Jumat, 22 Juni 2018

KACHINGCOINS - MAKLUMAT PROJEK PADA KACHINGCOINS


Pertama sekali, mari bermula dengan pengenalan idea projek KachingCoins. Kachingcoin direka untuk tujuan tunggal mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi orang, mempelbagaikan pelaburan dan memastikan kebebasan kewangan mereka. Matlamat projek Kachingcoin adalah untuk menawarkan ekosistem lengkap di mana pelbagai jenis pelaburan terbesar akan disediakan. Bagi pemula, projek KachingCoin menyediakan peluang untuk memantau, melabur dan menyalin transaksi pedagang profesional dan berpengalaman lain. Bagi peniaga dan dana profesional, KachingCoin menyediakan peluang unik dan belum pernah terjadi sebelumnya untuk mempromosikan pemilihan pelabur terbesar dalam rangkaian blockchain setakat ini. KachingCoin bersedia menyediakan perkhidmatan pelanggan yang mesra dan cekap dengan kelajuan pemprosesan maksimum dan tanpa komisyen. Maklumat mesej, forum dan sembang P2P. Maklumat juga akan dihantar melalui media sosial lain. Digabungkan dengan pelbagai alatan latihan, makmal penyelidikan dan pembangunan, dan juga pertukaran perdagangan, projek KachingCoin menawarkan persekitaran perdagangan dan pelaburan terbaik.

Nah, selepas apa yang telah dikatakan, saya ingin menyimpulkan sedikit. Pada pandangan pertama, idea projek KachingCoin nampaknya agak menarik dan menjanjikan. Sudah tentu ia bukan sesuatu yang baru atau unik. Tetapi tiada siapa yang akan mengatakan bahawa idea projek ini tidak mempunyai hak untuk hidup. Jika pemaju projek KachingCoin dengan segala tanggungjawab datang ke perniagaan mereka, maka mereka pasti akan menjanjikan kejayaan yang besar dan masa depan yang sangat cerah!

Seterusnya, ia betul untuk membongkar projek KachingCoin, dan banyak lagi. Tetapi perkara pertama yang pertama.

Mari mulakan kajian kami mengenai projek KachingCoin dari laman webnya. Seketika saya ingin perhatikan bahawa sampai ke tapak projek KachingCoin, kita dipenuhi dengan reka bentuk yang agak moden dan bagus. Ia dapat dilihat, bahawa mereka tidak boleh ditambah pertama.

Di bahagian atas laman web kami boleh menggunakan butang navigasi pantas di laman web ini. Kesemua mereka berfungsi dengan betul, tanpa apa-apa "kurang". Secara keseluruhannya, kami menawarkan pilihan berikut untuk navigasi: halaman rumah halaman utama, halaman Projek Tentang Kami, halaman Peta Jalan Projek, halaman dengan maklumat pasukan, halaman pendaftaran zarah, laman log masuk untuk yang sudah didaftarkan Pengguna log masuk dan projek halaman WhitePaper. Kemudian kami akan melihat setiap halaman ini dengan lebih terperinci.

Seperti yang anda lihat, cryptocurrency adalah mata wang digital yang dibuat dan dikendalikan melalui penggunaan teknik penyulitan canggih yang dikenali sebagai penyulitan. Dan projek Kachingcoins membina sistem ekosistem dan pelaburan komersial yang paling mampan dan lengkap untuk syiling yang digunakan (Kachingcoins). Tujuannya adalah untuk membuat lebih banyak wang yang terdapat di Blockchain.

MAKLUMAT PROJEK PADA KACHINGCOINS

Kebebasan kewangan adalah tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana membuat pilihan mereka terdesak dan emosi dengan penjimatan yang diperolehi mereka untuk bertahan hidup. Mereka juga kehilangan banyak kekaburan dan agenda tersembunyi beberapa organisasi pusat. Dalam organisasi berpusat, perkongsian maklumat tidak efisien dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik. KachingCoin dibangunkan dengan matlamat dalam minda, untuk mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi orang, untuk mempelbagaikan pelaburan mereka dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Temui KachingCoin, ekosistem pelaburan paling lengkap yang ditaja oleh Blockchain.
Kaching Syiling (KAC) akan mempunyai mekanisme yang unik untuk memindahkan nilai dalam nafas ekosistem dalam semua subsistem dan ekosistem mikro dengan menyediakan pelaburan dan perniagaan yang lengkap. Ekosistem-kita mencipta nilai untuk pelabur dan pengguna KAC. Syiling Kaching sebenarnya merupakan token yang paling berguna. Dengan produk siap sedia diperiksa oleh para pelabur Pre-ICO, duit syiling Kaching adalah set lengkap pelaburan ekologi dunia yang dibiayai oleh Blockchain. Kaching adalah salah satu daripada hasil pembangunan industri blockbuster dengan pengalaman prestasi yang baik dan idea-idea hebat berdasarkan sistem langsung yang membuka peluang bagi para pelabur untuk lebih terbuka dengan Pelaburan simbolik. Sebagai salah satu platform asas yang pertama diwujudkan, syarikat ini ingin mengenali dan membantu pelabur lebih bimbang tentang kelemahan ekonomi yang banyak orang menderita di dunia dalam konsep mereka. Sokongan bersama sebagai pelaburan boleh ditukar oleh pengguna berdaftar dalam rantaian ini. Beberapa perkara penting Kaching platform ini akan menjadi masa apabila kebanyakan pelabur berdaftar atau pelabur berpotensi, telah memulakan perniagaan mereka di platform ini akan dalam perniagaan.

KELEBIHAN KEPADA IT

Pertukaran perlindungan, tanggungjawab, keselamatan, keselamatan, kepantasan dan kepercayaan dengan cepat.
Jadi, bagaimana Blockchain bertindak balas terhadap keperluan Trasparency untuk tanggungjawab, keselamatan, keselamatan, kelajuan dan kepercayaan?

Buatlah wang lebih cepat dan lebih mudah dan kaedahnya adalah penarikan balik.
Terutama di negara-negara membangun, terdapat keperluan untuk perkhidmatan deposit dan pengeluaran mudah. Menggunakan kad Kaching, Powered by Blockchain, dan kombinasi deposit tempatan dan sistem pembayaran pintar, deposit dan pengeluaran tidak pernah menjadi lebih mudah. Ia selamat, selamat, boleh dilacak dan telus sepenuhnya

Pelanggan. Kaching telah mengenal pasti tiga kunci prototaip pelanggan; Broker, pelabur dan pengurus dana (peniaga) memahami keperluan pelanggan prototaip, kami telah mengubah perkhidmatan kami dengan pantas untuk menjawab keperluan.

Broker itu. Broker akan dialu-alukan untuk membuat profil syarikat kami di platform sosial perniagaan Kaching. Di sini mereka akan dapat menjangkau pasaran dan memberikan mudah kepada pedagang potensial walaupun IB.

Pelabur. Mana-mana pengguna mana-mana platform media sosial boleh mengatakan antara muka pengguna dan kegunaan perisian sangat penting untuk pengalaman pengguna dan fungsi Paltform. Keupayaan untuk mencari dengan mudah (maklumat dan dana), Allocat (maklumat dan modal), dan perkongsian (maklumat dan pengalaman) supaya terdapat beberapa keutamaan yang paling penting apabila memikirkan " Pengalaman pelabur.

APAKAH KACHINGCOINS?




MENGAPA PILIH KACHINGCOINS?

Kerana ia berbeza dan lebih baik!

Forbes.com, Mega.online dan Quara.com hanyalah satu kejatuhan dalam laman web dalam talian yang mendesak dengan tuntutan bahawa cryptocurrency adalah lebih cepat, lebih selamat dan berputar daripada mana-mana pesaing lain. Itu sahaja. Dibiayai oleh blockchain, inilah kenyataan kaching yang terbukti terbukti apabila kami maju menjadi ekosistem perniagaan dan pelaburan yang paling lengkap di dunia.
Kaching akan memasarkan pelbagai jenis produk komersial. Dengan 160 instrumen perniagaan dalam 7 kategori; Bursa, Sekuriti, Logam, Logam, Tenaga, Cryptocurrency, dan Pertanian, Kaching akan menjadi salah satu platform dagangan yang paling pelbagai di dunia. Digabungkan dengan perkhidmatan lain yang kami berikan; Kaching benar-benar akan menjadi sutera TM kewangan TM pada abad ke-21. .
Kaching Pelaburan ekosistem yang paling sejuk dibiayai oleh Blockchain

Kebebasan kewangan adalah tetap apabila meminta orang tentang cita-cita kewangan mereka. Walau bagaimanapun, 90% peniaga dan pelabur kehilangan wang kerana membuat pilihan mereka terdesak dan emosi dengan penjimatan yang diperolehi mereka untuk bertahan hidup. Mereka juga kehilangan banyak kekaburan dan agenda tersembunyi beberapa organisasi pusat. Dalam organisasi berpusat, perkongsian maklumat tidak efisien dan manipulasi pihak ketiga adalah endemik. KachingCoins dibangunkan dengan matlamat dalam minda, untuk mewujudkan rangkaian global yang terdesentralisasi dan telus bagi orang, untuk mempelbagaikan pelaburan mereka dan menjamin kebebasan kewangan mereka. Temui KachingCoins, ekosistem pelaburan paling lengkap yang ditaja oleh Blockchain.

"Sebab utama mengapa kaching begitu berbeza daripada kebanyakan ICO di luar terdapat hakikat bahawa ekosistem kami dibina untuk membawa nilai kepada kenangan. Dan kita mempunyai pangkalan pelanggan yang akan menggunakan token dalam keseluruhan ekosistem itu telah berkembang! Tidak dapat dielakkan! " -Stephan Roos

MAKLUMAT TOKEN

Token Standart - Ethereum ERC 20 Token
Nama Token - Koin Kaching (KAC)
Decimal - 18
Nombor Token - 247,000,000
Koin Kaching (KAC) berfungsi sebagai mekanisme untuk memindahkan nilai-nilai dalam ekosistem Kaching. 50% daripada jumlah token akan dikeluarkan dalam fasa Pre-ICO dan ICO.

PROSES

2015 - 2017: Perumusan projek

Idea kreatif, barisan, Kaching Global Fintech Ltd ditubuhkan di London, United Kingdom. Bilangan syarikat 11095157

Februari 2018: Jualan Persendirian

Kad Pengedar Swasta Pusingan untuk penerimaan awal dengan bonus 66% dengan jumlah hanya 2 minggu

Mac 2018: Jualan Swasta

Terbitan kad pertama dan kedua. Setiap pusingan berlangsung hanya 2 minggu. Beli dengan bonus 33%.

April 2018: Pra ICO

Terbitan 4 pusingan utama pengeluaran kad kepada orang ramai. Setiap pusingan berlangsung hanya 2 minggu. Beli dengan bonus 25%

Mei 2018: ICO

Kaching Coin (KAC) memulakan penyenaraian di bursa tempatan dan global, memudahkan perdagangan.

September 2018: Grand Lauching

Platform Perdagangan Sosial, elemen penting pertama dalam ekosistem di mana pelabur, pedagang, IBS berkongsi keuntungan antara satu sama lain.

Q1, 2019: Dana Besar Dan Pengguna

Membawa dana kelas dunia secara dramatik meningkatkan pulangan pelabur dan jumlah nilai ekosistem

Buat Acedemy, Lab Lab, Ekosistem Seluruh dan mula membahagikan dividen ke token.

Syarikat ini mempunyai nilai komersial, yang sangat istimewa dalam setiap kadar pertukaran. Menyediakan kemudahan kepada pelabur berpotensi adalah salah satu perkara yang boleh dikategorikan oleh coders di dunia, tetapi ia memberikan maklumat terperinci dan terperinci dan juga peta jalan. Proses yang menentukan sama ada atau tidak syarikat memberi perhatian kepada bakal pelabur. potensi. Jika anda mencari tempat pasaran sebagai tempat untuk berunding mata wang, inilah salah satu penyelesaian yang boleh anda lakukan itu adalah salah satu pilihan utama untuk platform dagangan berasaskan blokchain. Ia dilengkapi dengan teknologi platform blockchain terkini. Ini adalah salah satu daripada pasaran perdagangan mata wang dan pertukaran kata laluan melalui sistem demokrasi pasaran yang mempunyai kelebihan besar untuk keuntungan para pemegang saham. Bukan sahaja ini.

Kaching adalah platform perdagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya yang menunjukkan pasaran dan mengubah fungsi ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan substrat seperti platform untuk membantu dalam rundingan beberapa kelas aset yang luar biasa. Di samping itu, platform ini juga menggunakan mata wang crypto sendiri, yang dikenali sebagai dagangan token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar untuk menyokong operasi Kod untuk membantu pemegang kad. Matlamat platform ini adalah untuk menjadi pemimpin dalam mengubah banyak aset kewangan dengan teknologi blockchain. Selepas anda memutuskan untuk menyertai laman rundingan ini, saya yakin terima kasih kepada pengalaman pengasas dan idea-idea kreatif, anda boleh terus melabur dan mula bertukar atau bertukar, Sudah tentu,

Masa depan platform Kaching sebagai platform generasi pertama memberikan penyelesaian kepada masalah pelabur yang tidak dapat tepat pada masanya, dan sebarang perubahan masa dalam pasaran pengubahsuaian atau tahap adalah normal dan Penyulitan harga rendah menjadikan platform ini sebagai pengguna yang berpotensi Mereka bersedia menerima pemberitahuan automatik pada peranti mudah alih mereka. di dunia, tidak ada peranan. Tujuannya adalah untuk mewujudkan satu ekosistem yang mengonsepkan hubungan yang saling menguntungkan antara peniaga dan pengguna, serta platform yang dapat menyumbang secara kekal untuk menstabilkan pendapatan. Untuk menangani isu-isu yang dihadapi kebanyakan pelabur, Kaching datang kepada keputusan itu, memberikan penyelesaian pintar dengan platform yang menjadikan produktiviti dan akses mudah ke akaun anda.

Peruntukan dana
Kebanyakan platform dagangan hari ini tidak akan dapat memberi anda pilihan untuk mempelbagaikan peruntukan dana anda ketika melabur dalam beberapa alat perdagangan. Dengan ekosistem kaching anda akan dapat memperuntukkan modal anda ke dalam pelbagai saham pelaburan untuk mengurus risiko anda dan bukan semua modal anda ke dalam bakul telur. Kepelbagaian dan penyesuaian pelaburan adalah sebahagian daripada apa yang ditawarkan Kaching ke pasaran.

ITS FOUNDATION

KACHING COINS adalah platform perdagangan baru berdasarkan kaedah blockchain yang berjaya yang menunjukkan pasaran dan perubahan dalam aktiviti ekosistem kewangan. Sistem ini menggunakan rakan berdasarkan platform ini untuk memudahkan proses rundingan dengan beberapa aset yang luar biasa. Di samping itu, platform ini menggunakan mata wang crypto sendiri, juga dikenali sebagai Transaksi Token. Pemaju berharap untuk mencipta sasaran kecairan yang besar yang mempromosikan urus niaga kod untuk memberi manfaat kepada orang yang memegang duit syiling. Tujuan platform ini adalah menjadi pemimpin dalam mengubah banyak aset kewangan menjadi teknologi blockchain. Sebaik sahaja anda telah memutuskan untuk mengambil bahagian dalam perundingan laman web ini, dengan pengalaman pembina dan idea-idea kreatif, anda pasti boleh mula membina dan melabur dalam stok atau pertukaran yang individu akan membekalkan. Beri anda sumber pendapatan dan faedah yang hebat.

Platform COINS KACHING masa depan adalah platform generasi pertama yang menyediakan penyelesaian tepat pada masanya dan tidak dapat diakses untuk masalah pelaburan, yang membolehkan perubahan pada pasaran pengekodan berubah pada bila-bila masa. , atau harga pengkodan yang tinggi dan rendah, menjadikan platform ini dapat dicari oleh pengguna yang berpotensi. Mereka bersedia menerima makluman automatik pada peranti mudah alih mereka. tanpa meninggalkan sekurang-kurangnya aktiviti dunia. Matlamatnya adalah untuk mewujudkan satu ekosistem yang mengonsepkan hubungan yang saling menguntungkan antara peniaga dan pengguna, serta asas yang boleh membantu menstabilkan pendapatan. Selesaikan ini Masalah umum yang dihadapi oleh kebanyakan pelabur, akaun COKLAS KACHING datang untuk menangani masalah ini apabila menyediakan penyelesaian pintar dengan platform yang membuat prestasi dan memudahkan akses. Pakar Fintech / Pengasas bersamaTahsin Haykal: Pakar Fintech / Pengasas bersamaKevin Millien: Pakar Broker / PenasihatJung Thai: Pakar Teknikal / Penasihat Berita


 TENTANG KACHINGCOINS SILA LAWATAN:

Official website -  https://kachingcoins.io/

my profile : Habieredkill my wallet address : 0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG