Sabtu, 07 April 2018

SSOT Health - Penyelesaian Kesihatan Disokong Blockchain



SSOT Health Blockchain baru-baru ini menjadi berita utama dengan menyampaikan aplikasi Pharma Blockchain yang pertama, SecuredPharma. Teknologi mereka seolah-olah kuat dan baik untuk melihat pasukan itu adalah individu industri kesihatan yang berpengalaman. Ia boleh menjadi permainan changer dalam Industri Rangkaian Maklumat Kesihatan.

Penerangan

Kesihatan SSOT pada asasnya menanam semula cara penyedia penjagaan kesihatan dan pihak berkepentingan menguruskan rekod kesihatan elektronik dan berinteraksi dengan pasukan kesihatan. Penyelesaian semasa yang dijalankan oleh industri Teknologi Penjagaan Kesihatan telah menghasilkan pilihan yang sukar antara penjagaan dan privasi / penipuan ekonomi untuk pesakit. Kita melihat masalah ini berkembang dengan begitu banyak data dibuat oleh industri. Ciri, teknologi, sifat, dan sifat Blockchain dapat membantu mengurangkan kos dan kecekapan operasi ini dan menyediakan infrastruktur keselamatan yang berdaya maju.

Oleh itu, ciri rangkaian maklumat kesihatan yang dikontrak oleh kontrak pintar dan blockchain (HIN) boleh mengubah reka bentuk rangkaian dan sistem penjagaan kesihatan sedia ada. Sistem ini mempunyai potensi besar untuk membawa penyelesaian yang lancar kepada industri penjagaan kesihatan yang akan memajukan dunia dengan kehidupan yang sihat. Sistem ini bahkan akan menyediakan peluang untuk transaksi data yang terdesentralisasi dan cekap tanpa sistem berasaskan kepercayaan, integriti data, dan satu sumber kebenaran. Rangkaian ini juga mengurangkan kos, meningkatkan hasil untuk pesakit, menghapuskan laporan pendua dan juga membawa kepuasan peringkat tinggi kepada pesakit.

Oleh itu, penyelesaian yang kukuh kepada sektor kesihatan telah dirujuk sebagai 'KESIHATAN SSO'. Platform ini disokong sepenuhnya oleh kontrak pintar dan teknologi blockchain yang akan merevolusikan sistem penjagaan kesihatan semasa.

Permohonan Rekod Kesihatan Peribadi yang revolusioner yang disokong oleh Teknologi BlockChain SSC

SecuredPHR adalah aplikasi pertama yang dibangunkan menggunakan teknologi Blockchain di dunia. Setiap orang mempunyai hak untuk memiliki data perubatan mereka sendiri dalam sistem yang selamat, SecuredPHR adalah dompet data dengan sesiapa sahaja dan yang mempunyai kawalan ke atas siapa yang menggunakannya menggunakan protokol keselamatan berperisai yang disokong oleh rangka kerja Blockchain SSOT.



Mempunyai SecuredPHR

Sentiasa kemas kini semua rekod perubatan peribadi
Bersepadu dengan mana-mana sistem perubatan yang beroperasi di Blockchain
Dibenarkan oleh budi bicara pengguna
Maklumat tahap akses ditentukan oleh pesakit
Kerosakan tahap akses ditentukan oleh
Anda boleh mengeksport data dalam format CCR
Data di tangan individu dalam penyimpanan yang sesuai HIPPA / CMS
Blockchain membolehkan SSOT-ID untuk membuat akaun pengguna SecuredPHR

Penyelesaian yang ditawarkan oleh SSOT Health

SSOT Health mendesain semula dunia penjagaan kesihatan dari asasnya, penyedia penjagaan kesihatan berinteraksi dengan pihak berkepentingan dan kemudian menguruskan rekod kesihatan elektronik dan kemudian berinteraksi dengan pasukan kesihatan.

Pada masa ini, industri penjagaan kesihatan menghasilkan penyelesaian untuk perkhidmatan penjagaan kesihatan tetapi ini menyebabkan pilihan yang sukar bagi mereka memilih antara rawatan dan penipuan ekonomi / privasi untuk pesakit. Oleh itu, platform yang berorientasikan blokchain kesihatan SSOT akan menyelesaikan masalah ini dengan sifat tersebar yang membantu dalam mengurangkan kos kecekapan dan akan membina kepercayaan kepada penggunanya.

Penyelesaian yang ditawarkan oleh platform kemudahan kesihatan SSOT adalah untuk menyediakan kemudahan kesihatan yang terbaik kepada pesakit mereka, aliran tunai yang lebih baik, dan perkhidmatan pesakit KPI yang optimum kepada pembekal perkhidmatan dan bahkan kos akan dikurangkan, dan penambahbaikan proses yang cekap akan berlaku. untuk industri insurans.



Berikut adalah kelebihan yang ditawarkan oleh platform SSOT Health untuk industri Penjagaan Kesihatan

Pesakit mempunyai data mereka sendiri di platform secara langsung dengan penglibatan pihak ketiga.
Kemudahan interoperabiliti global.
Keselamatan data dikawal sepenuhnya oleh teknologi blockchain yang akan memastikan penyimpanan data yang selamat sepenuhnya pada platform.
Kemudahan pengewangan data yang diedarkan, yang akan membawa nilai kepada data perubatan anda.

Maklumat mengenai ICO untuk Kesihatan SSOT

Token yang dikaitkan dengan platform SSOT Kesihatan dipanggil SEHR. Bekalan token akan menjadi 1 bilion. Akan ada tawaran bonus untuk burung awal semasa Pra-penjualan. 500 juta token akan dijual untuk jualan Pra-jualan dan Token. Nilai 1 SEHR bersamaan dengan 0.03 USD. Perlindungan lembut untuk pra-jualan ialah 2.5 juta USD.



Tim SSOT Health team

\

roadmap



partners



"Kami berbangga menjadi rakan kongsi yang sangat baik dalam pasukan SSOT Blockchain Tech dalam perkongsian dan membantu kami dalam memberikan penyelesaian. Kami sangat gembira menjadi rakan kongsi untuk kehilangan mereka"

Kesimpulannya

Dalam senario semasa, unit penjagaan kesihatan memerlukan penyelesaian yang cekap dan mantap untuk meningkatkan kehidupan sihat rakyat. Platform Kesihatan SSOT menawarkan semua ciri yang diperlukan oleh Penjagaan Kesihatan untuk berfungsi dengan baik dalam industri Penjagaan Kesihatan. Oleh itu, dengan semua teknologi baru yang tertanam dalam platform, SSOT Health akan menarik sejumlah besar peserta ke platform yang akan membawa kepada kejayaan besar dalam masa terdekat.

Untuk maklumat lanjut:



Habieredkill

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SHENG - BLOCKCHAIN ​​UNTUK PEDAGANG