi terpusat di mana manipulasi pihak ketiga dan kesilapan manusia lebih kerap daripada yang akan disenangi, pengedaran lejar terdesentralisasi oleh algoritma blockchain yang kuat adalah matlamat akhir yang menyeronokkan.

Jadi, tidak hairanlah bahawa sesetengah syarikat teknologi dan perbankan terbesar di dunia kini melabur dalam blockchain. Menurut Nasdaq.com, Microsoft, IBM, JP Morgan, dan bahkan Toyota adalah sebahagian daripada gergasi global yang dinamakan dari senarai yang sangat panjang.

Kenapa pilih KachingCoin?
Terdapat keperluan yang wujud terutama di negara-negara membangun, dengan perkhidmatan penyimpanan dan pengeluaran yang mudah. Menggunakan token Kaching, dikuasakan oleh blok rantai, dan kombinasi pembayaran tempatan dan sistem pembayaran pintar yang lain, deposit dan pengeluaran tidak pernah menjadi lebih mudah. Selamat, selamat, boleh dikesan, dan telus sepenuhnya.

Pelanggan
Kaching telah mengenalpasti tiga archetype Client utama; Broker, Pelabur, dan Pengurus Pelaburan (Peniaga). Memahami keperluan setiap Archetypes Pelanggan, kami telah menyesuaikan perkhidmatan kami untuk menjawab soalan-soalan penting ini.

Broker barang
Broker akan diterima untuk membuat profil syarikat mereka sendiri di Platform Anak Perdagangan Sosial. Di sini mereka akan dapat mencapai pasaran yang lebih besar dan berkomunikasi dengan mudah kepada bakal pedagang, bahkan IB
Lancarkan platform pelaburan sosial anda sendiri
Pengambilan pelanggan lebih mudah dengan mensasarkan pelabur
Meningkatkan aset di bawah pengurusan
Peningkatan eksponen dalam jumlah dagangan
Platform perkongsian hasil yang menjajarkan semua pengguna ke matlamat yang sama
Memperluas perniagaan dengan pengurus dana dan peniaga profesional
Pertukaran Mata Wang Kaching Crypto
Kadar pertumbuhan yang luar biasa dari Pasar Mata Wang Crypto telah mewujudkan permintaan yang besar untuk para pedagang dan pelabur untuk meneroka 'Crypto Trade Wave'. Apabila pelabur bersedia untuk melabur dalam Mata Wang Crypto, masalah timbul dalam banyak aspek. Seseorang harus akrab dengan pertukaran kripto yang berbeza

kerana Crypto Currency didagangkan di beberapa bursa. Setiap pertukaran mempunyai antara muka yang berbeza, serta peraturan ketat dan proses pengesahan yang menyebabkan kekecewaan bagi kebanyakan pelabur pada peringkat awal. Di samping itu, banyak Crypto-Exchange yang berprestij dan berprestij berhenti menerima pelanggan baru, kerana platform mereka terlalu banyak dan dengan itu menyebabkan para pelabur dapat berakhir dengan pertukaran berkualiti rendah yang lain. Satu lagi masalah ialah kekurangan kecairan; pelabur mungkin berada dalam kedudukan yang menggalakkan tetapi akan mendapati sukar untuk melikuidasi aset digital mereka disebabkan oleh kekurangan peserta pasaran yang lain. Semua perkara yang dipertimbangkan, kekangan yang dikenakan mungkin memberi kesan negatif terhadap pulangan perdagangan keseluruhan pelabur swasta yang tidak berpengalaman.

Tidak syak lagi, pertukaran ini merupakan bahagian penting dari Ekosistem Pertumbuhan Crypto Currency dan perkhidmatan yang direka dengan baik dan mesra pengguna seperti Kaching akan bertanggungjawab untuk lebih banyak orang yang membeli dan menggunakan Crypto Currencies. Sementara pertukaran crypto yang lain terlalu banyak dan tidak dapat menawarkan pelanggan dengan perkhidmatan yang terbaik, pertukaran Kaching crypto akan penuh
operasi dengan ciri yang menakjubkan ini:
Yuran penebusan adalah rendah
Sokongan pelanggan adalah unggul dan mesra pengguna
Kerjasama yang kuat dengan bank-bank teratas di dunia, pelanggan dapat menjamin kecairan apabila memerlukan pertukaran mata wang fiat
Dompet crypto yang sangat selamat. Kesan crypto anda akan disimpan dalam dompet sejuk untuk mencegah penggodaman. Dengan menggunakan kontrak pintar dan teknologi, kami akan mengautomasikan proses perdagangan aset digital, melalui agensi pusat pihak ketiga, semasa membuat
pelaburan adalah telus, mudah dan selamat sebagaimana mestinya
Perbankan dan Sistem Pembayaran
Sistem pembayaran adalah sistem yang digunakan untuk menyelesaikan transaksi kewangan melalui pemindahan nilai moneter, dan termasuk institusi, instrumen, orang, peraturan, prosedur, piawaian, dan teknologi yang membolehkan pertukaran tersebut (Federal Reserve Bank of New York, 2000).

Sistem pembayaran kami berdasarkan inovasi Kontrak Pintar memainkan peranan penting dalam peredaran KAC
dalam ekosistem. Sistem perbankan dan pembayaran termasuk:
Gateway untuk menyimpan dan menarik KAC dalam sekelip mata
E-wallet untuk menerima, menyimpan dan membelanjakan KAC
Pemindahan dalaman
Pertukaran dalaman
Tawaran percuma
Sangat selamat
Pindah


2015 - 2017: Penciptaan idea-idea Asas Projek, bangunan pasukan, Global Fintech Ltd. Kaching diasaskan di London, England. Nombor syarikat 11095157
Februari 2018: Jualan Token Peribadi Membatalkan pengedaran token peribadi untuk pengguna awal dengan bonus 66% dalam masa 2 minggu sahaja
Mar 2018: Token Jualan Peribadi Pusingan pertama dan kedua terbuka untuk pelancaran token. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 33%.
Apr 2018: Tokoh pelepasan utama ICO 4 untuk orang ramai. Setiap pusingan hanya berlangsung selama 2 minggu. Beli dengan bonus sebanyak 25%
Mei 2018: ICO Kaching Coin (KAC) mula disenaraikan di bursa dalaman dan global, memudahkan perdagangan
Sep 2018: Platform Perdagangan Sosial Grand Lauching, elemen penting pertama dalam ekosistem di mana pelabur, peniaga, IB berkongsi keuntungan antara satu sama lain
Q1, 2019: Dana Besar Dan Pengguna Membawa dana bertaraf dunia secara dramatik meningkatkan keuntungan pelabur dan nilai ekosistem
Kemudian: Ekosistem Paling Lengkap Membangun Acedemy, RnD Lab, Semua ekosistem dan mula membayar dividen kepada pemegang token wang tanpa batasTurnamen dan kontesSeperti kata pepatah "Latihan membuat sempurna", tidak ada cara yang lebih baik untuk mengasah kemahiran perdagangan anda daripada bersaing dengan rakan sebaya dan membawa pulang reputasi dan penghargaan. Berkongsi pertandingan perdagangan bermusim bukan hanya peluang menghasilkan wang yang besar bagi para peserta tetapi juga bagi para penonton.Selama pertandingan, peserta boleh menjadi lebih baik dalam banyak hal: Tingkatkan kemahiran trading anda ke tahap yang lebih tinggiBelajar dari gaya perdagangan peniaga lainMenerima hadiahDapatkan kemasyhuran untuk profil perdagangan merekaTerima peluang untuk bekerja dengan dana berprestij di seluruh dunia. "anda lihat, sebab-sebab utama mengapa Kaching secara intrinsik berbeza dari kebanyakan CD di luar sana adalah fakta bahawa ekosistem kita dibina untuk menilai token. kami mempunyai produk, kami mempunyai platform dan kami memilikibasis pelanggan yang akan menggunakan token pada platform Perdagangan Sosial dan seluruh ekosistem. Kita hanya perlu hidup, dan melihat nilai token tumbuh; sebenarnya, itu sudah berkembang! itu tidak boleh dielakkan! "- Stephan Roos" Beberapa platform baru yang menakjubkan! Beberapa / CD bahkan tidak mempunyai produk atau perkhidmatan Sesuai, Kaching menawarkan ekosistem keseluruhan yang bekerja! " - Sistem Ravi Malik 'berfungsi lancar. Saya telah menguji dan mencuba beberapa ciri. Ia mudah untuk memperuntukkan dana, melabur atau menyalin peniaga, malah deposit. Ia sangat mesra pengguna. Ia akan menjadi menakjubkan! "- Simon Mark 'Token ini membawa nilai yang sebenarnya. Saya tidak hanya dapat mengembangkan pelaburan awal saya, tetapi saya juga boleh menggunakannya untuk memupuk pengetahuan saya sendiri tentang perdagangan dan menyalin peniaga lain. Inovasi dan penggunaan yang benar dari apa yang dapat ditawarkan b / ockchain "- Jimmy Doan" saya telah melabur di / CD sebelumnya, ketika saya melihat persembahan Kaching dan apa yang mereka berikan, saya harus menjadi sebahagian daripada ekosistem. Setelah menguji platform hebat ini, saya hanya boleh membayangkan bagaimana pelaburan saya akan menjaditumbuh. saya sangat teruja! "- James Nguyen





Terima kasih kerana melawat, kurang dan lebih lagi anda boleh membuka laman web rasmi mengenai KacingCoin dan saya memohon maaf sebanyak mungkin
Untuk maklumat lanjut sila lawati pautan di bawah :


Telegram Channel: https://t.me/kachingcoins


my profile : Habieredkill

my wallet  address : 0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG