Sabtu, 07 April 2018

Giftcoin - Penyelesaian dalam Transaksi



Assalamualaikum wr wb,

Kita sekarang hidup dalam sejarah yang paling saling berkaitan, di mana orang paling mampu mengorbankan amalan baik yang mereka ingin menyokong, tetapi tidak dapat mencari persekitaran yang sesuai untuk pertukaran sumbangan. Mereka takut akan pemikiran dan manipulasi muhibah mereka. Perkongsian antara satu sama lain menyatakan komitmen emosi kita kepada satu sama lain. Tentunya hadiah yang bagus untuk orang, kegembiraan emosional adalah adegan, dan orang yang memberikan hadiah itu juga mempunyai hubungan emosi antara satu sama lain. Kerana penggunaan Blockchain teknologi rakaman yang paling selamat di dunia, duit syiling Hadiah berada di sini untuk menjadikan dunia tempat yang lebih selamat dan mudah.

PENGENALAN

  Giftcoin sedang mempromosikan wang crypto pertama untuk sumbangan dan tujuan yang baik, tetapi semua orang tahu bahawa terdapat kesilapan Bitcoin adalah wang pertama yang dibuat. Kita boleh memisahkan projek giftcoin daripada yang lain kerana ia adalah sumbangan tunggal dan tujuan yang baik.

  Platform hadiah adalah revolusioner dengan sendirinya kerana ia dapat menggalakkan lebih banyak orang untuk mengambil bahagian dalam acara sedemikian dan memberi platform amal sesuatu yang sangat diperlukan, kepercayaan. Platform ini bukan sahaja membantu orang untuk mempercayai peristiwa seperti itu tetapi pekerja sosial baru yang lain dengan cepat membina kepercayaan di kalangan penderma. Memandangkan kemungkinan penipuan, platform amal mengambil banyak masa dan usaha untuk membina kepercayaan, walaupun dalam masyarakat kecil. Dengan GiftCOin, sekarang dunia adalah komuniti anda yang penuh dengan orang yang murah hati yang akan menderma wang tanpa mengira sebab dan mana-mana sempadan geografi.

  Bagaimanakah ia berfungsi?



Selepas penderma menghantar sumbangan kepada penerima, dia boleh mengesan urus niaga di blok tersebut. Selepas penerima membayar barang atau perkhidmatan yang mana dana tersebut diperuntukkan, laporan akan ditambah kepada penghalang yang menunjukkan penderma dan apa yang dibelanjakan untuk wang. Penggunaan kontrak pintar akan menghapuskan kemungkinan penipuan di pihak penerima. Selain itu, kontrak pintar akan digunakan untuk membiayai projek amal. Setiap projek akan dibahagikan kepada peringkat tertentu dan pelaksananya akan mendapat akses kepada wang secara beransur-ansur - kerana kerja itu dilakukan dan matlamat perantaraan dicapai. Jika projek gagal atau kerja "berhenti", maka penderma akan dapat mengembalikan wang mereka dan mendermakannya kepada sesuatu yang lain.

 Bagaimana Anda Boleh Melabur dalam GiftCoin?
Salah satu soalan yang paling menarik untuk dibincangkan adalah berkaitan dengan kaedah untuk mengetahui bagaimana anda boleh melabur dalam duit syiling Hadiah! Sekiranya anda ingin masuk ke sumber pelaburan dengan syarikat ini, maka adalah penting untuk anda membeli token GIFT mereka sama seperti semasa ICO yang akan datang yang berkenaan dengan Tawaran Syiling Permulaan. Dari segi mengambil penyertaan, anda perlu mendaftar ke sumber kepentingan dengan syarikat seperti sebelum pra-ICO sebenar bermula. Pada masa ICO, anda akan dapat memperoleh dengan token GIFT sepanjang jalan dengan menggunakan sama ada Bitcoin atau Ethereum dan 1 ETH yang akan menjadi setara dengan 900.00 token GIFT.

amanah adalah satu perkara yang serius, dan memerlukan penyertaan semua rakyat untuk berlepas dan mencapai dewasa. Operasi penderma pada masa lalu digunakan untuk berlaku di zon kelabu, di mana penderma tidak mempunyai akses langsung atau pengetahuan yang memadai atas sumbangan mereka. Giftcoin adalah teknologi pemulihan keyakinan yang akan menjejaskan proses derma dan pendanaan sedia ada, memastikan bahawa anda mempunyai peranan dalam membentuk masa depan dengan masyarakat yang bertanggungjawab sosial.


Untuk menderma juga penting bahawa anda harus terlebih dahulu mendaftar sebagai coinbase. Kod pangkalan telah pada dasarnya dikenali sebagai yang paling mudah dan mendapatkan salah satu cara yang boleh dibantah dengan mana anda boleh meletakkan pada duit syiling hadiah. Jika anda telah mempertimbangkan untuk menggunakan beberapa jenis pertukaran atau broker untuk menukar dolar untuk cryptocurrency, maka ia mungkin akan bekerja pada yang terbaik juga. Dalam langkah seterusnya, anda akan membuat beberapa pemindahan ke beberapa duit syiling hadiah atau satu lagi cryptocurrency kepada orang yang anda berikan kepada. untuk mendapatkan maklumat lengkap mengenai perkara ini sila ikuti pautan di bawah



Butiran GiftCoin dan ICO

ICO untuk Hadiah GiftCoin bermula 20 Mac 2018 hingga 19 April 2018.

Butiran Token

Token - Hadiah

Harga - 1ETH = 10000 HADIAH

Platform - Ethereum blockchain

Mata wang yang diterima - BTC dan ETH

Cap Lembut - 25,000,000 HADIAH

Cap keras - 100,000,000 HADIAH

Ya, itu penjelasan sedikit tentang saya tentang apa itu "GiftCoin" yang berguna untuk anda semua, Dan untuk maklumat lanjut sila lawati pautan di bawah: :





By : Habieredkill
0xd1F0326C7a8C3f959a46F9a4D49ad85082643B96

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG