Minggu, 08 April 2018

MORPHEUS - MORPHEUS LABS ICO





Assalamualaikum wr wb.

Infrastruktur sangat penting dalam perekenomian dunia terutama financial technology. Akan tetapi dewasa ini dalam hubungan antara blockchain, infrastruktur yang tepat sangat kurang.
Morpheus Labs akan mengisi kekosongan ini dengan membangun platform revolusioner yang berfokus pada strategi go-to-market yang cepat, dan keramahan pengguna. Morpheus Labs memberdayakan perusahaan dan individu untuk melakukan prototyping dan validasi ide bisnis dengan biaya rendah. Perusahaan tersebut mengklaim bahwa itu adalah aplikasi store enterprise pertama di Asia Tenggara, yang dirancang untuk menghubungkan perusahaan ke satu ekosistem blockchain dan memberikan fleksibilitas untuk menemukan, memilih, bereksperimen dan menerapkan aplikasi di industri mereka masing-masing.

"Kami memposisikan diri kita untuk menjadi Apple dari industri blockchain," kata Chuang Pei-Han, salah satu pendiri Morpheus Labs. "Masih terlalu dini untuk memanggil blockchain mana yang paling dominan. Kami menghapus hambatan masuk seperti biaya pemasangan dimuka, memberikan akses ke aplikasi sumber terbuka dan meningkatkan waktu ke pasar untuk semua pihak. Teknologi baru dan pendekatan segar kami menciptakan ekosistem blockchain tanpa gesekan yang mendorong inovasi produk. "Menurut para pendiri, Morpheus membantu perusahaan memperoleh layanan, gagasan, atau alat dengan meminta kontribusi dari berbagai pakar mitra dan pendudukan kontribusi orang banyak, yang memungkinkan gagasan dan solusi inovatif yang luas dalam waktu yang relatif singkat.

Menyederhanakan dan mempercepat pengembangan aplikasi blockchain, memberi klien fleksibilitas untuk memilih antara bahasa pemrograman yang tersedia dan runtimes blockchain yang sesuai dengan kebutuhan klien. Morfeus Labs memberi manfaat yang tak tertandingi dari lingkungan pengembangan kolaboratif terpadu, pengelolaan ruang kerja, repositori kontrol versi dan banyak tugas yang telah dikonfigurasikan sebelumnya. Platform ini melakukan pengangkatan yang berat saat pengguna berfokus pada pekerjaan yang menambah nilai seperti pembuatan aplikasi dan bereksperimen dengan teknologi blockchain di sebagian kecil biaya dan waktu.


Kecemerlangan Morpheus Labs

Penyelesaian Lockback
Cepat membina dan mengesahkan kes penggunaan blockchain menggunakan aplikasi blockchain yang telah digunakan sebelum ini. Ia memendekkan masa dan menurunkan kos untuk mewujudkan persekitaran yang cepat dan selamat.

Kuat & berskala
Pelanggan akan melabur dalam platform yang sangat terukur dalam penyelesaian awan.

Boleh diakses
Pasukan Morpheus bersifat silang dan berpengalaman dalam perniagaan blockchain dengan pelbagai latar belakang.

Jimat wang
Ditubuhkan dengan produk dan perkhidmatan yang berkualiti, dengan komitmen untuk memberikan nilai pelanggan dan tiada kos yang tidak munasabah. Inklusi dan Blockchain adalah mantra.

Dipercayai
Idea dan pengasas Morpheus Labs telah diterima di SGInnovate, yang diberi kuasa oleh Kerajaan Singapura untuk memilih pemula. Diperkasakan oleh jurutera yang paling mahir dan pasukan yang memenangi anugerah.

Tokoh Prasarana Morpheus (MITx)
Manfaat token ini direka untuk digunakan dalam rangkaian Morpheus BPaaS untuk semua perkhidmatan dan produk yang disediakan, langganan platform, lesen edaran dan pertukaran token dengan mata wang digital atau token lain. Sebanyak 1 Bilion MITx akan dicetak. 250 juta MITX akan dikeluarkan kepada orang ramai dalam acara Generasi Token ini. Pengeluaran MITX 250 juta adalah untuk menghasilkan dana yang mencukupi. Baki MITx akan digunakan untuk pengembangan perniagaan dan hanya akan dikeluarkan untuk jualan mengikut pelan arah produk. Semua hasil yang dihasilkan dari acara ini hanya akan digunakan untuk pembangunan produk dan perniagaan.





Mengenai Platform

Lab Morpheus BPaaS memudahkan dan mempercepatkan pembangunan aplikasi blockchain anda dan memberi anda fleksibiliti untuk memilih antara bahasa pengaturcaraan yang tersedia dan runtimes blockchain yang sesuai dengan keperluan anda. Anda mendapat manfaat yang tidak dapat ditandingi dari persekitaran pembangunan kolaboratif bersepadu, pengurusan ruang kerja, repositori kawalan versi dan banyak tugas pra-konfigurasi. Biarkan platform kami mengangkat berat apabila anda memberi tumpuan kepada kerja tambah nilai seperti penciptaan aplikasi dan percubaan dengan teknologi menyekat untuk sebahagian kecil daripada kos dan masa.

Mengapa Makmal Morpheus BPaaS

Infrastruktur sangat penting dalam semua ekonomi dunia yang berfungsi dan kukuh yang pertama. Walau bagaimanapun, dalam keadaan kecemasan semasa, infrastruktur yang betul kurang.

Morpheus Labs akan mengisi kekosongan ini dengan membina platform revolusioner yang memberi tumpuan kepada strategi pergi-ke-pasaran yang cepat, dan keramahan pengguna. Kami memberi kuasa kepada syarikat dan individu untuk membuat prototaip dan mengesahkan idea perniagaan dengan kos yang rendah.

MAKLUMAT TOKEN

Morpheus Token Infrastructure Token yang digunakan di semua perkhidmatan platform Morpheus Labs akan disebut Morpheus Infrastructure Token versi x (MITx) MITx adalah token ERC-20-compliant dan direka untuk digunakan di Jaringan Morpheus BPaaS untuk semua perkhidmatan dan produk yang disediakan. Penggunaan token utama adalah melanggan ke platform dan penggunaan aplikasi yang berkaitan, di mana pengguna boleh menggunakan token ini untuk mendapatkan perkhidmatan apa pun dalam rangkaian platform, dan membayar perkhidmatan pembekal di dalamnya. Pengguna boleh menukar antara tahap langganan yang berlainan dengan fleksibiliti penuh. Peningkatan dipaparkan untuk aplikasi terpilih.

Token Struktur

Sebanyak 1 Bilion MITx akan dicetak. 250 juta MITX dikeluarkan kepada orang ramai di Event Token Generasi (TGE) ini. Pelepasan 250 juta MITX adalah untuk menghasilkan dana yang cukup bagi kami dan untuk meminta pertanggungjawaban dana kami MITx yang tersisa akan digunakan dan ditempah untuk pengembangan perniagaan, dan hanya akan dikeluarkan di masa depan sesuai dengan roadmap produk.

Semua hasil daripada Morpheus TGE hanya akan digunakan untuk pembangunan produk dan perniagaan

Nama: Platform Infrastruktur Morpheus

Nama Token: MITX (versi Tokoh Infrastruktur Morpheus x)

Jumlah Bekalan: 1,000,000,000 (1B) Token Jualan: 250,000,000 (250 juta) Ketetapan: 8 Nilai: 8,000
MITx hingga 1 ETH

Sebaik sahaja setem USD 25 juta tercapai, penjualan awam akan ditutup tanpa mengira fasa di mana penjualan itu terletak. Token kami akan disenaraikan sebagai pertukaran untuk acara token tertutup, dengan nombor yang tidak digunakan. Bagi orang awam yang tidak boleh mengambil bahagian dalam penjualan token pertama, bakinya menjadi peluang mereka untuk diikuti. Tarikh pelepasan akan mengikuti dengan teliti pelan tindakan produk kami

Bagi mereka yang tidak boleh mengambil bahagian dalam jualan token pertama, baki 750,000,000 yang menjadi pilihan mereka. Sebaliknya, jika penjualan token tidak dijual, token yang tidak terjual akan dimasukkan ke dalam pembuat pasaran yang bertanggungjawab untuk mengekalkan kestabilan harga token. Token ini akan digunakan untuk memudahkan semua transaksi yang dimulakan dan diproses dengan Infrastruktur Platform Morpheus.

Laporan Masalah

Teknologi ledger yang diagihkan? Perusahaan mempunyai kesukaran dalam memilih teknologi blockchain yang akan digunakan. Contohnya, blok block Bitcoin lebih sesuai untuk pemindahan mata wang.

Apa kes penggunaan? Syarikat-syarikat mempunyai kesukaran dalam memahami kes-kes penggunaan yang digunakan untuk industri mereka dan mengetahui bagaimana untuk menilai pulangan pelaburan.

Bagaimana untuk menggunakan dan menguji? Pecahan bersama nod blockchain, penyimpanan, awan dan persekitaran pembangunan github memerlukan banyak usaha. Ia memakan masa dan sumber intensif, jadi ia tidak termasuk kebanyakan syarikat atau syarikat permulaan kecuali mereka yang mempunyai poket yang dalam.

penyelesaian kami

Cuba dan evaluasi teknologi Percubaan Blockchain dengan pelbagai jenis blok di 1 platform. Tiada pertukaran masa sisa antara platform, aplikasi dan pembekal.

Crowdsourcing Minta idea atau alat baru dari komuniti, pakar anda melalui kebijaksanaan orang. Agregat penyelesaian inovatif dalam masa yang sesingkat mungkin.

Enterprise Grade Scalable, platform bloket perusahaan yang selamat dan tangguh untuk prototaip cepat dan penggunaan pengeluaran yang mudah.

Sedia untuk memohon App (dari perpustakaan app kami) Prototaip pantas untuk mengesahkan kes penggunaan di atas aplikasi yang telah dilaksanakan sebelum dipilih dari aplikasi penanda aras siap sedia. Ini mengurangkan masa dan kos untuk mewujudkan persekitaran yang cepat dan terjamin.


UNTUK KUNJUNGAN INFORMASI LEBIH LANJUT :





0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG